Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 31 mei 2016 @ 09:19:

Waarom wil hij dat niet?Hij staat niet graag in de spotlights, maar hij houdt wel van een goed feest. Dussss vertel ik hem dat ik al het licht wel zal vangen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 31 mei 2016 @ 09:25:

[...]

Hij staat niet graag in de spotlights, maar hij houdt wel van een goed feest. Dussss vertel ik hem dat ik al het licht wel zal vangen

Ah dat snap ik wel. Ik hou daar ook niet van.

Het gaat je vast lukken om hem te overtuigen, het is toch ook weleens tijd voor een leuk feest?
Ja tijd voor leuke dingen, ik verlang er naar. Maar voorlopig zijn we daar nog niet. Dus dagdroom ik er maar een beetje over.
Goedemorgen allemaal.

Brie van harte met jullie trouwplannen.

Vandaag maar eens een tasje inpakken en dan morgen de hut achter de auto hangen voor een weekje rust, we blijven in Nederland dus ook niet ver rijden. Nu nog hopen op een beetje mooi weer.
I like being a mess. It's who I am.
Lekker Ally, ik hoop met je mee!
Brie!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:BridgetteDubois schreef op 31 mei 2016 @ 09:14:

Nou we zijn volgend jaar 10 jaar samen en we praten er eigenlijk al zo'n 2 jaar over. Ook dat ik niet teveel gedoe eromheen wil. Gewoon een leuke dag maar niet te gek.

Hij heeft me dus niet gevraagd, we hebben samen besloten om de 10 jaar samen zo te vieren .

Er verandert verder toch weinig, huisje boompje beestje en kindje is er toch al

Dat is wel een hele leuke manier om 10 jaar te vieren. Gefeliciteerd!

Zo, ik heb toch maar eens eventjes mijn hakken in het zand gezet over salarisverhoging en er 10% netto bij gekregen. Tevreden met mezelf.
IMHO
Goed gedaan GG!
quote:BridgetteDubois schreef op 30 mei 2016 @ 23:41:

Ik maak t behang weer vrolijk hier

Ik ga trouwen volgend jaar juni

Gefeliciteerd!!!!!

Kunnen we allemaal onze bruidsmeisjes outfit aan
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 31 mei 2016 @ 11:00:

[...]

Gefeliciteerd!!!!!

Kunnen we allemaal onze bruidsmeisjes outfit aan
Leuk BD!

Ik heb mn auto weggebracht voor APK, ff duimen allemaal!

Lekker naar huis terug gewandeld, nieuwe schoenen gekocht, een supercoole Nike short besteld bij Zalando (nu maar hopen dat ie past)

Moet nog van alles maar ga eerst koffie, happie eten en dan ff trainen. Prioriteiten stellen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Gefeliciteerd!!!!!

Kunnen we allemaal onze bruidsmeisjes outfit aan Ja!!!!! Maar Bridge trouwt pas volgend jaar juni. Ik weet de planning van Solo en Leo niet, maar ik hoop dat zij eerder zijn. Lekker optutten!

[...]

Gefeliciteerd!!!!!

Kunnen we allemaal onze bruidsmeisjes outfit aan Oh ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik zit aan dees te denken.

Die past mooi bij mijn plakverklikkers.

Wat leuk Bridge!

Grimble goed gedaan zeg! Wauw gewoon 10% erbij. Betekent denk ik dat jij of héél goed kan onderhandelen of dat je werkgever het er wel mee eens was dat ie je onderbetaalde

Ik zit nog aan de koffie..traaag. Oké wasdroger draait al en de wasmachine ook maar verder is hier een kat ontploft ofzo. Gisteren gedweild en vandaag is het weer een takkezooi.

Echt, ik heb wel eens meer dan 2 katten gehad maar nog nooit een stel wat er zo'n bende van maakt.
quote:hatsetats schreef op 31 mei 2016 @ 11:11:

Ik heb mn auto weggebracht voor APK, ff duimen allemaal!

Ik duim!

Denk je dat duimen nodig is? Voorzie je ellende?

Ik ben trouwens heel erg blij: vorige week de auto nog even weggebracht, motor liep soms niet lekker. Het heeft even 300 euro gekost, maar hij loopt nu weer alsof 'ie nieuw is. Kan ik van de zomer in de bergen lekker weer motorrijders zoek rijden!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik heb gestreken en boodschappen en ga nu koffie drinken en dan een omelet bakken voor ik straks ga werken. Eet ook daar dus een lange dag.

En ik zal maar op dieet gaan voor de aankomende bruiloften dan staat dit jurkje met iets beter

Wauw Leo wat gaaf. Helemaal mijn kleur ook dus ik pas me aan jou aan. Doe je ook nog wat speciaals met je kapsel?
Oooh ENIG Leo, kleurt prachtig.

Jij kan ook alles hebben, al draag je een vuilniszak. Ben je nog aardig ook.. trut..
Jullie lijken wel snoepjes Leo en Dolfje.

Dan heb ik nog wel een leuke trouwlocatie.

quote:Oudblond schreef op 31 mei 2016 @ 11:14:

[...]

Ja!!!!! Maar Bridge trouwt pas volgend jaar juni. Ik weet de planning van Solo en Leo niet, maar ik hoop dat zij eerder zijn. Lekker optutten!Als jij je man nu ff overtuigd van het nut van 25 jaar samen vieren. Dan kan het nog wel eerder. Zeg hem maar dat ik de spotlights wel opvang.
quote:Eleonora-1 schreef op 31 mei 2016 @ 11:17:

Ik zit aan dees te denken.

Die past mooi bij mijn plakverklikkers.

[afbeelding] Ik moest even opzoeken wat plakverklikkers zijn.
quote:dolfje schreef op 31 mei 2016 @ 11:25:

Ik heb gestreken en boodschappen en ga nu koffie drinken en dan een omelet bakken voor ik straks ga werken. Eet ook daar dus een lange dag.

En ik zal maar op dieet gaan voor de aankomende bruiloften dan staat dit jurkje met iets beter

[afbeelding]Ja, ik ook zo'n parasolletje kleed niet best af.
quote:SaveAngie schreef op 31 mei 2016 @ 11:29:

[...]

Als jij je man nu ff overtuigd van het nut van 25 jaar samen vieren. Dan kan het nog wel eerder. Zeg hem maar dat ik de spotlights wel opvang. En met al die glitterjurken kunnen we die spotlights ook wel wat zachter zetten! Ik begin vanavond met de 'massage'!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 mei 2016 @ 11:21:

Wat leuk Bridge! [afbeelding]

Grimble goed gedaan zeg! Wauw gewoon 10% erbij. Betekent denk ik dat jij of héél goed kan onderhandelen of dat je werkgever het er wel mee eens was dat ie je onderbetaalde

Ik zit nog aan de koffie..traaag. Oké wasdroger draait al en de wasmachine ook maar verder is hier een kat ontploft ofzo. Gisteren gedweild en vandaag is het weer een takkezooi.

Echt, ik heb wel eens meer dan 2 katten gehad maar nog nooit een stel wat er zo'n bende van maakt.Slodderkatten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven