Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Houden van is ook loslaten Blond...
When they go low, we go high. (M.Obama)
jullie zijn lief. ik ben nu heeeeeeel vervelend. voor mezelf en voor man. Dat ga ik aanpakken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Moirai schreef op 31 mei 2016 @ 19:11:

[...]

Hij zit op de basisschool Huh? Met een kind van basisschoolleeftijd naar Rock Werchter? Dat zag ik niet aankomen.....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Oudblond schreef op 31 mei 2016 @ 22:32:

jullie zijn lief. ik ben nu heeeeeeel vervelend. voor mezelf en voor man. Dat ga ik aanpakken. Hoezo vervelend?
jullie zijn lief. ik ben nu heeeeeeel vervelend. voor mezelf en voor man. Dat ga ik aanpakken.

En ik ga nu richting man. Dank lieverds. Tot morgen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Slaap lekker Blond
quote:Hayek schreef op 31 mei 2016 @ 22:35:

[...]

Huh? Met een kind van basisschoolleeftijd naar Rock Werchter? Dat zag ik niet aankomen.....

Ja.

Waarom niet?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Slaap lekker Blond en een

Ik zou ook wel willen gaan slapen maar er is nog een poes op sjouw. Die moet eigenlijk eerst binnen zijn. Hmpf.
The owls are not what they seem
quote:Moirai schreef op 31 mei 2016 @ 23:03:

[...]

Ja.

Waarom niet?

Weetiknieteigenlijk....

Ik zag 'm gewoon niet aankomen. Gemiddelde leeftijd daar is denk ik net wat hoger....
quote:LadyL0101 schreef op 31 mei 2016 @ 23:04:

Slaap lekker Blond en een

Ik zou ook wel willen gaan slapen maar er is nog een poes op sjouw. Die moet eigenlijk eerst binnen zijn. Hmpf.Geen respect voor de avondklok die kat
quote:Hayek schreef op 31 mei 2016 @ 23:05:

[...]

Weetiknieteigenlijk....

Ik zag 'm gewoon niet aankomen. Gemiddelde leeftijd daar is denk ik net wat hoger....

Vast.

Mijn kind heeft gewoon een goede muzieksmaak

En ik hoef niet dronken te worden, dus kan prima.
quote:Moirai schreef op 31 mei 2016 @ 23:09:

[...]

Vast.

Mijn kind heeft gewoon een goede muzieksmaak

En ik hoef niet dronken te worden, dus kan prima.Koester dat kind! Niet dat ik zou denken dat je dat niet toch doet, maar kinderen met muzikale smaak zijn tegenwoordig schaars!
quote:SaveAngie schreef op 31 mei 2016 @ 23:08:

[...]

Geen respect voor de avondklok die kat

Nope. Meneer L probeert haar te verlokken met whiskas maar t lukt niet. Gek beest.

En dan waarschijnlijk om 3.00 uur (ofzo) hartverscheurend miauwen dat ze erin wil. Zo zijn ze, die katten.
quote:LadyL0101 schreef op 31 mei 2016 @ 23:27:

[...]

Nope. Meneer L probeert haar te verlokken met whiskas maar t lukt niet. Gek beest.

En dan waarschijnlijk om 3.00 uur (ofzo) hartverscheurend miauwen dat ze erin wil. Zo zijn ze, die katten.

Kattenluik!

Hayek, dat doe ik zeker. En nu heeft hij de leeftijd dat hij nog met zijn moeder wil.
Avond
quote:Moirai schreef op 31 mei 2016 @ 23:29:

[...]

Kattenluik!We hebben geen kattenluik omdat we de poezen liever binnen houden 's nachts en als wij aan t werk zijn. 's Avonds en in het weekend mogen ze naar buiten. Eén van de twee vindt dat meer dan zat en komt amper verder dan de tweede terrastegel (en dat alleen bij mooi weer ) maar de ander is ondernemender. En dan gebeurt het een paar keer per jaar dat ze écht niet naar binnen wil. Nu dus ook. Dan maar buiten slapen. Gekke kat.
quote:LadyL0101 schreef op 31 mei 2016 @ 23:39:

[...]

We hebben geen kattenluik omdat we de poezen liever binnen houden 's nachts en als wij aan t werk zijn. 's Avonds en in het weekend mogen ze naar buiten. Eén van de twee vindt dat meer dan zat en komt amper verder dan de tweede terrastegel (en dat alleen bij mooi weer ) maar de ander is ondernemender. En dan gebeurt het een paar keer per jaar dat ze écht niet naar binnen wil. Nu dus ook. Dan maar buiten slapen. Gekke kat.Ik heb zo'n luik met chiplezer. Die kan ik van binnenuit afsluiten. Als ik naar bed ga doe ik die op slot en kan ze er alleen nog in.'s Ochtends weer open.
quote:Moirai schreef op 31 mei 2016 @ 23:41:

[...]

Ik heb zo'n luik met chiplezer. Die kan ik van binnenuit afsluiten. Als ik naar bed ga doe ik die op slot en kan ze er alleen nog in.'s Ochtends weer open.Dat is een overweging. Maar dan moet je die chip registreren door de kat vast te houden vlakbij dat luikje toch? We hebben twee asielkatten die vasthouden niet erg waarderen (en dan druk ik mij voorzichtig uit).
quote:LadyL0101 schreef op 31 mei 2016 @ 23:46:

[...]

Dat is een overweging. Maar dan moet je die chip registreren door de kat vast te houden vlakbij dat luikje toch? We hebben twee asielkatten die vasthouden niet erg waarderen (en dan druk ik mij voorzichtig uit).Een paar seconden. Het is mij in mijn eentje gelukt en ik heb echt een worstelaar met vlijmscherpe tanden.
quote:Moirai schreef op 31 mei 2016 @ 23:47:

[...]

Een paar seconden. Het is mij in mijn eentje gelukt en ik heb echt een worstelaar met vlijmscherpe tanden.Dat klinkt beter dan ik dacht! We nemen het in overweging. Dank je Moirai!
quote:LadyL0101 schreef op 31 mei 2016 @ 23:50:

[...]

Dat klinkt beter dan ik dacht! We nemen het in overweging. Dank je Moirai!Niet de Petporte nemen, die gaat erg snel stuk.
Maarnu toch echt slapen. Welterusten iedereen!
quote:Moirai schreef op 31 mei 2016 @ 23:51:

[...]

Niet de Petporte nemen, die gaat erg snel stuk.Staat genoteerd
Trusten, Lady.
Life is short. Eat dessert first.
quote:LadyL0101 schreef op 31 mei 2016 @ 23:46:

[...]

Dat is een overweging. Maar dan moet je die chip registreren door de kat vast te houden vlakbij dat luikje toch? We hebben twee asielkatten die vasthouden niet erg waarderen (en dan druk ik mij voorzichtig uit).Je kunt ook voordat je het luikje installeert het luikje bij de katten houden ipv de katten bij t luikje. Kan makkelijker zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven