Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 31 mei 2016 om 11:34
quote:SaveAngie schreef op 31 mei 2016 @ 11:32:
[...]
Slodderkatten Oudste hier heeft bedacht dat brokken uit het bakje meppen een heel leuk spel is. De hele keuken elke dag onder de brokken. En mevrouw blieft alleen brokken die in het bakje zitten, dus voortdurend komen zeuren om eten.
[...]
Slodderkatten Oudste hier heeft bedacht dat brokken uit het bakje meppen een heel leuk spel is. De hele keuken elke dag onder de brokken. En mevrouw blieft alleen brokken die in het bakje zitten, dus voortdurend komen zeuren om eten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 31 mei 2016 om 11:35
quote:Oudblond schreef op 31 mei 2016 @ 11:31:
[...]
En met al die glitterjurken kunnen we die spotlights ook wel wat zachter zetten! Ik begin vanavond met de 'massage'!
Overdag is zij een hardwerkende huisvrouw maar savonds transformeert ze in een verleidelijke vamp. Wij volgen haar wanneer ze aanvangt met fase 1 van haar louche praktijken.
*stem van Sssssjambers*
[...]
En met al die glitterjurken kunnen we die spotlights ook wel wat zachter zetten! Ik begin vanavond met de 'massage'!
Overdag is zij een hardwerkende huisvrouw maar savonds transformeert ze in een verleidelijke vamp. Wij volgen haar wanneer ze aanvangt met fase 1 van haar louche praktijken.
*stem van Sssssjambers*
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 31 mei 2016 om 11:36
quote:Oudblond schreef op 31 mei 2016 @ 11:34:
[...]
Oudste hier heeft bedacht dat brokken uit het bakje meppen een heel leuk spel is. De hele keuken elke dag onder de brokken. En mevrouw blieft alleen brokken die in het bakje zitten, dus voortdurend komen zeuren om eten. Diva
[...]
Oudste hier heeft bedacht dat brokken uit het bakje meppen een heel leuk spel is. De hele keuken elke dag onder de brokken. En mevrouw blieft alleen brokken die in het bakje zitten, dus voortdurend komen zeuren om eten. Diva
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 31 mei 2016 om 11:38
quote:SaveAngie schreef op 31 mei 2016 @ 11:35:
[...]
*stem van Sssssjambers*
Die transformatie klopt natuurlijk wel
[...]
*stem van Sssssjambers*
Die transformatie klopt natuurlijk wel
dinsdag 31 mei 2016 om 11:47
quote:SaveAngie schreef op 31 mei 2016 @ 11:40:
[...]
Eens hoor. Hup aan de Cambridge 400 calorieën per dag.
Ik doe niet mee hoor want dan spoel ik al heel snel door het doucheputje.
Ik behoor thuis te werken, maar dat lukt niet zo heel goed. Mijn gedachten dwalen voortdurend naar moeder. Ik ga maar een halve vakantiedag inzetten vanmiddag.
[...]
Eens hoor. Hup aan de Cambridge 400 calorieën per dag.
Ik doe niet mee hoor want dan spoel ik al heel snel door het doucheputje.
Ik behoor thuis te werken, maar dat lukt niet zo heel goed. Mijn gedachten dwalen voortdurend naar moeder. Ik ga maar een halve vakantiedag inzetten vanmiddag.
dinsdag 31 mei 2016 om 11:52
quote:Hayek schreef op 31 mei 2016 @ 11:21:
[...]
Ik duim!
Denk je dat duimen nodig is? Voorzie je ellende?
Ik ben trouwens heel erg blij: vorige week de auto nog even weggebracht, motor liep soms niet lekker. Het heeft even 300 euro gekost, maar hij loopt nu weer alsof 'ie nieuw is. Kan ik van de zomer in de bergen lekker weer motorrijders zoek rijden! Geen idee of duimen nodig is. Mr Miyagi is een ouwe bak dus er zal gerust iets aan moeten gebeuren.
[...]
Ik duim!
Denk je dat duimen nodig is? Voorzie je ellende?
Ik ben trouwens heel erg blij: vorige week de auto nog even weggebracht, motor liep soms niet lekker. Het heeft even 300 euro gekost, maar hij loopt nu weer alsof 'ie nieuw is. Kan ik van de zomer in de bergen lekker weer motorrijders zoek rijden! Geen idee of duimen nodig is. Mr Miyagi is een ouwe bak dus er zal gerust iets aan moeten gebeuren.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 31 mei 2016 om 11:54
dinsdag 31 mei 2016 om 11:59
Koffie!!!
Is het een spannende apk, Hats?
Enneh, wow GG, 10% da's lekker!
Een half uurtje geleden was m'n huis nog een enorme chaos. Klapkratten en bergen speelgoed, potloden, bellenblaas, tandpasta, tutspul, knikkers en natuurlijk tasjes. We hebben met z'n 3en keihard gewerkt. Eindresultaat: 75 rugzakjes vol kleurboeken, spelletjes, knuffels, een binnenspeelhoek èn een bak met buitenspeelgoed - laat nu die Syrische kinderen maar komen!!!
Is het een spannende apk, Hats?
Enneh, wow GG, 10% da's lekker!
Een half uurtje geleden was m'n huis nog een enorme chaos. Klapkratten en bergen speelgoed, potloden, bellenblaas, tandpasta, tutspul, knikkers en natuurlijk tasjes. We hebben met z'n 3en keihard gewerkt. Eindresultaat: 75 rugzakjes vol kleurboeken, spelletjes, knuffels, een binnenspeelhoek èn een bak met buitenspeelgoed - laat nu die Syrische kinderen maar komen!!!
dinsdag 31 mei 2016 om 12:14
quote:Oudblond schreef op 31 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Leuk Moi. Ben je zelf ook een beetje op kamp!
Ja, aan de andere kant was het zonder foto's wel het ultieme loslaten geweest
Net kwamen ze als een groep zombies het bos uit. Erg grappig.
[...]
Leuk Moi. Ben je zelf ook een beetje op kamp!
Ja, aan de andere kant was het zonder foto's wel het ultieme loslaten geweest
Net kwamen ze als een groep zombies het bos uit. Erg grappig.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
dinsdag 31 mei 2016 om 12:19
dinsdag 31 mei 2016 om 13:01
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 mei 2016 @ 11:21:
Wat leuk Bridge! [afbeelding]
Grimble goed gedaan zeg! Wauw gewoon 10% erbij. Betekent denk ik dat jij of héél goed kan onderhandelen of dat je werkgever het er wel mee eens was dat ie je onderbetaalde
Ik zit nog aan de koffie..traaag. Oké wasdroger draait al en de wasmachine ook maar verder is hier een kat ontploft ofzo. Gisteren gedweild en vandaag is het weer een takkezooi.
Echt, ik heb wel eens meer dan 2 katten gehad maar nog nooit een stel wat er zo'n bende van maakt.Ik maak er ook geen geheim van dat ik het solliciteren ben.
Wat leuk Bridge! [afbeelding]
Grimble goed gedaan zeg! Wauw gewoon 10% erbij. Betekent denk ik dat jij of héél goed kan onderhandelen of dat je werkgever het er wel mee eens was dat ie je onderbetaalde
Ik zit nog aan de koffie..traaag. Oké wasdroger draait al en de wasmachine ook maar verder is hier een kat ontploft ofzo. Gisteren gedweild en vandaag is het weer een takkezooi.
Echt, ik heb wel eens meer dan 2 katten gehad maar nog nooit een stel wat er zo'n bende van maakt.Ik maak er ook geen geheim van dat ik het solliciteren ben.
IMHO
dinsdag 31 mei 2016 om 13:35