Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 23:21:

Iedereen RL? Ik gaf nogthans een rondje... Oh well. Hoef ik geen bijbaantje te zoeken om de barrekening te betalen Ik niet, ik ben muziek aan het luisteren, haken en forummen. Dus daar kan best een sterk shotje bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 23:21:

Iedereen RL? Ik gaf nogthans een rondje... Oh well. Hoef ik geen bijbaantje te zoeken om de barrekening te betalen Nog eentje dan voor het slapen
quote:dolfje schreef op 26 mei 2016 @ 23:26:

[...]

Nog eentje dan voor het slapen Yeey! Hoe komt het dat je het zo koud hebt Dolfje? Niet lekker?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Goede-Fee schreef op 26 mei 2016 @ 23:21:

[...]

Een hele goede dag dus!Meer omwille van het goede resultaat dan omwille van de complimentjes over hoe ik er uit zag. Maar inderdaad een hele goede dag!
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 23:33:

[...]

Meer omwille van het goede resultaat dan omwille van de complimentjes over hoe ik er uit zag. Maar inderdaad een hele goede dag!

Ja dat bedoelde ik ook, alles samen klonk heel fijn!

quote:Goede-Fee schreef op 26 mei 2016 @ 23:25:

[...]

Ik niet, ik ben muziek aan het luisteren, haken en forummen. Dus daar kan best een sterk shotje bij.Wat luister je?
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 23:32:

[...]

Yeey! Hoe komt het dat je het zo koud hebt Dolfje? Niet lekker?Te moe denk ik.
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 23:34:

[...]

Wat luister je?Muse en dan Reapers en The Handler op herhaling, ga het zo ook maar uitzetten.
quote:dolfje schreef op 26 mei 2016 @ 23:34:

[...]

Te moe denk ik.Dat herken ik. Maar dat komt bij mij meestal niet door 'vandaag' moe, maar door achterliggende uitputtings-dingen?
Hoera voor Oudblond!

Wij hebben onze vakantie gepland. Het wordt... Twee maanden Nederland
IMHO
quote:Goede-Fee schreef op 26 mei 2016 @ 23:36:

[...]

Muse en dan Reapers en The Handler op herhaling, ga het zo ook maar uitzetten. Ik zou het ook uitzetten Ik smaak het allemaal wel, maar hoogstandjes vind ik het niet echt: Sowwy
Leuk GG!

Hier nog een spelletje en dan slapen!
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 23:40:

[...]

Ik zou het ook uitzetten Ik smaak het allemaal wel, maar hoogstandjes vind ik het niet echt: Sowwy Ow dan laat ik nog even aan.
quote:GrimbleGrumble schreef op 26 mei 2016 @ 23:38:

Hoera voor Oudblond!

Wij hebben onze vakantie gepland. Het wordt... Twee maanden Nederland Dat is gezellig, ik ook maar ik blijf dan ook thuis in de vakantie.
quote:GrimbleGrumble schreef op 26 mei 2016 @ 23:38:

Hoera voor Oudblond!

Wij hebben onze vakantie gepland. Het wordt... Twee maanden Nederland Geen slechte keuze afhankelijk van wanneer (gnagna) Goed dat jullie een rustpunt ingepland hebben waar jullie naar toe kunnen leven. En dank voor de hoera. Ik ben hieperdepieper nu en hopelijk morgen weer mezelf! Man werkt tot??? (in elk geval tot ik slaap) en alhoewel ik al jaren routine heb in tegengestelde schema's (en daarvoor zijn tourleven), zou ik het nu wel heel fijn vinden om met hem te kunnen delen.
Yeey Oudblond! Goed gedaan! en dank voor het drankje!

Dolfje ik had t ook zo koud. Ik ben een warme trui gaan halen en een dekentje. Meneer L keek me aan alsof ik gek geworden was. Maar echt zó koud! En toen ben ik in slaap gevallen op de bank. En nu heerlijk warm

Dus ja, moe denk ik.
The owls are not what they seem
quote:Peacy schreef op 26 mei 2016 @ 23:41:

Leuk GG!

Hier nog een spelletje en dan slapen!Perzikje, ik vind het altijd zo fijn als je even binnen springt. Slaapwel zacht velletje.
Dank je Lady! Ik zou echt de hele kroeg graag een keer trakteren: zo fijn hoe het hier gaat en ik heb er echt veel aan.

Morgen dagje voor mezelf en het weekend bij moeder. Hoe gaat het met de jouwe?
Z'n gangetje. Steeds vergeetachtiger. Maar dat vergeet ze dan zelf weer. Dus tja. Dit weekend hoef ik ook even niks in die richting, volgende week weer.

Nog geen plekje voor jouw moeder?
goodevening.
very metal
Evening King. Hoe ist?
goed. en met jou? moet je nog niet slapen?
very metal
Mooi. Met mij ook wel goed. Net al een uurtje geslapen op de bank. Nu weer wakker.

Maar slapen is wel een goed idee. En dan als t lukt morgen uitslapen.
hele dag vrij morgen? ik ga zo ook naar bed.
very metal
Héle dag

Alvast welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven