Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 18:28:

[...]

Dat zit al heeeel lang in zakken. Blikken zijn er ook nog wel, maar ik maak ze altijd zelf. Ik vind al die voorgeprepareerde toestanden een vieze nasmaak hebben.

Trouwens: Hallo en welkom! Ken ik je en ben je in disguise of heb je de kroeg net ontdekt?

Dank voor het welkom. Heb ik de etiquetten geschonden door me niet voor te stellen? Bij dezen excuses...

Kroeg zag ik al eens voorbij komen, maar ben niet zo'n kroegtijger.

Wilde evengoed eens een poging wagen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 18:45:

[...]

Dank voor het welkom. Heb ik de etiquetten geschonden door me niet voor te stellen? Bij dezen excuses...

Kroeg zag ik al eens voorbij komen, maar ben niet zo'n kroegtijger.

Wilde evengoed eens een poging wagen...Nee hoor! De enige etiquette die we hier hebben is dat we het gezellig houden Welkom! Ik ben ook geen kroegtijger, maar deze kroeg is gewoon heeeeel fijn!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Haai allen.

Hier zuurkool om te vieren dat de herfst is begonnen.

En ik moet verplicht op de bank blijven zitten. Katprinses was de hele dag zonder haar mens en heeft mijn schoot geconfisqueerd zodra ik met bord op schoot de bank plofte
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 18:52:

Haai allen.

En ik moet verplicht op de bank blijven zitten. Katprinses was de hele dag zonder haar mens en heeft mijn schoot geconfisqueerd zodra ik met bord op schoot plofte Bordje kat dus.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:BridgetteDubois schreef op 30 mei 2016 @ 18:42:

[...]

Klinkt leuk! (En lekker)

Over musea gesproken, welk museum moeten we hebben voor dinobotten? Naturalis?ik heb echt geen idee, dacht het wel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 18:50:

[...]

Nee hoor! De enige etiquette die we hier hebben is dat we het gezellig houden Welkom! Ik ben ook geen kroegtijger, maar deze kroeg is gewoon heeeeel fijn!Dank!
Haaai!

Kliekjesdag vandaag. En als kind zo op bed ligt, na een stel drukke dagen eindelijk een avondje voor mezelf.... Ik zit het eten werkelijk bijna haar mond in te kijken...
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Bord had ik iets hoger gelukkig en is wel leeg inmiddels. Zo'n weekje Ibiza doet wonderen geloof ik.

Poezen zijn nu zo blij met me
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 18:52:

Haai allen.

En ik moet verplicht op de bank blijven zitten. Katprinses was de hele dag zonder haar mens en heeft mijn schoot geconfisqueerd zodra ik met bord op schoot plofte

Ik heb een bak tomatensoep met balletjes en pasta uit de vriezer gehaald. Stokbroodje erbij: prima maaltijd om in mijn eentje weg te lepelen.

Katprinses Mijn oudje loopt door het huis te schreeuwen, geen idee wat er aan de hand is. En ze wil wel geaaid worden maar niet op schoot.
Dag fijnerds allemaal,

De vreemdelingenwet heeft weer wat minder geheimen voor me.

Ben wel uitgewoond. Dat wel.

Ook nog eens twee gastrollen in series deze week!

Echt druk.

Wij hadden een uitsmijter.

De Irakees kookte.
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 18:04:

Goedemiddag of bijna avond!

Hoe is je dag nog geworden Wollie?

Ok Blond, mijn negatieve bui is gaandeweg steeds verder weggetrokken. Nu is het prima.

Nog nieuws over je moeder?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 18:55:

Bord had ik iets hoger gelukkig en is wel leeg inmiddels. Zo'n weekje Ibiza doet wonderen geloof ik.

Poezen zijn nu zo blij met me
Ik heb kipfilet met aardappels uit de oven en erwtjes en worteltjes gegeten.
Ik heb bij de Burger King gegeten met jongste.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zak soep was warm. Daar was ook verder alles mee gezegd.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 mei 2016 @ 19:20:

[...]

Ok Blond, mijn negatieve bui is gaandeweg steeds verder weggetrokken. Nu is het prima.

Nog nieuws over je moeder?

Goed zo Wollie, hou dat gevoel bij je. Als je de volgende keer zo'n modus voelt, is het goed om je te herinneren dat je daar verandering in kunt brengen!

Zus arts belde net. Moeder gaat slecht. Ze heeft zware bloedarmoede, krijgt nu bloed en is verhuisd naar intensieve zorgen. Vanochtend heb ik haar gesproken en klonk haar stem krachtiger. Maar het is zo'n vogeltje. Ik wilde in de auto springen, maar zus vindt dat geen goed plan. Zij blijft bij mama en vindt dat ik meer dan genoeg energie in de weekends stop. Ze denkt ook dat moeder van deze behandeling zich snel beter zal voelen. Ze had bloed in de ontlasting, dus ik vrees dat we op de juiste denkpiste van darmkanker zitten.
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 19:30:

zak soep was warm. Daar was ook verder alles mee gezegd. Je hebt mijn punt ervaringsgewijs gemaakt!
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 19:35:

[...]

Goed zo Wollie, hou dat gevoel bij je. Als je de volgende keer zo'n modus voelt, is het goed om je te herinneren dat je daar verandering in kunt brengen!

Zus arts belde net. Moeder gaat slecht. Ze heeft zware bloedarmoede, krijgt nu bloed en is verhuisd naar intensieve zorgen. Vanochtend heb ik haar gesproken en klonk haar stem krachtiger. Maar het is zo'n vogeltje. Ik wilde in de auto springen, maar zus vindt dat geen goed plan. Zij blijft bij mama en vindt dat ik meer dan genoeg energie in de weekends stop. Ze denkt ook dat moeder van deze behandeling zich snel beter zal voelen. Ze had bloed in de ontlasting, dus ik vrees dat we op de juiste denkpiste van darmkanker zitten.

Ai, dat klinkt toch alles bij elkaar niet goed Blond. Hopelijk voelt ze zich in ieder geval weer wat beter straks.

Met jouw gezondheid alles goed?
quote:Eleonora-1 schreef op 30 mei 2016 @ 19:05:

Dag fijnerds allemaal,

De vreemdelingenwet heeft weer wat minder geheimen voor me.

Ben wel uitgewoond. Dat wel.

Ook nog eens twee gastrollen in series deze week!

Echt druk.

Wij hadden een uitsmijter.

De Irakees kookte.Oeh, heftig na zo'n gastvrouw weekend Leo! Enne... ipv de ' Irakees ' lees ik toch liever de ' verkering'. Zo'n mooi woord!
Oef Oudblond dat klinkt inderdaad niet goed.... heftig.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 mei 2016 @ 19:42:

[...]

Ai, dat klinkt toch alles bij elkaar niet goed Blond. Hopelijk voelt ze zich in ieder geval weer wat beter straks.

Met jouw gezondheid alles goed?

Nee niet goed, maar volgens zus ook niet dramatisch. Ik luister dus maar naar haar en ga vrijdag weer naar moeder in het ziekenhuis.

Mwa mijn gezondheid.
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 19:42:

[...]

Oeh, heftig na zo'n gastvrouw weekend Leo! Enne... ipv de ' Irakees ' lees ik toch liever de ' verkering'. Zo'n mooi woord!Ik vind het uit de mond van Leo juist zo sexy klinken
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 19:35:

[...]

Kan me zo goed voorstellen dat je er nu wilt zijn.
Voor Blond
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Balen Blond, dat gedoe met je gezondheid. Zijn er geen medicijnen tegen misselijkheid? Dat herinner ik me van na een operatie, toen kreeg ik daar spul voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven