Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 24 mei 2016 om 22:37
quote:barbaracartland schreef op 24 mei 2016 @ 22:32:
[...]
Cola is altijd goed. Zonder cola en lekkere wijven is het allemaal zo zinloos.
De Duitse satire wordt trouwens steeds beter. Heel interessant.
Ik heb de tv uit.
En ik drink Coca Cola Vanille. Mijn lievelings.
[...]
Cola is altijd goed. Zonder cola en lekkere wijven is het allemaal zo zinloos.
De Duitse satire wordt trouwens steeds beter. Heel interessant.
Ik heb de tv uit.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
dinsdag 24 mei 2016 om 22:44
quote:Moirai schreef op 24 mei 2016 @ 22:37:
[...]
Ik heb de tv uit.
Ik vind cola niet lekker. Überhaupt frisdrank niet. Water, thee, bier, wijn en tomatensap. Dat was hem wel.
Mixdrankjes moet ik ook niets van hebben. Als het heel koud is gaat een glaasje cognac er wel in.
En soms doe ik een klein scheutje karvancevitam in mijn water.
[...]
Ik heb de tv uit.
Ik vind cola niet lekker. Überhaupt frisdrank niet. Water, thee, bier, wijn en tomatensap. Dat was hem wel.
Mixdrankjes moet ik ook niets van hebben. Als het heel koud is gaat een glaasje cognac er wel in.
dinsdag 24 mei 2016 om 22:47
quote:yasmijn schreef op 24 mei 2016 @ 22:44:
[...]
Ik drink hoofdzakelijk thee, water/spa licht sprankelend. Maar ook kc. Soms Appelcider. Bier en witte Martini soms en wijn heel soms.
Alcohol zeker niet wekelijks.
[...]
Ik drink hoofdzakelijk thee, water/spa licht sprankelend. Maar ook kc. Soms Appelcider. Bier en witte Martini soms en wijn heel soms.
Alcohol zeker niet wekelijks.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
dinsdag 24 mei 2016 om 22:54
Ikkkk hoeffff geennnn bierrrrr meerrrrr meerrrrr meeerrrrrrr.
Op het slllingerdebingerpad hierheennnn moest ik me eerst door een rijstebijberggggggrrrr heenzetten en doorrrr vierrrr meterrrr bierrrrr drrrrinkennnn. Offff acht t t tut tut t.
Op het slllingerdebingerpad hierheennnn moest ik me eerst door een rijstebijberggggggrrrr heenzetten en doorrrr vierrrr meterrrr bierrrrr drrrrinkennnn. Offff acht t t tut tut t.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 mei 2016 om 00:00
Ik drink vruchtenmixsiroop. Van die Roosvicee-achtige herrie met rozenbottel en tomaat en zo van het huismerk van de Coop (de beste).
Het eerste drankje wat ik me herinner en ik vind het tot op de dag van vandaag lekker.
Verder ben ik een frisdrank- en saphoer. Ik lust alles maar beperk de inname vanwege calo's en aanschafprijs.
Alcohol drink en lust ik niet.
Het eerste drankje wat ik me herinner en ik vind het tot op de dag van vandaag lekker.
Verder ben ik een frisdrank- en saphoer. Ik lust alles maar beperk de inname vanwege calo's en aanschafprijs.
Alcohol drink en lust ik niet.