Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Oudblond
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 mei 2016 @ 19:52:

Balen Blond, dat gedoe met je gezondheid. Zijn er geen medicijnen tegen misselijkheid? Dat herinner ik me van na een operatie, toen kreeg ik daar spul voor.Het is allemaal zo 'precies'. Eigenlijk verdragen mijn darmen helemaal geen orale medicijnen en als ik het verdraag wordt het gewoon niet opgenomen Ik moet gewoon weer even geduldiger zijn en mijn lijf toestaan om te herstellen. Maar dat hoofd... En dankzij dat hoofd heb ik kunnen studeren en werken en dat wil ik nu echt niet opgeven. Dus er moet een middenweg gevonden worden. Stress met geliefden helpt niet natuurlijk. Maar het komt wel goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 19:42:

[...]

Oeh, heftig na zo'n gastvrouw weekend Leo! Enne... ipv de ' Irakees ' lees ik toch liever de ' verkering'. Zo'n mooi woord!

Het is dan ook eigenlijk Ira-Kees. Omdat alle inwoners hier vaak Kees genoemd worden. Grijze Kees, Kleine Kees, mijn dochter heet Blonde Kees, ik ben Rooie Kees dan hebben we nog de Mexicaanse Kezen en hij is Ira-Kees.

Toeval maar lollig vanwege de 'Kees' running gag.

Maar 'de verkering' vind ik ook altijd fijn hoor.
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 19:57:

[...]

Het is allemaal zo 'precies'. Eigenlijk verdragen mijn darmen helemaal geen orale medicijnen en als ik het verdraag wordt het gewoon niet opgenomen Ik moet gewoon weer even geduldiger zijn en mijn lijf toestaan om te herstellen. Maar dat hoofd... En dankzij dat hoofd heb ik kunnen studeren en werken en dat wil ik nu echt niet opgeven. Dus er moet een middenweg gevonden worden. Stress met geliefden helpt niet natuurlijk. Maar het komt wel goed.

Stress en een middenweg vinden. Altijd lastig. Zeker als daar nog geduld bij komt kijken.

Ik kan me jou voorstellen, hoe je daar eigenlijk geen zin in hebt, liever door wil gaan. Lekker hard werken, zorgen voor je moeder etc. etc.

Zorg maar goed voor jezelf.
Zo, eindelijk thuis!

Om te beginnen een ietwat doorregende knuf voor Blond

Was een rare dag - van garage via therapie naar screentests.

Wijn dus!
Oh nee, huiswerk en puinruimen
quote:Eleonora-1 schreef op 30 mei 2016 @ 19:59:

[...]

Het is dan ook eigenlijk Ira-Kees. Omdat alle inwoners hier vaak Kees genoemd worden. Grijze Kees, Kleine Kees, mijn dochter heet Blonde Kees, ik ben Rooie Kees dan hebben we nog de Mexicaanse Kezen en hij is Ira-Kees.

Toeval maar lollig vanwege de 'Kees' running gag.

Maar 'de verkering' vind ik ook altijd fijn hoor.Ah, dan vind ik de Ira-Kees wel heel leuk
quote:BridgetteDubois schreef op 30 mei 2016 @ 19:49:

[...]

Ik vind het uit de mond van Leo juist zo sexy klinken

Ik ook.

Het is dan ook een imposante verschijning.

Met al dat haar en die ogen en die wekbrauwen en zo....
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 20:02:

[...]

Ah, dan vind ik de Ira-Kees wel heel leuk

Haha!

voor je zorgen....
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 mei 2016 @ 20:01:

[...]

Stress en een middenweg vinden. Altijd lastig. Zeker als daar nog geduld bij komt kijken.

Ik kan me jou voorstellen, hoe je daar eigenlijk geen zin in hebt, liever door wil gaan. Lekker hard werken, zorgen voor je moeder etc. etc.

Zorg maar goed voor jezelf.Zo lief. Je begrijpt het.
Oudblond: sterkte met alles.

Mijn man ging even boven iets doen. Maar toen bleek het zo hard te stortregenen dat hij een tijdschrift onder het dekbed wilde lezen (ik keek met de kinderen een tv-programma dat hij niet zo leuk vindt. Iets met een hysterisch tekenmeisje dat de hele tijd "hoe gaaf is dat" zegt) en toen is hij in slaap gevallen. Koetje.
quote:yette schreef op 30 mei 2016 @ 20:02:

Oh nee, huiswerk en puinruimen NEEEEE, je eerder voorstel was veel beter. WIJN. Wie schenkt vanavond?
Ik heb een lekkere Nieuw-Zeelandse Sauvignon Blanc staan. Liefhebbers?
Oh dear, how sad, never mind.
Ik!!!
God ja lekker!

Weer alleen thuis, niks mis met een paar avondjes maar begint nu wel beetje stom te worden. Kan nergens heen en mis mijn mannetje wel zo op de bank.
quote:Hayek schreef op 30 mei 2016 @ 20:10:

Ik heb een lekkere Nieuw-Zeelandse Sauvignon Blanc staan. Liefhebbers?
quote:Oudblond schreef op 30 mei 2016 @ 18:29:

[...]

Dat vind ik heel lekker, maar het is voor mijn buik nooit zo goed.Voor de mijne ook niet echt maar het is een van de lievelingsmaaltjes van man.
quote:Goede-Fee schreef op 30 mei 2016 @ 20:12:

God ja lekker!

Weer alleen thuis, niks mis met een paar avondjes maar begint nu wel beetje stom te worden. Kan nergens heen en mis mijn mannetje wel zo op de bank.

Ik voel met je mee. Die van mij vloog weer de deur net. Stormschade ofzeau.. stom weer hier int Oost'n.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 mei 2016 @ 20:13:

[...]

[afbeelding]
Mijn hoop in de wijndrinkende vrouw is volledig hersteld. Genoeg liefhebbers van iets anders dan de meest achterlijke bestelling aller tijden*.........

*Een zoete witte wijn graag
Ik drink alcoholvrije appelradler. Ze vinden aal wat uut, zoals mijn opa zou zeggen.
mag ik een rode?
Doe mij ook maar wijn. Ik ben wonderbaarlijk snel weer tegen alcohol aan het kunnen na t stoppen met de bv Morgen dag een van werken met mijn nieuwe leidinggevende.
quote:Dymphnatam schreef op 30 mei 2016 @ 20:21:

mag ik een rode?Shiraz goed?
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 20:24:

Doe mij ook maar. Morgen dag een van werken met mijn nieuwe leidinggevende. Spannend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven