Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Lekker Kittens! Die droge witte dan, zoet blief ik ook al niet Tenzij het een echt lekkere dessertwijn is
Nou TH, ik moest een piepklein stukje door die regen en vond het vrij pittig hoor. Volgens buienalarm word ik straks nog net ff zeiknat voordat ik thuis ben.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Van mij ook nog een knuffel voor Woll en Blond.

(Oei, bijna vergeten )

Beterschap voor je moeder Blond.
quote:Solomio schreef op 30 mei 2016 @ 22:27:

Nou TH, ik moest een piepklein stukje door die regen en vond het vrij pittig hoor. Volgens buienalarm word ik straks nog net ff zeiknat voordat ik thuis ben.Met deze buien ben je binnen 2 meter al zeiknat ja.
quote:Solomio schreef op 30 mei 2016 @ 22:27:

Nou TH, ik moest een piepklein stukje door die regen en vond het vrij pittig hoor. Volgens buienalarm word ik straks nog net ff zeiknat voordat ik thuis ben.Mijn ik zit op de bank en hoef nergens heen perspectief vertekent mijn beeld misschien een beetje. Moet eerlijk bekennen dat onze grote zwarte kater zich ook verstopt heeft voor het gedonder
quote:Kittens schreef op 30 mei 2016 @ 22:15:

[...]

Maar je ligt wel eens onder de toog?

Ok, flauw..

Ik ben ook nooit lam. Wel eens aangeschoten, maar nooit dronken.Ik dans er wel eens op.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Talkinghead schreef op 30 mei 2016 @ 22:35:

[...]

Mijn ik zit op de bank en hoef nergens heen perspectief vertekent mijn beeld misschien een beetje. Moet eerlijk bekennen dat onze grote zwarte kater zich ook verstopt heeft voor het gedonder Ik zit ook op een bank. Op het station. Bus staat er, maar de deuren zijn dicht. Dat vind ik zo klantonvriendelijk, zeker met dit weer.
Wat achterlijk van de, wilde NZH typen maar dat is haast prehistorie natuurlijk, busmaatschappij/chauffeur. OV maakt zichzelf met dit soort beleid niet echt populair. En ik snap nu wat je bedoelt, ging even het groene afval weggooien. Buiten. En het regent toch wel pittig dus voorspoedige thuisreis!
Vriend van me is buschauffeur en laat z'n bus ook dicht. Te vaak pissende mensen in de bus gehad die dan even onbewaakt achtergelaten was :(
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 22:46:

Vriend van me is buschauffeur en laat z'n bus ook dicht. Te vaak pissende mensen in de bus gehad die dan even onbewaakt achtergelaten was :(O ja, ik vergeet zo graag dat er ook van dit soort onfatsoenlijke types in zo'n bus kunnen stappen
quote:linjmh schreef op 30 mei 2016 @ 22:46:

Vriend van me is buschauffeur en laat z'n bus ook dicht. Te vaak pissende mensen in de bus gehad die dan even onbewaakt achtergelaten was :(

Zal ook wel schelen dat het avond is. Overdag staat de bus eigenlijk altijd open.

Thuis, zonder al teveel nattigheid.
Ik drink mijn laatste slokje nattigheid op en ga naar bed. Morgen dagje extra werken dus de wekker doet genadeloos zijn ding tegen half 7. Maar geen klachten want ik ga met plezier aan de slag.
Ik heb m'n vergadering voorbereid.

Er is niets lekkers in huis.

Dus ik ga maar slapen.

Welterusten allemaal!
Ik had Jambers nooit op moeten zetten.
quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 23:18:

Ik had Jambers nooit op moeten zetten.

Zwaar deprimerend altijd.

Ik word meestal al treurig van het behang of de gordijnen en dan heeft de geïnterviewde nog niks gezegd.

Daarna kun je me helemaal wegdragen.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 mei 2016 @ 23:24:

[...]

Zwaar deprimerend altijd.

Ik word meestal al treurig van het behang of de gordijnen en dan heeft de geïnterviewde nog niks gezegd.

Daarna kun je me helemaal wegdragen.

Dat.

En de treurigheid en eenzaamheid van die mensen. Ik vind het echt een verdrietige serie.
Ik heb het vroeger trouwens nooit gezien. Dus zie het voor het eerst.
Ik maak t behang weer vrolijk hier

Ik ga trouwen volgend jaar juni
quote:BridgetteDubois schreef op 30 mei 2016 @ 23:41:

Wat leuk!

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Leuke behangetjes Feow
quote:BridgetteDubois schreef op 30 mei 2016 @ 23:41:

quote:Moirai schreef op 30 mei 2016 @ 23:55:

[...]

quote:BridgetteDubois schreef op 30 mei 2016 @ 23:54:

Leuke behangetjes Feow

Ik heb een betere:

De bruid in het wit als stralend middelpunt

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Gefeliciteerd, Bridget!
Brie, gefeliciteerd!

Goedemorgen gaapsmiley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven