Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 20:04:

Wat heb je trouwens gekocht Wollie? Nog een mooie tas ?

Nee, snijplanken voor in de keuken. En een kookboek, over hoe je restjes eten goed kunt gebruiken.

Maar ik heb wel een mooie tas gezien. Nu ben ik dus bezig mezelf tegen te houden om die te gaan halen. Want ik heb hem

echt echt echt niet nodig (en ik ben die ene hele dure supermooie tas nog niet vergeten waarvan ik hoop hem ooit in de uitverkoop te vinden. )

Mijn duimen krijg je ook Blond. Ik geef ze nu vast, want morgen vergeet ik het waarschijnlijk
Lekker is dat Woll, zo'n 'cadeautje'.
wie o wie heb ik per ongeluk een fb vriendschapsverzoek gestuurd
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 20:08:

[...]

Nee, snijplanken voor in de keuken. En een kookboek, over hoe je restjes eten goed kunt gebruiken.

Maar ik heb wel een mooie tas gezien. Nu ben ik dus bezig mezelf tegen te houden om die te gaan halen. Want ik heb hem

echt echt echt niet nodig (en ik ben die ene hele dure supermooie tas nog niet vergeten waarvan ik hoop hem ooit in de uitverkoop te vinden. )Welke is dat? Ik heb nog al wat ' veels te dure tassen vriendinnen /zussen die regelmatig eentje verkopen'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Kittens schreef op 25 mei 2016 @ 20:09:

[afbeelding]

Mijn duimen krijg je ook Blond. Ik geef ze nu vast, want morgen vergeet ik het waarschijnlijk

Ik lift ff mee

Ook van mij Blond. Morgen rond die tijd ben ik heel druk dus live lukt het niet maar zal aan je denken
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Kittens schreef op 25 mei 2016 @ 20:11:

wie o wie heb ik per ongeluk een fb vriendschapsverzoek gestuurd Mij niet. Leuk toch, heb je zometeen een nieuwe onbekende vriend.
quote:Kittens schreef op 25 mei 2016 @ 20:11:

wie o wie heb ik per ongeluk een fb vriendschapsverzoek gestuurd
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 20:08:

[...]

echt echt echt niet nodig (en ik ben die ene hele dure supermooie tas nog niet vergeten waarvan ik hoop hem ooit in de uitverkoop te vinden. )Hoezo moet je die nodig hebben?
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 20:12:

[...]

Welke is dat? Ik heb nog al wat ' veels te dure tassen vriendinnen /zussen die regelmatig eentje verkopen'

De madison tote van Marc Jacobs. In blauw suede

quote:Kittens schreef op 25 mei 2016 @ 20:09:

[afbeelding]

Mijn duimen krijg je ook Blond. Ik geef ze nu vast, want morgen vergeet ik het waarschijnlijk Jaaaa!!!!! Ik heb in mijn outfit jammer genoeg geen zakken om ze in te stoppen, maar ik vul er mijn bh mee op. Dicht op het hart en een nog beter silhouet! Merci poesje!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 20:15:

[...]

[afbeelding]

Oh hello, how are you doing?

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 mei 2016 @ 20:15:

[...]

[afbeelding]Ik begrijp het helemaal. Niet mijn tas, maar mijn zus en beste vriendin hebben hem en ja ook in deze uitvoering. Mocht ik iets opvangen, dan denk ik aan je.
Tea time. Plak cake of een cracker met kaas erbij?
quote:Moirai schreef op 25 mei 2016 @ 18:40:

[...]

O, ik dacht ipv school.

Dat is niet zo heel vreemd toch? Zat kinderen in NL die niet naar een psz of kdv gaan.Nou, ze zal nog wel naar de crèche gaan, maar ik ga dan een dag minder werken om erbij wat te homeschoolen. Ook om haar Nederlands bij te houden.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 25 mei 2016 @ 20:17:

[...]

Nou, ze zal nog wel naar de crèche gaan, maar ik ga dan een dag minder werken om erbij wat te homeschoolen. Ook om haar Nederlands bij te houden.

Wat wil je homeschoolen dan bij een kind van 2-3?

Ik kan me er echt niets bij voorstellen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:SaveAngie schreef op 25 mei 2016 @ 20:17:

Tea time. Plak cake of een cracker met kaas erbij? Cake!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 19:53:

[...]

I Know en toch zie ik een poes Raar kattenvrouwtje hier waarschijnlijk Hahaha ja dat moet wel
quote:Oudblond schreef op 25 mei 2016 @ 20:17:

[...]

Ik begrijp het helemaal. Niet mijn tas, maar mijn zus en beste vriendin hebben hem en ja ook in deze uitvoering. Mocht ik iets opvangen, dan denk ik aan je.Dank je!
quote:GrimbleGrumble schreef op 25 mei 2016 @ 20:17:

[...]

Nou, ze zal nog wel naar de crèche gaan, maar ik ga dan een dag minder werken om erbij wat te homeschoolen. Ook om haar Nederlands bij te houden.Wat valt er nou te homeschoolen bij een kind van 3? Je praat toch, neem ik aan, Nederlands thuis?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Tea time. Plak cake of een cracker met kaas erbij? Beide graag. Stopweek dus bij mij is de trek nog erger dan anders...

Tea time. Plak cake of een cracker met kaas erbij? Cake.

Tea time. Plak cake of een cracker met kaas erbij? Dat is toch geen twijfel: kaas natuurlijk! Zit ik nu ook aan met melba toast en een alcohol vrij glas wijn.
Wat ik aanhad?

Blauwe polo met zwart arabeskenpatroon, groene broek (beetje legerbroek-achtig, maar dan netjes), blauwe all stars.

Nu een sarong en katoenen batikshirt. Al het andere is te warm.
IMHO
quote:Nouschi schreef op 25 mei 2016 @ 20:20:

[...]

Wat valt er nou te homeschoolen bij een kind van 3? Je praat toch, neem ik aan, Nederlands thuis?

Op Nederlandse crèches wordt op die leeftijd vaak op speelse wijze wel aan 'leren' gedaan: kleuren, tellen, etc. Dat gebeurt hier dus niet. Er zijn leuke boeken over hoe je ook op die leeftijd al spelenderwijs kunt leren en ja, we spreken Nederlands thuis, maar omdat er verder niemand hier Nederlands spreekt kan een beetje meer daarvan best helpen. Want ze is echt langzaam in taal (ze spreekt nog steeds vrijwel alleen in losse woorden en frasen, kan veel klanken nog niet maken) en ik heb het gevoel dat ze sowieso wel wat meer gestimuleerd kan worden.

Maar zoals ik al zei: misschien overdrijf ik met mijn zorgen.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven