Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 mei 2016 @ 21:08:

[...]

Zo ben ik aan mijn huidige man gekomen
I like being a mess. It's who I am.
quote:Oudblond schreef op 29 mei 2016 @ 21:06:

[...]

Ik vind dit onderwerpen die zo van jezelf zijn dat ik het altijd vreemd vind als andere mensen er out of the bleu over beginnen. De vraag wanneer wij eindelijk eens een keer aan kinderen beginnen krijg ik door mijn leeftijd gelukkig niet meer. Maar dat was jarenlang anders en heel pijnlijk. Ik ben op een bepaald moment gaan reageren met: ' Weet ik niet, maar wanneer had jij nog seks en was het lekker en hoe hebben jullie het gedaan?' Die vraag ligt voor mij in dezelfde orde, maar wee oh wee! Mijn vraag was not done... mooi antwoord
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 21:12:

[...]

mooi antwoordDe vragen zijn toch even intiem, zeker als ik die van de buurvrouw van drie gebouwen verderop op de markt kreeg
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 mei 2016 @ 21:23:

[...]

De vragen zijn toch even intiem, zeker als ik die van de buurvrouw van drie gebouwen verderop op de markt kreeg

Mensen staan totaal niet stil wat er achter iemands voordeur kan spelen.

Ik zie je zo staan, Hey buuf! Nog lekker klaargekomen dit weekend?
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 21:33:

[...]

Mensen staan totaal niet stil wat er achter iemands voordeur kan spelen.

Ik zie je zo staan, Hey buuf! Nog lekker klaargekomen dit weekend? Jij begrijpt het. Ik zal dan ook nooit een zo'n intiem onderwerp zelf aanhalen. Dat laat ik over aan de vrienden/ kennissen en wat ze willen delen, steun in willen hebben e.d.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 mei 2016 @ 20:52:

[...]

Dat hebben mensen van mij ook wel eens gezegd, maar ik heb nooit kinderen gewild en ben daar tot op de dag van vandaag heel zeker van.

Die waarschuwing dat je wellicht spijt ervan kunt krijgen, lijkt mij eigenlijk meer op z'n plaats bij mensen die kinderen willen dan bij mensen die geen kinderen willen. Ik bedoel, als je kinderen neemt en je krijgt daar spijt van, dan zitten die kinderen daar ook mee. Terwijl, neem je ze niet en krijg je daar spijt van - dan zit alleen jij er mee.

Zelfde met de waarom-vraag: die wordt nooit gesteld aan mensen die kinderen willen, wel aan mensen die geen kinderen willen - andersom zou beter zijn.

Gisteren vroegen mensen bij wie we op bezoek waren of we geen tweede willen en waarom dan niet. Los van het feit dat het een onbehoorlijke vraag is (we zijn allebei veertig, wie weet proberen we al jaren of kan het niet), vind ik die waarom-vraag zo vreemd. Waarom wel?
IMHO
Ben je al thuis Blond?
quote:Oudblond schreef op 29 mei 2016 @ 21:06:

[...]

Ik vind dit onderwerpen die zo van jezelf zijn dat ik het altijd vreemd vind als andere mensen er out of the bleu over beginnen. De vraag wanneer wij eindelijk eens een keer aan kinderen beginnen krijg ik door mijn leeftijd gelukkig niet meer. Maar dat was jarenlang anders en heel pijnlijk. Ik ben op een bepaald moment gaan reageren met: ' Weet ik niet, maar wanneer had jij nog seks en was het lekker en hoe hebben jullie het gedaan?' Die vraag ligt voor mij in dezelfde orde, maar wee oh wee! Mijn vraag was not done...Wat ben je toch ook een tof mens
IMHO
Ik krijg ook regelmatig de vraag of er niet nog eentje komt. Dan heb Ik er 3 en ben 40 hè !
Zo'n soort opmerking heb ik ook wel eens gemaakt, Blond. Mijn walgelijk flauwe zwager (vader van 2) riep op een feestje, toen ik de 4e keer zwanger was, dat hij dan wel wist wat onze hobby was

Nou, toen wist ik wel wat zijn hobby niet was.

(vooral schoonzus vond hem niet leuk)
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 21:56:

Ik krijg ook regelmatig de vraag of er niet nog eentje komt. Dan heb Ik er 3 en ben 40 hè !Nou ja, en in dit geval is het gewoon ook een beetje pijnlijk, want ik heb lang meer kinderen gewild en vriendin niet (eerst wilde ze helemaal geen kinderen, later maar één), maar nu zijn de rollen omgedraaid (ik vind ons gezin wel af zo, ook vanwege onze leeftijd, terwijl vriendin nu wel een tweede zou willen). En nu is het niet zo dat we hier grote problemen mee hebben (we hebben allebei vrede met hoe het nu is), maar als iemand dan opeens zo'n vraag stelt - ja, dat is gewoon niet leuk.
IMHO
quote:yette schreef op 29 mei 2016 @ 21:59:

Zo'n soort opmerking heb ik ook wel eens gemaakt, Blond. Mijn walgelijk flauwe zwager (vader van 2) riep op een feestje, toen ik de 4e keer zwanger was, dat hij dan wel wist wat onze hobby was

Nou, toen wist ik wel wat zijn hobby niet was.

(vooral schoonzus vond hem niet leuk)
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 29 mei 2016 @ 22:01:

[...]

Nou ja, en in dit geval is het gewoon ook een beetje pijnlijk, want ik heb lang meer kinderen gewild en vriendin niet (eerst wilde ze helemaal geen kinderen, later maar één), maar nu zijn de rollen omgedraaid (ik vind ons gezin wel af zo, ook vanwege onze leeftijd, terwijl vriendin nu wel een tweede zou willen). En nu is het niet zo dat we hier grote problemen mee hebben (we hebben allebei vrede met hoe het nu is), maar als iemand dan opeens zo'n vraag stelt - ja, dat is gewoon niet leuk.Wij hebben ontzettend lang getwijfeld over ons nakomertje. Onze middelste is een kind met een rugzakje en hij heeft heel veel aandacht nodig en daarnaast heeft onze oudste ook gewoon recht op ons. Dus voordat we het gevoel hadden dat er ruimte was voor dreum zijn er flink wat jaren verstreken. In die jaren was zo'n vraag soms lastig want de wens was er wel maar de bestaande kinderen gingen voor. En we hadden de wens ook voorbij laten gaan als de omstandigheden van middelste niet drastisch waren verbeterd.
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 22:17:

[...]

Wij hebben ontzettend lang getwijfeld over ons nakomertje. Onze middelste is een kind met een rugzakje en hij heeft heel veel aandacht nodig en daarnaast heeft onze oudste ook gewoon recht op ons. Dus voordat we het gevoel hadden dat er ruimte was voor dreum zijn er flink wat jaren verstreken. In die jaren was zo'n vraag soms lastig want de wens was er wel maar de bestaande kinderen gingen voor. En we hadden de wens ook voorbij laten gaan als de omstandigheden van middelste niet drastisch waren verbeterd.Fijn dat het toch is gegaan zoals het is gegaan voor jullie :-)
IMHO
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 21:51:

Ben je al thuis Blond?Yep thuis en kofferje uitgepakt. Twee poezen die vechten voor een plekje op schoot. Goede berichten van silly. sis, Man is heel moe en richting bed, Ik ga nog even richting bad.
Ik vind "maar 1" zo'n kutopmerking.

Ja, maar 1. Ik had er met liefde 4 of 5 gekregen, maar zo liep het leven niet.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
T is allemaal geneuzel van mensen die zich met dingen bemoeien waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Kennelijk is kinderen krijgen en zwanger worden/zijn een heel openbaar onderwerp. Je moet ze de kost geven die aan m'n buik wilden zitten toen ik zwanger was. Ik ga toch ook niet even de borsten van een vrouw knijpen? Vragen of de voorgevel nieuw is? Of zeggen dat t niet eens tijd wordt voor een botoxje hier en daar?
quote:GrimbleGrumble schreef op 29 mei 2016 @ 22:20:

[...]

Fijn dat het toch is gegaan zoals het is gegaan voor jullie :-)Dank je wel we zijn allemaal erg dol op de dreum
quote:GrimbleGrumble schreef op 29 mei 2016 @ 21:53:

[...]

Wat ben je toch ook een tof mens En jij kan ook meer dan je denkt. Groei is wat ik voel. Daar kom jij ook echt grote lieverd - op je trap met ontbijt en al -zoveeeeel doorstaan denkend aan je je vriendin en dochter. Wie is hier de lieverd
quote:Oudblond schreef op 29 mei 2016 @ 22:21:

[...]

Yep thuis en kofferje uitgepakt. Twee poezen die vechten voor een plekje op schoot. Goede berichten van silly. sis, Man is heel moe en richting bed, Ik ga nog even richting bad. Onspanse Blond, slaap lekker straks en succes morgenochtend.
Slaap lekker oud blond!
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 22:21:

Ik vind "maar 1" zo'n kutopmerking.

Ja, maar 1. Ik had er met liefde 4 of 5 gekregen, maar zo liep het leven niet.Gelukkig 1
quote:linjmh schreef op 29 mei 2016 @ 22:25:

Slaap lekker oud blond!Wat lief! Mijn badje is vol, dus daar ge ik van genieteen. En man ligt in bed en dus kan ik daarna lekker tegen heb kruipen.
quote:SaveAngie schreef op 29 mei 2016 @ 22:27:

[...]

Gelukkig 1

Hm ja, verstandelijk. Gevoelsmatig soms nog erg lastig.

Ik heb dan wel gelukkig in 1x een hele leuke gemaakt
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:linjmh schreef op 29 mei 2016 @ 22:22:

T is allemaal geneuzel van mensen die zich met dingen bemoeien waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Kennelijk is kinderen krijgen en zwanger worden/zijn een heel openbaar onderwerp. Je moet ze de kost geven die aan m'n buik wilden zitten toen ik zwanger was. Ik ga toch ook niet even de borsten van een vrouw knijpen? Vragen of de voorgevel nieuw is? Of zeggen dat t niet eens tijd wordt voor een botoxje hier en daar?Ik ben een beelddenker en om deze moest ik even grinniken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven