Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 26 mei 2016 om 13:00
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2016 @ 11:15:
[...]
Dat is op verzoek van MV's moeder. Om daar te updaten over de katten.
Mooi juist. En heel erg passend in de geest van MV, als je het mij vraagt.
Top trouwens dat jij en Marels je over haar katten ontfermen. Grote pluim daarvoor.
[...]
Dat is op verzoek van MV's moeder. Om daar te updaten over de katten.
Mooi juist. En heel erg passend in de geest van MV, als je het mij vraagt.
Top trouwens dat jij en Marels je over haar katten ontfermen. Grote pluim daarvoor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 26 mei 2016 om 16:36
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 mei 2016 @ 16:31:
MV, dat was Bo, en Floyd, en Kane. Die vier kun je echt niet los zien van elkaar. Dus hoe kun je MV nou beter gedenken dan door lekker te 'neuzelen' over haar katten? Ik zou het niet weten hoor, ik vind het juist heel mooi hoe het nu gaat.Nou, is dat niet een beetje overdreven?
MV, dat was Bo, en Floyd, en Kane. Die vier kun je echt niet los zien van elkaar. Dus hoe kun je MV nou beter gedenken dan door lekker te 'neuzelen' over haar katten? Ik zou het niet weten hoor, ik vind het juist heel mooi hoe het nu gaat.Nou, is dat niet een beetje overdreven?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 26 mei 2016 om 16:45
donderdag 26 mei 2016 om 16:55
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 mei 2016 @ 16:31:
MV, dat was Bo, en Floyd, en Kane. Die vier kun je echt niet los zien van elkaar. Dus hoe kun je MV nou beter gedenken dan door lekker te 'neuzelen' over haar katten? Ik zou het niet weten hoor, ik vind het juist heel mooi hoe het nu gaat.Helemaal mee eens
MV, dat was Bo, en Floyd, en Kane. Die vier kun je echt niet los zien van elkaar. Dus hoe kun je MV nou beter gedenken dan door lekker te 'neuzelen' over haar katten? Ik zou het niet weten hoor, ik vind het juist heel mooi hoe het nu gaat.Helemaal mee eens
donderdag 26 mei 2016 om 17:43
donderdag 26 mei 2016 om 18:13
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 mei 2016 @ 17:43:
[...]
Precies.
'Kattengeneuzel' was voor MW zelf ook enorm belangrijk. Ik denk dat Mleen zelf het helemaal fijn zou vinden. Op haar topic óf een aparte.
Jammer dat er zuur over gedaan moet worden.Jammer dan iemand weer meent te moeten bepalen waar men wel of niet over mag neuzelen. Helemaal over dat topic en die forumster en haar katten.
[...]
Precies.
'Kattengeneuzel' was voor MW zelf ook enorm belangrijk. Ik denk dat Mleen zelf het helemaal fijn zou vinden. Op haar topic óf een aparte.
Jammer dat er zuur over gedaan moet worden.Jammer dan iemand weer meent te moeten bepalen waar men wel of niet over mag neuzelen. Helemaal over dat topic en die forumster en haar katten.
vrijdag 27 mei 2016 om 08:49
Ik mijn ogen was Mylene een vrolijk, warm iemand. Meestal lief, soms onverwacht grappig en fel. Ze stond altijd klaar om haar steun te bieden en hoewel/omdat haar eigen leven niet altijd van een leien dakje liep, lag haar focus op haar passies: katten en koken.
Het is inderdaad jammer dat er een stilte volgde op die mooie post, maar in plaats van dat we daarover hier lopen te hakketakken, hadden we natuurlijk ook zelf kunnen reageren!
Ik vind het vooral mooi om te zien hoe Mylenes topic -afgezien van die ene stilte- steeds meer op Mylene gaat lijken: warmte, steun, katten. Ze zou er zelf vast graag in mee hebben geschreven - en er dan op een gegeven moment ook humor en een troostsoep-recept aan hebben toegevoegd. Denk ik.
Het is inderdaad jammer dat er een stilte volgde op die mooie post, maar in plaats van dat we daarover hier lopen te hakketakken, hadden we natuurlijk ook zelf kunnen reageren!
Ik vind het vooral mooi om te zien hoe Mylenes topic -afgezien van die ene stilte- steeds meer op Mylene gaat lijken: warmte, steun, katten. Ze zou er zelf vast graag in mee hebben geschreven - en er dan op een gegeven moment ook humor en een troostsoep-recept aan hebben toegevoegd. Denk ik.
vrijdag 27 mei 2016 om 12:52
'Magisch, man, magisch... het lijkt wel alsof dat bestek in de lucht zweeft. Nee wacht, ze hebben er iets onder gezet... kijk nou, wat is dat nou? Ooo, wat GOED: vier poten met een groot blad erop. Wat een grap. Helemaal te gek. Dit is dus het ta-fel. Wat? Dé tafel, oké -
beter. Wauw!'
beter. Wauw!'
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
vrijdag 27 mei 2016 om 13:06
Niet inloggen (of uitloggen), weten dat je gelijk hebt, als je wel zou typen wat je in je hoofd hebt, een keer zuchten en een ander (leuk) topic opzoeken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)