Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
zondag 29 mei 2016 om 22:30
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 22:28:
[...]
Hm ja, verstandelijk. Gevoelsmatig soms nog erg lastig.
Ik heb dan wel gelukkig in 1x een hele leuke gemaakt
Kijk, dat is the spirit.
Ik heb er best even voor moeten oefenen.
[...]
Hm ja, verstandelijk. Gevoelsmatig soms nog erg lastig.
Ik heb dan wel gelukkig in 1x een hele leuke gemaakt
Kijk, dat is the spirit.
Ik heb er best even voor moeten oefenen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 29 mei 2016 om 22:31
Volgens mij is het helemaal niet zo'n openbaar onderwerp, Lin. Anders zouden we ons er niet ongemakkelijk bij voelen.
Volgens mij kom je gewoon af en toe een onhandig/bot mens tegen die op zoek naar een luchtig babbeltje, meent dat je nageslacht of het ontbreken daarvan, wel een geschikt onderwerp is. Gelukkig heb ik over het algemeen andere gesprekken.
Volgens mij kom je gewoon af en toe een onhandig/bot mens tegen die op zoek naar een luchtig babbeltje, meent dat je nageslacht of het ontbreken daarvan, wel een geschikt onderwerp is. Gelukkig heb ik over het algemeen andere gesprekken.
zondag 29 mei 2016 om 22:44
quote:yette schreef op 29 mei 2016 @ 21:59:
Zo'n soort opmerking heb ik ook wel eens gemaakt, Blond. Mijn walgelijk flauwe zwager (vader van 2) riep op een feestje, toen ik de 4e keer zwanger was, dat hij dan wel wist wat onze hobby was
Nou, toen wist ik wel wat zijn hobby niet was.
(vooral schoonzus vond hem niet leuk):sick:Ik ben echt heel blij met de zwagers nu en zeker met de zussen.
Zo'n soort opmerking heb ik ook wel eens gemaakt, Blond. Mijn walgelijk flauwe zwager (vader van 2) riep op een feestje, toen ik de 4e keer zwanger was, dat hij dan wel wist wat onze hobby was
Nou, toen wist ik wel wat zijn hobby niet was.
(vooral schoonzus vond hem niet leuk):sick:Ik ben echt heel blij met de zwagers nu en zeker met de zussen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 29 mei 2016 om 22:45
quote:linjmh schreef op 29 mei 2016 @ 22:22:
T is allemaal geneuzel van mensen die zich met dingen bemoeien waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Kennelijk is kinderen krijgen en zwanger worden/zijn een heel openbaar onderwerp. Je moet ze de kost geven die aan m'n buik wilden zitten toen ik zwanger was. Ik ga toch ook niet even de borsten van een vrouw knijpen? Vragen of de voorgevel nieuw is? Of zeggen dat t niet eens tijd wordt voor een botoxje hier en daar?Ik heb een keer mijn locatieleider laten verschieten van kleur toen ik als reactie op zijn buikaai mijn hand wel heel dicht naar zijn edele delen bracht. Daarna hebben we er keihard om gelachen en was mijn punt helder.
T is allemaal geneuzel van mensen die zich met dingen bemoeien waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Kennelijk is kinderen krijgen en zwanger worden/zijn een heel openbaar onderwerp. Je moet ze de kost geven die aan m'n buik wilden zitten toen ik zwanger was. Ik ga toch ook niet even de borsten van een vrouw knijpen? Vragen of de voorgevel nieuw is? Of zeggen dat t niet eens tijd wordt voor een botoxje hier en daar?Ik heb een keer mijn locatieleider laten verschieten van kleur toen ik als reactie op zijn buikaai mijn hand wel heel dicht naar zijn edele delen bracht. Daarna hebben we er keihard om gelachen en was mijn punt helder.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 29 mei 2016 om 22:45
zondag 29 mei 2016 om 22:49
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 22:41:
[...]
Nou ja, we hebben er wel bijna 2 jaar voor moeten klussen.
Klussen? Uit jouw toetsenbord?
Ik HAAT klussen. Klussen is om de dag een moetje omdat je zo graag wil. Klussen is funest van geile, lekkere ranzige spontane seks. Klussen is eigen huis&struin op RTLveel.
(Nog een hele klus om mijn pavlovschuimbek weer te poetsen)
[...]
Nou ja, we hebben er wel bijna 2 jaar voor moeten klussen.
Ik HAAT klussen. Klussen is om de dag een moetje omdat je zo graag wil. Klussen is funest van geile, lekkere ranzige spontane seks. Klussen is eigen huis&struin op RTLveel.
(Nog een hele klus om mijn pavlovschuimbek weer te poetsen)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 29 mei 2016 om 22:52
quote:feow schreef op 29 mei 2016 @ 22:49:
[...]
(Nog een hele klus om mijn pavlovschuimbek weer te poetsen)Jij kent mijn ex niet hè. Dat was klussen.
[...]
(Nog een hele klus om mijn pavlovschuimbek weer te poetsen)Jij kent mijn ex niet hè. Dat was klussen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 29 mei 2016 om 22:59
Hoi, ik val ook nog effe binnen. Vandaag druk geweest met familie. Mijn ouders hadden een kerkdienst ter gelegenheid van hun 50 jarig huwelijk. Daarna was er voor alle mensen van hun koor koffie met taart. Wij als dochters zouden even helpen met het serveren. Na afloop soep bij ouders, daarna bowlen en daarna eten in restaurant. Daarna nog de restjes taart opgegeten bij mijn ouders.
Beetje vol programma zeg maar. De kerkdienst was mooi maar lang, de koffie was voor ons heel druk. Mijn ouders horen tot de jongeren van het koor met hun 74 jaar. Best wel lachen hoe snel sommige oudjes naar de koffiekamer bij de kerk konden lopen om de eersten te zijn! Voordat zus en ik de taarten allemaal op het buffet hadden waren sommigen al begonnen aan een soort zelfbediening Er was zelf iemand die nog wel een stukje lustte, terwijl er nog gasten waren die nog niet eens een eerste stukje hadden gekregen. Gelukkig waren er ook twee dames die echt even kwamen helpen, die de weg wisten in de keuken enzo en die vlot de koffie uitserveerden.
Beetje vol programma zeg maar. De kerkdienst was mooi maar lang, de koffie was voor ons heel druk. Mijn ouders horen tot de jongeren van het koor met hun 74 jaar. Best wel lachen hoe snel sommige oudjes naar de koffiekamer bij de kerk konden lopen om de eersten te zijn! Voordat zus en ik de taarten allemaal op het buffet hadden waren sommigen al begonnen aan een soort zelfbediening Er was zelf iemand die nog wel een stukje lustte, terwijl er nog gasten waren die nog niet eens een eerste stukje hadden gekregen. Gelukkig waren er ook twee dames die echt even kwamen helpen, die de weg wisten in de keuken enzo en die vlot de koffie uitserveerden.
maandag 30 mei 2016 om 07:48
maandag 30 mei 2016 om 08:30
Dat huishouden gaat even niet lukken vandaag. Heb een dag vol afspraken. Best vervelend want morgenvroeg moet de benedenverdieping aan kant zijn om er vervolgens weer een zooi van te kunnen maken. We gaan tig kinderrugzakjes vullen met tig verhuisdozen moois - voor de vluchtelingenkinderen die hier binnenkort komen.