Chocomel drinkers?

29-05-2016 21:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd veel chocomelk gedronken.

Maar de laatste tijd vind ik er een vieze zure bijsmaak aan zitten.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of ligt het aan mij en is me smaak in eens veranderd?
Chocomel van Nutricia of een ander merk? Die van Nutricia vind ik nog steeds hetzelfde smaken als in het verleden.
De 'echte' Chocomel bedoel je?

Ik herken het niet, heb net nog geproeft. Maar ik heb hier thuis de verse variant.
Sommige verpakkingen hebben dat inderdaad. Tip: Laat het 1 a 2 dagen in de koelkast staan en probeer het dan nogmaals.
Niks van gemerkt. Wel vind ik Fristi de laatste paar jaar niet meer te drinken, nadat ze die hebben vernieuwd.
Vind het allebei niks bleh
quote:viva1966 schreef op 29 mei 2016 @ 21:40:

Chocomel van Nutricia of een ander merk? Die van Nutricia vind ik nog steeds hetzelfde smaken als in het verleden.Nutricia maakt al een aantal jaar geen Chocomel meer. Deze tak heeft het bedrijf een aantal jaar geleden verkocht aan FrieslandCampina
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Ik heb het net nog gedronken. Pak staat al een dag of twee aangebroken in de koelkast en het smaakte gewoon prima,
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:Chiao schreef op 29 mei 2016 @ 22:02:

[...]

Nutricia maakt al een aantal jaar geen Chocomel meer. Deze tak heeft het bedrijf een aantal jaar geleden verkocht aan FrieslandCampina Je hebt helemaal gelijk, maar het ging mij om "de echte" Chocomel. Vaak wordt alle chocolademelk Chocomel genoemd. Vandaar. Wie de eigenaar van het merk is doet er niet zo toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven