Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Prinsess; ben weer volop in het sinterklaas gebeuren. Heb een hele leuke cd van Bert en Ernie. Hoor wie klopt daar ?

Moet steeds denken aan een liedje van ons aller iet wat gedeprimeerde Bert; wachten duurt laaaaang laaaang laaaang, wat duurt het wachten laaaaaang....

Ben idd aan het mailen. Vind het wel grappig.

Timo heeft vandaag weer een klysma gehad en als de foto die ook genomen is er niet goed uit ziet (dat ie het zelf zou kunnen oplossen) dan wordt hij morgen opgenomen. En niet 1 dag........moest aan aantal dagen denken. Hij zal dan een infuus krijgen met iets. Heb het niet heel erg in me opgeslagen omdat ik hoopte op deze klysma. Had alleen maar weer 1 poepbroek daarna dusssss...... Spannend hoor. Ik hoor het morgen ochtend.
Oh, arme Timo en heel het gezin natuurlijk. Dit raakt jullie allemaal... Laat je het nog even weten Floddertje als je hoofd ernaar staat.

Miriam jij ook sterkte met je kindjes en andere dingen.

Verder iedereen ok?
Floddertje wat erg zeg voor Timo, hopelijk wordt hij niet opgenomen, lijkt me echt verschrikkelijk als je kindje in het ziekenhuis ligt.

Princess gooi je vermoedens maar lekker hier neer hoor, spannend, wie weet zal het deze maand dan toch echt raak zijn, en het kunnen idd tekenen van zwanger zijn, nog een weekje wachten (kan lang duren dan he), ik hoop met je mee! Mocht trouwens niet op gesprek komen, had ik wel verwacht en laat het voorlopig lekker even zitten.

Carianne, spannend hoor, nog twee dagen wachten... Is er trouwens een verhoogd risico voor jou om later zwanger te worden (heb je misschien vast al geschreven maar ik weet het zo even niet meer)

Mirjam, het blijft bij jou ook maar doorgaan zeg, sterkte en hopelijk snel wat rust.

Bij mij is het vloeien eindelijk opgehouden en ben hier erg blij mee. Nu word ik er niet iedere keer meer mee geconfronteerd en kan mijn cyclus weer op gang komen. Ik wil best weer op de lijst, ik weet alleen dus niet wanneer NOD is en dergelijke maar GB3 zet me er maar weer bij!

Ik ga weer aan het werk
Floddertje: Hoe is het gegaan, heb je goed nieuws te vertellen? ben erg benieuwd. Het spookt steeds door mijn hoofd, vind het zo zielig.

Miriam: Lekker he die zike kindjes ahum, het heerst volgens mij. Veel succes met de drukte en we zien je snel weer.

Prinsess: Hoe is het met je zw-verschijnselen, wanneer kun je gaan testen? Heb hier wel pijn in mijn buik gehad en slijm verloren, duidt op eisprong. Dus ik voel het wel maar toch. Ik zal me eens verdiepen in een ovulatie test, nog nooit gebruikt.

Hier nog steeds geen rode . We wachten wel af, om nou steeds een test te halen beetje overdreven. Gisteren contact gehad met de mevrouw van de krant was wel een grappig interview, heb jij ook nog contact gehad met die mevrouw, floddertje?
JOEPIE !!!!!! (eindelijk) GOED NIEUWS !!!! Hij heeft toch alles zelf opgelost !! We hoeven niet terug naar het zh voorlopig. Blijven wel tot de zomer in contact en met poeders in de weer maar that's it. En dat is omdat het wel een fikse opstopping was en ze wil voorkomen dat het nog een keer gebeurd.
Hoera: Wat goed om te lezen dat je weer op de lijst wil. We zijn allemaal weer in de running, haha. Ben benieuwd wie het eerst een positief testje heeft.
Oh wat fijn floddertje! Super.
Floddertje wat een goed nieuws zeg!! Proficiat!

Stella wat vervelend dat afwachten, succes ermee. ben idd benieuwd wie de volgende mag zijn, ik ga er vanuit dat ik dat niet ben, maar je weet maar nooit. hou ons op de hoogte!
floddertje wat goed nieuws, fijn dat alles goed gaat met je kleine man !

Hoera, fijn dat je weer gezellig bij ons cubje komt ! En wat knap dat je je er zo overheen kunt zetten en er weer voor wilt gaan..knufff

hier lijkt het beter te gaan. Oortje is spontaan geknapt alleen het hoesten wil nog niet over gaan. Bij mijn mannetje zijn er nu weer de tandjes, zijn bovenkaakje is helemaal wit gezwollen, zo zielig hij heeft er (in tegen stelling tot dochter lief) zoveel last van. Nog 3 weken en dan wordt hij 1 jaar !! Wel spannend hoor !! Ben al druk met de voorbereidingen. Heb alleen geen idee wat ik hem moet geven aangezien de Sint net een dag ervoor is en hij al zoveel krijgt hier en daar.....

Dit weekend weer goed geklust. Ben benieuwd ! Zou een leuk Sint kado zijn !!! ;)

meiden fijne dag, wordt weer groepen ...
heerlijk floddertje!

hier nog steeds gespannen borsten maar moet nog een hele week wachten bijna. Onmenselijk toch?! Meestal krijg ik 2 dagen ervoor last van borsten pas. Van mijn andere zwangerschappen kan ik me in zo'n vroeg stadium niet meer herinneren of ik daar last van had. Dochter is verwekt toen mijn zoontje 5 maanden oud was en toen gaf ik nog borstvoeding dus dat weet ik ook niet meer.

jammer hoera, moest zo zijn moet je maar denken. Ik ben zelf ook aan het rondkijken maar wil eigenlijk drie dagen en dat is echt lastig in mijn branche... Je moet een flink eind rijden he nu?

ZIk zit wel eens te denken om misschien een jaartje te stoppen voor wat rust thuis. (man heeft ook drukke baan) maar weet niet of dat de juiste keuze zou zijn. Heb nu toch wel goede baan (financieel) maar voel me er niet echt happy. Financieel wel een stapje terug natuurlijk dan. Als ik eerlijk ben zie ik ook een beetje op tegen de reacties uit mijn omgeving. Nou ja, eerst er zelf maar eens echt uit zijn dan..

Stella, blijft spannend! Misschien ben jij toch de volgende met

2 ???????
Miriam; laten we hopen dat de sint onze wensen hoort

Mirjam, dank je en wat spannend zeg!! Zou idd een mooi sintcadeautje zijn!

Tja Princesss een jaartje stoppen, als je het kan en wil moet je het doen hoor. Ik zelf zou het niet willen, ik vind werken wel een leuke afwisseling. Ik moet wel ver rijden maar heb een mega flexibele baan, dus het heeft ook z´n voordelen.
Jeej Floddertje! Goed zeg.. Pff.. pak van ons hart

Hier nog niets in aantocht of wat ook.. Ik blijf mijn angst houden voor de rode duivels omdat ik nog steeds niets voel.. Nou ja.. we zullen zien..

Hoera, als we onze grens verschuiven zou het kunnen zijn dat mijn hart en aderen steeds meer worden aangetast door de cholesterol (ik moet normaal best pittige medicijnen gebruiken) en boven je 35e loop je zowiezo meer kans op risico's tijdens de zwangerschap. Het zal heus niet op een maandje uitkomen maar je moet ergens de grens trekken he? Het geeft ons ook een stukje zekerheid in de zin van: niet al te veel twijfelen en gedimdam om het zo maar even te zeggen...

Nou, ik word hier letterlijk van mijn stoel gesleept.. ik kijk vanavond nog wel even!

p.s. ben ook met de trouw aan de mail geweest
Hoi meisjes,

ik lees mee. Wil graag reageren... maar den zooooo moe! Erg druk weekend gehad (sport, huishouden, boodschappen, logeerpartij, verjaardag) en vandaag ook oudergesprekken op school en net pas thuis! Ik kom morgen wel om te reageren en het schema te updaten!

Dag dag....
up
Carianne, moet je dan stoppen met medicijnen als je zwanger bent? Ik snap wel dat je de grens moet trekken, maar hij komt zo dichtbij. Ik hoop voor jou op een positieve test deze week!

GB3 rustig aan doen hoor, klinkt erg druk allemaal en das best lastig in die eerste weken. Ben je zelf jarig geweest? Proficiat dan!

Oja voor het lijstje: ik ben 33 jaar en heb een zoontje van 3 en een dochtertje van 1.
Hi,

Ik moet dan eigenlijk al gestopt zijn met de medicatie.. Dus ben al 3 maanden gestopt nu.. Vandaar dat het klokje begint te tikken. Maar we willen ons er ook niet te hard op focussen, anders wordt het zo geforceerd en niet meer zo leuk..

Dus, spannend deze week.. nog steeds geen tekenen aan de wand van het een of ander. En voor de bezige bijtjes en zwangeren: sterkte met alles, het is een drukke tijd sowieso.

Liefs, Car.
Ah Carianne, nu begin ik het allemaal een beetje te begrijpen! Succes met afwachten!
Hey,

Hier nog steeds alles rustig en geen tekens van zwangerschap of rode . We wachten af.

Carianne: Wanneer wil een test gaan doen? Morgen heb je toch NOD?

GB: Rusitg aan doen hoor, nog een weekje en hebt een echo, voel je je nog wel goed?

Prinsess: Spanned hoor nog een weekje wachten, we zitten hier allemaal op de wachtbank.

Vandaag lekker mijn vrije dag, dus lekker niks gedaan en jongste zoontje, Syb die is niet helemaal lekker dus die ligt al heel de middag lekker te slapen. Manlief is ook lekker een dagje thuis. We zijn aan het bedenken hoe we ons keuken ander kunnen inrichten. (we wonen hier pas 1,5 jaar en hebben net 1,5 nieuwe keuken en nu willen we alweer anders) We zijn iets te creatief denk ik, want we zijn snel uitgekeken op dingen. Dus dadelijk maar even de ikeaplanner erbij halen.

Nou ladies, tot vanavond waarschijnlijk.

vol verwachting klopt ons hart

wordt het vreugde of weer smart??????
Waar is iedereen?
Hee Car wat leuk dat je ook heb gemaild. En, wat heb jij globaal zo'n beetje verteld ?? Morgen ochtend staat er een fotograaf hier op de stoep :-)

Wanneer gaat er weer een beetje getest worden hier :-) ??
Fotograaf op de stoep, van de trouw? Ik heb een heel leuk gesprek gehad met die mevrouw. Over het wel en wee van het krijgen van een derde kindje. Was best leuk, heb jij nog iets bijzonders gezegd?
Yep. Niks bijzonders gewoon mijn idee rond een derde kindje. Vind het zelf wat vreemd soms dat het als iets heel bijzonders wordt ervaren maar dat dat wellicht komt omdat ik al een plaatje heb zolang ik dat weet van 3 kindjes. En zelfs uit een gezin van 3 kom en P ook. Maar ik denk dat dat gewoon het beeld van nu is (2 kindjes) en dat we daar van afwijken. En ik denk dat anderen voor 2 kiezen omdat dat relatief veilig is. Meestal heb je 2 opvoeders, 2 knieen om op de zitten als kind, 2 schouders om tegen te huilen, 2 handen om vast te pakken. Denk dat ik wel van een beetje chaos houd :-) En jij ??
Hoi hoi,

daar ben ik even... ja, ik ben erg druk momenteel. Is op zich helemaal niet erg. Maar wat het allemaal nog wat slopender maakt is dat ik de godganse dag strontmisselijk ben (ik wilde zelf graag misselijk zijn als bevestiging... en het hoort er bij, is ook niet erg) én ik vind alles, maar dan ook écht alles zo ontzettend stinken dat ik daar ook onpasselijk van word. 3 poepluiers moeten verschonen vandaag waar ik kokhalsend bij sta. Vind het zo zielig voor de kids, maar kan er niets tegen doen. Mijn warme avondeten gaat er ook niet in... brood wel en gisteren patat ook.

Ik ben dus wel weer van plan om vroeg mijn bed in te gaan. Morgenavond namelijk weer rapportgesprekken.

Hoera... super dat je er weer bij bent. ik heb je weer in het schema gezet. Fijn dat het vloeien gestopt is. Ik vind dat je er knap mee omgaat hoor! Super!

Carianne... spannend weekje dus... Ik ben erg benieuwd. Zou wel erg leuk zijn als het zo is! Ik duim mee voor je!

Stella.... zo'n dagje heb ik ook gehad. Niet of nauwelijks iets nuttigs gedaan. Lekker gespeeld, sinterklaasliedjes gezongen met de kinderen. Net heerlijk een zeer uitgebreid badritueel gehad. Jongesn vonden het heerlijk! Wat willen jullie eventueel veranderen in de keuken dan?

Ook voor jou gaan we duimen.

Floddertje... hoe voel jij je? Ook belabberd, misselijk en moe?

Fijn dat het met Timo een stuk beter gaat. Op zich wel goed dat ie nog wel even onder controle blijft.

Prinsess... gespannen borsten... zou een teken kunnen zijn...?! Zijn jullie rond de vruchtbare dagen actief geweest? Wanneer je NOD?

Miriam... ook zo druk momenteel? Rapporten af? Ook rapportgesprekken? Inderdaad lastig om cadeautjes te verzinnen voor zijn eerste verjaardag en Sinterklaas. Voor jou wordt het over anderhalve week dus spannend... Wanneer is je NOD? Duim, duim, duim...

Veel afwachten dus... spannend voor een heleboel dus! Laten we flink duimen! Succes allemaal.

Grappig dat er toch 3 (of waren het er nu 4?) in gesprek zijn geweest met Trouw. Heeft ze nog een persoon nodig? Wanneer komt het in de krant?

Meisjes... te snel weer!

Liefs, GB3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven