Gezondheid alle pijlers

contactbloeding

26-05-2016 14:51 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ik heb best vaak dat ik tijdens de sex bloed verlies. Dit gebeurt bij partners die een maatje gemiddeld tot groot hebben. Echt super vervelend. Ik geneer me er ook wel voor. Het verpest direkt het spel...

Bij onderzoeken is gebleken dat ik niets mankeer, uitstrijkje was goed, geen soa en geen poliepen. Echo laten maken, was ook goed.

Twee maal heeft de arts cellen geetst, waardoor het wel beter werd, maar de laatste keer dat ik sex had, was er toch weer bloed. Deze keer duurde het niet lang, en na een uurtje was het weer opgehouden. Tijdens de tweede rond had ik weer geen last.

Het is overigens vers bloed, hel rood.

Tijdens het maken van een uitstrijkje heb ik eigenlijk ook altijd bloedverlies.

Nu ben ik eens naar een andere gynocoloog geweest. En deze vond ook niets abnormaals. Hij heeft mij OeKolp forte Ovula 0,5 mg tabletten gegeven. Dit zijn oestrogeen tabletten waarvan ik er iedere avond 1 vaginaal in moet brengen.

Door deze oestrogenen zou mijn slijmvlies wat dikker moeten worden waardoor het beter moet worden.

Heeft iemand hier ook last van (gehad)? En wat heb je gedaan om het te verhelpen?

Of misschien heeft iemand sowieso wel raad.

Gebruik ook een zalfje dat ik voor de sex vaginaal inbreng, waardoor het in ieder niet te droog is en minder kans op beschadigingen. En gebruik tijdens het spel ook altijd veel olie
Stop met het gebruik van die olie tijdens seks .
alles is energie
quote:3121 schreef op 26 mei 2016 @ 16:17:

Stop met het gebruik van die olie tijdens seks .Je vagina moet zelf vochtig worden, is dit niet het geval koop dan een goede glijmiddel op waterbasis, niet die op olie of silicone basis . Sommige tasten nl zelfs condooms aan . Het kan zijn dat jouw baarmoedermond ook erop reageert .
alles is energie
Word je zelf niet nat dan? Dan heb je toch geen olie meer nodig bij vaginale penetratie.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Heb ik ook een tijd gehad en bij mij had de huisarts ook niks kunnen vinden.

Het was over toen ik overgestapt was op een andere anticonceptiepil
Ik wordt zelf wel vochtig hoor... niets te klagen

Maar ik houd ervan om tijdens het spel massages te geven en te ontvangen, en die zijn een stuk beter en geiler met olie

Maar ik had al last van bloedingen voordat ik aan massages met olie begon hoor. Ik geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven