Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Prinsess... valt het klussen in huis wel mee met de kids erbij? Het wordt dus al wel naar je zin? Gelukkig maar! Succes en sterkte nog. Wanneer willen jullie over?

Nog genoeg tekens van een zwangerschap hier. Worden er steeds meer. Niet erg, ik klaag er niet over (al is het soms niet even prettig...). Nog 2 weken, dan echo... kom ik nog wel door, duurt desondanks nog wel lang!

Floddertje... hihihi... een week te vroeg. Wel heel fijn dat ze je nog even naar het hartje hebben laten luisteren. Je leeft echt toe naar die afspraken he?! Dan is het erg balen als het niet door zou gaan. Afspraak van volgende week verzet?

Stella... ik ben nu wel heel bewust zwanger. Denk er veel aan, ben er wel veel mee bezig. Meer dan bij nummer 2. Omdat ik weet dat dit de laatste keer is. Kan niet wachten totdat ik de baby ga voelen. Zo'n gezellig gevoel. Je bent altijd met z'n 2en... Heerlijk!!!

Carianne... ben benieuwd hoe het zal gaan met je NOD. Vind je het spannend? Hoe is het met de twijfels...?

Ik ga nog even wat nuttigs doen in huis, voordat ik spruit nummer 1 moet halen van de peuterspeelzaal.

Ciao meisjes!!!
Hoi Allen,

Met de twijfels is het nu weer even rustig, maar dat kan maar zo veranderen he! We wachten gewoon af! Moest nu wel een antibioticakuurtje voor mijn oor (ontsteking) en gelijk al aangeven dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Tsja. We zullen zien komende week! Ik voel nog niets raars, dus zal wel niet?

Sterkte met het klussen, afwachten en zwangeren nog en fijn weekend allemaal!

Liefs!
Even een berichtje hier nog steeds geen rode , dus ik weet het niet hoor. Voel verder ook geen rare dingen.

Dames een fijn weekend gewenst!!!!!
hey meiden

Hier ben ik ook weer eens. ik vind het toch wel gezellig om af en toe mee te schrijven, want ik miste het wel hoor. Het gaat inmiddels een stuk beter. ik ben woensdag weer begonnen met werken en dat was ook fijn. Echt allemaal hele lieve reacties. Lichamelijk begint het ook allemaal afgerond te raken. ik heb vandaag niet meer gevloeid dus hoop dat het nu klaar is en dat ik over vier weken gewoon weer ongesteld wordt. Geestelijk gaat het ook wel, ik moet er alleen veel over praten merk ik, dat lucht op. We gaan gewoon weer genieten met z'n viertjes en we zien wel hoe het loopt. Het kriebelt toch echt wel weer om gewoon weer te gaan klussen zeg maar. Deze maand nog even cyclus afwachten en ik denk dat we er dan weer voor gaan. Ik probeer me niet al te veel te focussen op de vruchtbare dagen en dergelijke, maar ik ken mezelf veel te goed en zal toch wel weer gaan babybrabbelen, maar ach...

Ik laat wel weten wanneer ik op het lijstje wil.

Stella zal wel een nare dag zijn geweest de verjaardag van je vriendin en wat moeilijk dat je haar partner niet kon steunen die dag. Ben benieuwd naar je NOD dag, heb je niet al een testje gedaan?

Princess, dat wordt letterlijk aan de klus deze maand, succes!!

Floddertje wat sneu voor Timo, hoe gaat het nu met hem?

GB3 super dat je je nu echt zwanger voelt!!

Carianne ben benieuwd hoe het gaat lopen voor jullie!!

Hier veel zin in de sint zaterdag! Zoontjelief is nu in de leeftijd dat hij het toch allemaal wel begrijpt, dus de schoencadeautjes zijn al aangeschaft. Ik ben echt zo'n miep die emotioneel kan worden van de aankomst van sinterklaas...
Hee Hoera, leuk dat je weer mee schrijft! En je mag hier wat mij betreft gewoon je verhaal kwijt hoor, als dat helpt!

Sinterklaas: ja.. ik word er ook altijd weer lekker kind van ik keek ook altijd de intocht op tv en daarna naar de stad. Alleen is dat tegenwoordig niet meer zo, nu is het gelijktijdig zal ik maar zeggen. Ik ga, denk ik, wel even met de kids naar de 'live' intocht kijken. Ze zijn nu 4 en 3, dus dat is leuk en gezellig.. Ben benieuwd of de jongste er nog bang van is! (ach goss..)

Nogmaals: fijn weekend!
Vandaag naar zh geweest voor klysma voor Timo. Ging heel goed. Daarna wel veel buikpijn en weinig resultaat. Helaas want nu moet ie zondag weer

Ook heeft ie vanavond heel hard zijn arm gestoten en dat deed hem heel veel pijn. Heel sneu.

Ben moe moe moe. Lees wel maar niet altijd fut om te reageren, sorry. Komt wel weer !!

Hoera; leuk dat je er (weer) bij bent !!

Stella; Morgen 9 uur naar de winkel hollen voor een test (of is het nog niet zo ver ?).

Car; morgen toch om 12 uur de intocht ?? Ik zit ook voor de buis :-)
Hij komt, hij komt, die lieve goede sint!!
vol verwachting klopt ons hart!!

Hahahaha, ben blij dat ik niet als enige infantiel ben hier

Vind het ook altijd nog erg leuk, en nu 'mag' het weer door de kids.

Klussen met kids is niet zo handig.... We kunnen ze maar af en toe bij ouders doen helaas. Maar nu is man met zijn handige broer aan het klussen en ben ik met kids in flatje.

Vanavond lekker schoentjes zetten!

Stella, al getest??????????? Ik had m al lang gedaan geloof ik. Beetje een controlefreak ben ik wel.

Hoera dat je er weer even was hoera! Hartstikke leuk. Je klinkt best positief alweer. Knap hoor, je hebt een positieve instelling. Dat gaat vast ook weer terug op je af stralen

Veel sint plezier met je kleintjes (en voor jezelf natuurlijk)
Floddertje, wat sneu zeg voor Timo, hopelijk hebben jullie allemaal een rustige nacht en gaat het zondag beter met hem.

Stella...hoe is tie nu???!!!! Ik bewonder je geduld.

Princess klussen met kids is idd niet handig, is handig dat er eentje gewoon thuis is, dan blijft het ritme er ook een beetje in, succes. Bedankt voor je lieve tekstje, laat het inderdaad zo zijn..

Hier volop sinterklaas! Vanochtend zoontjelief stap voor stap laten wennen met liedjes, pietenmuts en natuurlijk de intocht. Hij vindt het echt helemaal super! Ons meisje hobbelt gewoon mee, maar snapt er nog niet veel van, ze keek haar ogen uit vanmiddag met haar pietenmutsje op. Vanmiddag hier in de woonplaats naar de intocht geweest, doet ie snel die beste oude man,..was gezellig en leuk, nu staan er twee schoentjes te pronken.

Gezellige avond allemaal!
Zat ook lekker vanmiddag met mijn kleine vriendje op de bank. Heerlijk !! Mis de intocht volgende week hier. Wel jammer want wij hebben wel een leuk haven. Klinkt goot, is ie niet hoor. Maar mijn vader speelt de sint op zijn oude werk. Is met pensioen gegaan dit jaar. Ook leuk.

Stella; ben wel benieuwd ondertussen hoor !!
Lekker veel geschreven. Ik ben er maar kort. Geen puf. Ga zo slapen. Ik moet nog even gauw de schoenkadootje inpakken, 5 stuks, want neefjes en nichtje logeren hier!

Ik heb alles gelezen, maar reageer andere keer weer. Sorry, neem mij niet kwalijk!

Wel even....

Stella.... en en en en en en.....?????

Floddertje.... wterkte met Timo. Dikke knuffel voor hem. Zielig hoor!

Zwaai zwaai, slaap zacht!!!!
Hier ben ik even, ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan maa die was negatief, misschien ook wel veelste vroeg ik weet het niet. Ik wacht nog even af voordat ik weer een test doe, voel me niet anders dan andrs dus zal het wel niet. Ben bang dat ik nu ineens hele lange cyclussen heb de laatste was ongeveer 45 dagen, normaal is het altijd 29 dagen. Het zal wel een soort ontpillen zijn, ga ik maar van uit. Als ik nu uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie dat was 14 okrtober zit ik nu op dag 34. Ik weet het gewoon niet, ik kan alleen maar afwachten.

Prinsess: Wat super dat het huis al aardig vorm begint te krijgen, klinkt wel als een luxe huis met meedere badkamers. Succes met klussen.

Floddertje: haha die is goed een week te vroeg bij de vk, echt zw-dementie. Wel fijn dat ze even tijd voor je had.

Het zit Timo niet mee, hopelijk is het resultaat van vandaag beter, het blijft zo zielig voor zo'n kleine man.

Hoera: Wat leuk dat je weer een beetje meeleest en schrijft. En wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat, en iid het van je afpraten werkt echt dat heb ik ook met die vriendin van mij, hoe meer ik erover praat hoe beter het is voor de verwerking. Hier hebben we ook de schoen gezet zegt Sil nadat hij zijn cadeautje heeft uitgepakt die vrachtwagen heeft mama gekocht. hij is pas 3 jaar oud, maar goed moeders die blijft natuurlijk volhouden dat de sint dat gedaan heeft.

Carianne: nou die intocht hier in Den Helder wad 3x niks, Sitn die kwam aan met de boot maar voer zo hard voorbij dat je hem nauwelijks zag. Gelukkig vond Sil het verder prima en hij heeft gezwaaid, hoop dat ze het volgend jaar iets rustiger aan doen.

GB: dat zijn een hoop schoenen, haha heb je die van jezelf en je man er ook bijgezet?

Tot morgen allemaal weer even bankhangen, ben echt moe.

Welterusten voor straks
O ja Stella, wat lastig zeg die cyclus !! Snap dat je niet steeds naar de winkel holt voor een test. Steeds toch een teleurstelling.

Mannetje heeft zich heel goed gehouden. Heeft heel veel pijn gehad. Was erg hard aan het gillen en we hebben samen ook even gehuild. Het resultaat vond ik nog niet bevredigend helaas. Benieuwd wat de arts er van vindt. Morgen belafspraak met kinderarts. En controle voor zijn arm bij chirurgie.

K ga ook lekker naar bed zo. Keelpijn, niet fit. Truste !!
Heej Girlz,

Gister dus naar de intocht gekeken. Het was bij beide haventjes (Voorburg en Leidschendam) erg druk, dus onderweg langs de sloot waar ze voeren zo af en toe even gestopt, gekeken en gezwaaid, heel hard weer doorgefietst (jaja, met een bakfiets en 2 koters en de wind tegen ) en dan verderop weer even gezwaaid. De kids vonden het prima zo! De jongste was er nog wel een beetje bang van maar nu vindt hij het geweldig.

Allebei pietenpakjes met muts aan, echt scheetjes zijn het dan. En ik zit in mezelf ook weer heerlijk mee te genieten. Op deze leeftijd leeft het echt. En wat de kadootjes verbergen betreft: die van mij laten zich ook niet foppen hoor! Nou ja, hopelijk duurt het even voordat ze het hele verhaal doorhebben!

Vandaag had Teun, mijn man een wedstrijd en stalen de kids de show met hun pietenpakjes en hebben ze pepernootjes uitgedeeld aan iedereen. Geweldig! Zal eens kijken hoe dat werkt met een fotootje uploaden hier..

Verder nog helemaal geen signalen van zwangerschap o.i.d. hier, ook geen voortekenen vooralsnog voor de rode duivels... Ben heel benieuwd! Wel heel moe, net als Stella.. Weet wel dat mijn moeder 2x snel zwanger werd en bij de derde er langer over had gedaan.. Tsja, dan begint mijn klokje nu wel hard te tikken!

Nou, ik duik zo lekker mijn bedje in, met tvtje aan en potje thee erbij!

Liefs, Car.
Met veel plezier volg ik jullie item, want toevallig ben ik net bezig met een artikel over waarom vrouwen kiezen voor een 3e! Ik zie om me heen steeds meer vrouwen die ipv 2 met 3 kinderen rondlopen en toen dacht ik: is dit een trend? Dat bleek dus: het aantal gezinnen met 3 kinderen is flink gestegen. Maar nu ben ik heel benieuwd: wat gaf voor jou de doorslag? Waren er dingen waardoor je toch ging twijfelen? En natuurlijk: is het heel anders? Of is de stap van 0 naar 1 de grootste? Ik zou je daar graag wat vragen over willen stellen. Lijkt je dat leuk, dan kun je me bereiken op je.eigen.verhaal@gmail.com! Alvast bedankt! ps en natuurlijk krijg je de tekst te lezen!
Leuk om hier een artikel over te maken en dit te onderzoeken. Waar is het voor ? Een blad of site ofzo ?
Het is voor een krant. Ja, ik vond het ook erg leuk om te zien dat het 'voorgevoel' inderdaad klopte, maar nu nog mensen zelf vinden die me hun motivaties kunnen vertellen (dat onderzoeken ze namelijk niet)
Ik moet zeggen dat het me wel leuk lijkt om te vertellen. Loop zelf steeds aan tegen het feit dat het vreemd lijkt om van het modaal van 2 af te wijken. Maar dan wil ik natuurlijk ook nog even weten welke krant :-)
Heb zelf het idee dat er steeds meer mensen voor de drie gaan, dit merkte ik ook aan de positieve reakties nav derde zwangerschap.

Stella wat balen die onzekerheid zeg, kun je behoorlijk kriegelig van worden denk ik, hopelijk snel zekerheid.

Flodder wat zielig zeg, ik zou ook meehuilen denk ik, sterkte aan Timo.

Carianne, spannend, wanneer was je NOD nou? Je had toch januari als deadline? Zou ik lastig vinden denk ik, zou de deadline steeds verzetten...

Gister gepraat met mannetjelief over de toekomst. We hebben besloten om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken, maar er ook niet heel gefrustreerd mee om te gaan. Dus bij wijze van spreke kan ik deze maand weer zwanger worden, maar daar ga ik niet van uit. Ik vloei nu nog steeds een heel klein beetje na en als het stopt moet je nog een week wachten en je weet ook niet wanneer je cyclus op gang komt. We zien wel, ik ben iig wel weer begonnen met foliumzuur, Gelukkig snapt hij wel dat ik wanneer ik mijn cyclus weer heb toch wel bereken wat de vruchtbare dagen zijn. Ben benieuwd, ik heb er wel veel zin in om er weer voor te gaan.Dat had ik eigenlijk niet verwacht.

Verder genoten van onze twee smurfjes vanochtend met de gevulde schoentjes, erg knus!

Fijne avond!
Het is voor Trouw. Kun je me anders mailen op je.eigen.verhaal@gmail.com? Ik mail je dan meteen terug, ook met meer gegevens! Thanx!
Hai Hoera,

Ik zou volgens de "normale" cyclus dus 20/21 mijn NOD moeten hebben. Maar ik moet zeggen nadat ik in augustus gestopt ben met de pil, geen regelmaat er in heb gehad. Ik voel nog steeds niets raars, behalve dat ik 'vreetbuien' heb, maar dat zou dan meer een voorteken zijn voor een rood duiveltje.. Argh.. Ik heb inderdaad voor mijzelf afgesproken in januari het er dan bij te laten vanwege ook mijn eigen gezondheid. Wil niet ten koste van het hele gezin risico's lopen... Nu ja, misschien heb je ook wel gelijk en ben ik misschien geneigd de deadline te verzetten.. maar ja, voor hoe lang?? Je zult misschien op een bepaald moment een streep (!) moeten trekken..

Ik ga weer hier de 2 mannen uit elkaar plukken

Liefs, Car.
Hey meiden,

Irritant Stella van je cyclus. Misschien zo'n test doen voor je eisprong? Dna kun je gerichter klussen Ik heb de mazzel dat ik het echt voel als het eitje springt.

Carianne, hahaha verschuif die grens maar ja. Het lijkt me moeilijk om een grens te trekken want waar leg je hem idd?

Sterkte wederom met Timo Floddertje. Je hart zal wel bloeden op zo'n moment. En dat je daar te vroeg zat is eigenlijk best een goede joke! Idd de hormonen, of gewon een hele slimme actie waardoor je het hartje weer even gehoord hebt

Al met de trouw van gedachten gewisseld?

Huis is wel mooi en relatief groot (wel gewoon rijtjeshuis) maar die tweede badkamer is heel klein hoor, hebben we puur erin laten maken om een eigen etage op de 2e te hebben. Vanmorgen weer even oppas gehad en van alles gergeld daar. Is wel lachen, lopen daar allemaal types rond die doen alsof ze nooit eerder een vrouw zagen. Krijg van alle kanten 'hulp' aangeboden en commentaar. Maar moet ook wel zeggen dat ik er ook maar lekker gebruik van maak om van alles te regelen en op te lossen. Oei, klinkt heel fout dit maar is niet zo fout als het er staat hoor.

Gb3 sterkte met je kwaaltjes en vermoeidheid. Al over je loopbaan nagedacht? Is (tijdelijk) stoppen een optie voor je/jullie?

.Hoera, spannend dat jullie er weer voor gaan! Mag je naam er misschien weer bij straks? Lijkt me gezellig. Kan me voorstellen dat je je verbaast over je eigen gevoelens hierover. Heb je al wat van je sollicitatie gehoord btw?

ladies, fijne dag en tot gauw
heb trouwens wel een beetje gespannen borsten en veel last van witte afscheiding (sorry voor het onsmakelijke stukje) maar denk mezelf vast weer zwanger. Volgende week maandag pas nod dus kunnen tekenen er ook nog niet eens zijn maar goed. Ben al maanden schijnzwanger nu en durf het ook niet meer tegen mijn man te zeggen want ik zeg het elke maand. Vandaar dat ik het even met jullie wilde delen fijne he?!
Gooi het hier maar gewoon neer hoor prinsess!
hoi hoi

Druk druk met twee zieke kindjes, studie, raporten en gewoon bek en bek af zijn. Morgen ben ik er wel weer.

toto dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven