Cadeau voor vriend

25-05-2016 16:17 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is binnekort jarig (27) en ik heb geen idee wat ik hem geven moet. Heeft iemand leuke originele tips?

Ik woon in omgeving rotterdam.
Om te beginnen:

Wat is je budget?

Waar houd hij van?

Wat zijn zijn hobby's?

Wat doet hij in zijn vrije tijd?

Hierop kun je je cadeau baseren.

Je zou ook een weekendje weg met hem weg kunnen gaan als je budget dat toe laat. Of iets kunnen geven wat hij vaak gebruikt of wat hij mist. Je zou ook lekker met hem uiteten kunnen gaan en overdag iets doen wat hij leuk vind (bijvoorbeeld karten ofzoiets)
Ja hobbys heeft hij niet echt maar hij vind alles wel best. Budget ongeveer tot 50 euro.

Zat te denken aan zon rit in een laborgini maar wil nog wat andere opties horen.
quote:Misscurl schreef op 25 mei 2016 @ 16:23:

Ja hobbys heeft hij niet echt maar hij vind alles wel best. Budget ongeveer tot 50 euro.

Zat te denken aan zon rit in een laborgini maar wil nog wat andere opties horen.Dat red je niet met 50e...

Zat te denken aan zon rit in een laborgini maar wil nog wat andere opties horen.Is dat wat niet afgezaagd? Laat hem dan abseilen van de Euromast.

Zat te denken aan zon rit in een laborgini maar wil nog wat andere opties horen.Dat is alles wat je zelf hebt bedacht voor iemand die jij veel beter kent dan wij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Zat te denken aan zon rit in een laborgini maar wil nog wat andere opties horen.Dan heb je niet genoeg aan 50 euro
Het is zo zonde om maar iets te kopen om het kopen, als er niet echt iets is wat hij graag wil hebben. Ik zou hem mee uit eten nemen, of naar de sauna of iets dergelijk.
quote:Ollie92 schreef op 25 mei 2016 @ 16:39:

Het is zo zonde om maar iets te kopen om het kopen, als er niet echt iets is wat hij graag wil hebben. Ik zou hem mee uit eten nemen, of naar de sauna of iets dergelijk.

Ook dat wordt krapjes met 50,-

Maar naar een eetcafe met zijn 2 moet wel lukken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Ollie92 schreef op 25 mei 2016 @ 16:39:

Het is zo zonde om maar iets te kopen om het kopen, als er niet echt iets is wat hij graag wil hebben. Ik zou hem mee uit eten nemen, of naar de sauna of iets dergelijk.Ja denk dat het lekker hapje eten word altijd goed. Dankjewel
Kijk eens naar aanbiedingen van hotelkamers en ga een nachtje weg samen.
Je kan wel een paar uur bowlen voor 50 euro. En dan eet je daar nog een hapje en dan is je budget wel op denk ik
Jezelf?

Maar da's niet voor iedereen weggelegd. (sorry, beetje melig).
quote:theemok2 schreef op 25 mei 2016 @ 16:44:

Jezelf?

Maar da's niet voor iedereen weggelegd. (sorry, beetje melig).Dat is wel een duur stuk lint
Wel onder de 50 euro.
Ja dat wel
Ik vind persoonlijk, een mooie grote foto altijd erg leuk, in een mooie lijst.

Fijne verjaardag.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb wel eens concertkaartjes gegeven, saunabon, fietskleding, pyjama.
Ik heb wel eens een weekendje weg gegeven, pyjama, een avondje bioscoop inclusief lekker uiteten en inderdaad een mooie grote foto van ons beide met de cadeaukinderen. Vooral dat laatste vond hij erg leuk (ookal was hij erbij met foto maken)
Volgens viva is een rituals pakketje echt een gaaf cadeau.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Fles drank doet het hier trouwens ook wel goed. Man is whiskeyliefhebber en met een goede, dure fles is 'ie altijd erg blij.
quote:Ollie92 schreef op 25 mei 2016 @ 19:11:

Fles drank doet het hier trouwens ook wel goed. Man is whiskeyliefhebber en met een goede, dure fles is 'ie altijd erg blij.

Oh ja, daar kon ik mijn man ook superblij mee maken, een Malt van 20 jaar oud.

Mezelf ook trouwens
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat ook goed in de smaak valt, tenminst mijn vriend was erg blij!, een zelf bier brouw pakket.

Ik had een startspakket van brouwbroeders gekocht. Gewoon online. Kan je zelf in je eigen keuken doen.

Je vriend is natuurlijk al jarig geweest. Maar misschien een tip voor anderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven