Uitgerekend Januari 2017

26-05-2016 17:58 2779 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Uitgerekend in Januari, wie schrijft er mee?

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUDHoeveelsteGeslachtMianoo243227 Januari1eJongenzus1987293031 Januari1eJongenGympie26283726 Januari1emiss-flower303230 Januari2eMeisjeZombieQueen242827 Januari1eGeheimJanneJip323429 Januari2eElfje0828294 Januari1eJongenKato1987282730 Januari1eGeheimMN--262711 Februari1eCrazyHatLady323925 Januari1eJongenKletskouske38394 Januari3eJongenSchaapjeM343818 Januari2eDarcyL232527 Januari1e2 MeisjesZonnebloempje85303022 Januari1eGeheim

Kimmetj3, Evw1984

Pien, Lovely, Spagheroni, Sario, Moby en VeeBee ik heb jullie uit de tabel gehaald omdat jullie lang niks meer hebben geschreven.
Hopelijk valt het mee Ppixel. Spuug je ook echt? Ik ben pas 4+1. Ik heb sinds een week toenemende misselijkheid maar spuug niet. Ik hoop zo dat het dit keer beter gaat!
Gefeliciteerd allemaal!

Hier nog geen klachten, merk dat ik meer moe ben, maar verder niets.

Wat vervelend dat sommigen echt al zo misselijk zijn!
Qua overgeven valt het nog redelijk mee. Zolang ik niet te veel aan etensluchtjes ruik valt het best mee. Kokhalzen doe ik wel heel veel.

Ik heb vanmiddag ook mijn eerste middagdutje gedaan. Ik kwam redelijk laat uit bed, maar 's nachts kom ik moeilijk in slaap. Ik lig uuuuuren te draaien. En nu heb ik vanmiddag als een prinsesje geslapen, heeeeerlijk!
Welkom allemaal

Leuk zoveel schrijvers.

Tabel heb ik net al gemaakt. als iedereen het even dik gedrukt hier neerzet zal ik het erin zetten.
Naam: ZombieQueen

Leeftijd: 23

Leeftijd partner: 28

UD: 27 januari 2017

Hoeveelste: 1e

Echo: 3-6

Dat was snel

Misselijkheid heb ik gelukkig nog geen last van. zal wel nog komen ben ik bang.

Wat vinden jullie van max 15 mensen in de tabel om het overzicht een beetje te houden?
Ha wat goed, al een tabel. De gegevens die er nu in staan zijn correct. Wil je onze leeftijden nog toevoegen?

Leeftijd 28

Leeftijd partner 37
Oh er staat bij mij nu 28 januari maar dat moet 27 januari zijn.

Maar over die 15 max. Ik vind het allemaal prima. Maar van mij moge het er ook meer zijn. Ik vind het altijd zo gemeen om te roepen dat het groepje 'gesloten' is omdat de tabel vol is.

Er zijn al 2 andere topics voor januari. Dus ik denk dat het hier best gaat meevallen qua drukte.

Maar ik bedoel eentje meer of minder maakt mij niet zoveel uit. Maar een groep van 30 is wel te veel van het goede.
oeps aangepast

Ja klopt ook wel wat je zegt. we kijken even waar het heengaat.
Ik vind het zooo spannend, kan niet wachten tot ik het kan gaan vertellen aan mijn familie
Leeftijd 29 en 30

Dank je voor de tabel. Wat snel

kwaaltjes, erg last van m'n buik. Veel meer dan m'n andere zwangerschappen en dat baart me stiekem wel zorgen. Hoewel ik bijna zeker weet dat het m'n darmen zijn.

Herkent iemand dat?

Mijn borsten doen zeer. Met liggen vooral, haha!

En met vlagen misselijk.

Ik ga proberen lekker te slapen...

Weltrusten
Wanneer willen jullie het gaan vertellen?
Ik heb het mijn zusje wel verteld. We zouden samen stappen en een ZombieQueen die niet drinkt is haarzelf niet.

En ik haat het, het voelt net alsof ik nu in een heel klein wereldje zit. Ik ben zo enorm blij en ik kan het maar moeilijk voor mezelf houden.

zus ik heb nog wel met vlagen last van krampen, vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Vanochtend werd ik wakker met wéér andere krampen. Maar dat waren mijn darmen want ik moest uiteindelijk heel nodig naar de wc. Ik heb wel steeds een enorm opgeblazen gevoel.
Herkenbaar die krampen voel ik ook wel.

Dacht voor ik de test in mijn handen steeds dat ik ongesteld moest worden.

Wij willen het na de eerste echo aan mijn en zijn ouders vertellen (na aandringen van mij want ik wilde t mama vertellen )

De rest denk ik pas na 12 weken ongeveer.

ik ga nu ook naar bed. tot morgen dames.
Ik denk dat wij het gaan vertellen aan de familie rond de 9/10 weken zwangerschap. Dan heb ik mijn 2e echo gehad.

Ik ben namelijk zwanger geworden via ICSI en zoals mijn schoonouders waren daarvan op de hoogte. En daar hebben we het ook gewoon heel open over. Dus veel langer dan dat kunnen wij het niet voor hen verborgen houden denk ik.
Wij hopen inderdaad ook na de tweede echo (eind juni) ouders het nieuws te kunnen vertellen.
Wij willen het na de 12 weken vertellen (als ik het zo lang voor me kan houden )

Bij m'n vorige zwangerschap wisten ouders en zussen het na de 1e echo omdat die goed was, maar bij de volgende echo was het hartje gestopt met kloppen. Vreselijk om naast je eigen verdriet ook hun verdriet te zien.

Toen liepen we ook voor onderzoeken in het ziekenhuis omdat het lang duurde en iedereen vroeg steeds wanneer we weer moesten etc.
Wat goed dat er al een tabel is.

Wij zijn 30 en 32 jaar.

En we hebben 20-6 de eerste afspraak.

Ik heb sinds de innesteling last van buikpijn en ook mijn darmen zijn van slag. De vorige keer had ik nog veel meer buikpijn, dat hoeft dus helemaal geen slecht teken te zijn. Wel ben ik erg misselijk, maar ik hoef (nog) niet te spugen. Bij de eerste begon dat bij 6 weken. Hopelijk gaat het dit keer beter al vrees ik van niet als ik me met 4 weken al zo misselijk voel. De tijd zal het leren.

Bij de eerste wist iedereen al heel snel dat ik zwanger was. Directe familie met 4 weken en de rest van de wereld met 6 weken, doordat ik toen al zo ziek was en niet meer in staat om te functioneren. Ik hoop het dit keer wat langer voor me te houden, maar ik vrees dat mensen het snel aan me gaan merken en ik ga er ook niet over liegen.
Gefeliciteerd dames! Mag ik meedoen?

Zaterdag ontdekt dat ik zwanger ben van de tweede. Bij de eerste was dat drama drama (eerste paar weken regelmatig bloedingen, te vroeg getest ivm reis van man naar buitenland en die was negatief terwijl ik van alles voelde en daarna duurde het ook lang voor ik een positieve test had). Nu geen drama en nu voelt het heel onwerkelijk, alsof het er niet is! Maar wel veel leuker

Uitgerekend 27 januari

Tweede kind

Ik 32 man 34

20 juni echo

Zaterdag vertellen aan mijn ouders ivm dat ze in december /januari en verre reis naar broer in ver buitenland willen maken. Of ze twee weken eerder willen gaan. .. Eigenlijk wilden we later vertellen maar dan hebben ze al geboekt. ..

Nu vooral last van een enorme gezwollen buik door darmen. De hele tijd buik inhouden op werk een verhullende kleding.
Goedemorgen!

Ik heb ook bij vlagen kramp in mijn buik. Kan me herinneren dat ik dat bij de 1e ook had.. Maar toch weer spannend hoor..

Ik wil eigenlijk wachten tot 12 weken om het te vertellen, maar ik ga volgende week naar pinkpop dus dan valt het wel op als ik niets drink.

Flower, ben je je hele zwangerschap ziek geweest de vorige keer?
En gefeliciteerd Jannejip!
Pien, ik ben de vorige keer uiteindelijk bijna een jaar ziek thuis geweest. Nog voordat ik überhaupt wist dat ik zwanger was had ik veel last van buikpijn en misselijkheid. Bij 6 weken ging ik ook daadwerkelijk spugen en met 10 weken hield ik niets meer binnen en werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Na 20 weken ging het langzaam wat beter en werd het spugen wat minder, maar ik bleef kotsmisselijk en was inmiddels zodanig verzwakt en afgevallen dat ik al blij was als ik even mijn bed uit kon. Na de bevalling was het direct over, maar heeft het nog wel een aantal maanden geduurd voordat ik alles een plekje heb kunnen geven.
Hey Miss, ja moet al steeds vaker spugen. Ik dacht eerst dat het beter ging dan vorige zwangerschappen maar het gaat nu ineens snel. Ik heb gisteren de juf ingelicht want zoontje gaat het overnemen. Die moet ook ineens vaak spugen

Wel sneu hoe bezorgt hij ineens om me is.

Vindt je het goed als ik hier een beetje meeschrijf? En de rest, vinden jullie dat ok?

Met het andere groepje schrijf ik vooral op Facebook maar het topic ligt een beetje stil
Bedankt Pien!

En jeetje Miss Flower wat een heftig verhaal!
Wat heftig, missflower! Wat spannend zal het nu zijn zeg! Stoer dat je het nog een keer aandurft.

En natuurlijk pixel, wat mij betreft wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven