Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 20:20:

Mijn hoop in de wijndrinkende vrouw is volledig hersteld. Genoeg liefhebbers van iets anders dan de meest achterlijke bestelling aller tijden*.........

*Een zoete witte wijn graagHaha. Ik zuip dan weer alles (op gin*en zoete witte wijn na)
anoniem_247077 wijzigde dit bericht op 30-05-2016 20:27
Reden: * ja ik weet dat gin geen wijn is.
% gewijzigd
Hoor ik daar wijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 20:27:

[...]

Haha. Ik zuip dan weer alles (op gin en zoete witte wijn na)Bij gin moet je gewoon de truc even weten. Een deel gin op een deel tonic. Dan is het heerlijk!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 20:25:

[...]

Spannend?Nee kut. Ik wilde de baan ook maar mocht m niet (oa want net terug van zwangerschapsverlof dus ze hadden me niet recent zien werken in een groot project. En iets met dat ik te vriendelijk ben voor een leidinggevende rol). En mijn nieuwe leidinggevende is iemand die ik ken van een baan op een andere plek. Ik ken wat van zijn valkuilen en die zijn niet voor de poes dus houd m'n hart vast... Dus ook wel spannend ja
quote:Kittens schreef op 30 mei 2016 @ 20:27:

Hoor ik daar wijn?Te laat!! *bwurp*
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 20:15:

[...]

Ik voel met je mee. Die van mij vloog weer de deur net. Stormschade ofzeau.. stom weer hier int Oost'n.Ja precies, dus gaan we lekker zuipen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 20:28:

[...]

Te laat!! *bwurp*Kut.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 20:28:

[...]

Te laat!! *bwurp*

No fair!!!
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 20:28:

[...]

Bij gin moet je gewoon de truc even weten. Een deel gin op een deel tonic. Dan is het heerlijk!

Tonic

Nee, gaat 'm niet worden.
quote:Kittens schreef op 30 mei 2016 @ 20:27:

Hoor ik daar wijn?Ik kende zien, proeven en ruiken al. Zelfs bij voelen kan ik me iets voorstellen. Dat je wijn ook kunt horen, is een mij onbekend talent!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 20:29:

[...]

Tonic

Nee, gaat 'm niet worden.

Zonder gin vind ik het ook niet te zuipen. 1:1 Is het echt heerlijk. Een deel gin, twee delen tonic kan eventueel ook.

En geen ijs. Gewoon de gin in de vriezer.

Tering wat was ik afgelopen zomervakantie dronken door die combinatie.........
*slaat wijn achterover en gaat huishouden*
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 20:29:

[...]

Ik kende zien, proeven en ruiken al. Zelfs bij voelen kan ik me iets voorstellen. Dat je wijn ook kunt horen, is een mij onbekend talent! Vroeger, als mijn moeder een fles wijn ontkurkte, riep mijn broer, die dat meteen hoorde: krispie geluidje! (En voelde mijn moeder zich betrapt)
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 20:28:

[...]

Nee kut. Ik wilde de baan ook maar mocht m niet (oa want net terug van zwangerschapsverlof dus ze hadden me niet recent zien werken in een groot project. En iets met dat ik te vriendelijk ben voor een leidinggevende rol). En mijn nieuwe leidinggevende is iemand die ik ken van een baan op een andere plek. Ik ken wat van zijn valkuilen en die zijn niet voor de poes dus houd m'n hart vast... Dus ook wel spannend jaDat is kut ja...........
Maar goed, ik bedoelde dus: hoorde ik daar iemand wijn aanbieden. Maar het is al op
Ik heb trouwens een nieuwe -Huize-Puss-in-Boots- wijn. deze: http://www.henribloem.nl/ ... tino_Sauvignon-Blanc.html

Echt heel lekker fris!
Back to the Future! Fijne film is dat.
quote:Kittens schreef op 30 mei 2016 @ 20:31:

[...]

Vroeger, als mijn moeder een fles wijn ontkurkte, riep mijn broer, die dat meteen hoorde: krispie geluidje! (En voelde mijn moeder zich betrapt)
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 20:32:

Ik heb trouwens een nieuwe -Huize-Puss-in-Boots- wijn. deze: http://www.henribloem.nl/ ... tino_Sauvignon-Blanc.html

Echt heel lekker fris!Ohhh, je hebt selluf! Die van Hayek voor mijn neus leegdrinken en gewoon zelf wijn hebben. Tsssss
Voor mij geen alcohol. In elk geval tot vrijdag
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 20:24:

[...]

Shiraz goed?Yes plz
Hier Kittens, speciaal voor jou:

waarom is er hier geen Vivachat eigenlijk?
Nou toe dan maar..maak ik ook een flesje open.

Hoe vol moet ie?

quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 20:36:

waarom is er hier geen Vivachat eigenlijk?Daar brak vroegah oorlog uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven