Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 15:15:

[...]

Ik weet het inmiddels weer. Althans, de gelegenheid en delen van jouw verhaal, Solo. Maar ik zie je niet meer voor me... Arme Solo moest daarentegen naar mijn 'toneelkunsten' en was blijkbaar niet onder de indruk. Want ze weet het niet meer...Jij speelde samen met een vriendin van mij, dus ik lette meer op haar.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Oudblond, ik heb gemist wat er bij jou speelt...?
quote:Solomio schreef op 01 juni 2016 @ 15:16:

[...]

Jij speelde samen met een vriendin van mij, dus ik lette meer op haar.Pffff lekker dan, je valt dus op blond...
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 15:16:

[...]

Pffff lekker dan, je valt dus op blond...

Dat dan weer niet.

Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 15:16:

Oudblond, ik heb gemist wat er bij jou speelt...?Moeder zondag weer met toeters en bellen naar het ziekenhuis. Behalve al de dingen die al speelden, heeft ze nu 'ergens een interne bloeding', waarschijnlijk in haar darmen. Ze heeft eerder darmkanker gehad. Heeft veel bloed gekregen, maar knapt niet echt op. We wachten op de resultaten van de scan. Voor jou een hele dikke Begrijp ik het goed dat jouw moeder heel plots overleed? Sterkte voor jou en de jouwen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jemig, dat is ook niet mals Blondie? Wat frustrerend moet dat zijn!

Ja, dat mijn moeder overleed was volkomen onverwacht. We zaten nog in de diagnose-fase + voorstel voor behandelen, maar die verdomde infectie zat letterlijk in de weg. En die is haar onverwacht fataal geworden. Gelukkig belden ze mijn vader en was hij erbij. Maar wij zijn nog in shock....
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 15:23:

Jemig, dat is ook niet mals Blondie? Wat frustrerend moet dat zijn!

Ja, dat mijn moeder overleed was volkomen onverwacht. We zaten nog in de diagnose-fase + voorstel voor behandelen, maar die verdomde infectie zat letterlijk in de weg. En die is haar onverwacht fataal geworden. Gelukkig belden ze mijn vader en was hij erbij. Maar wij zijn nog in shock....Vreselijk. Van 'met goede moed naar de onderzoeken' naar 'toch wel iets aan de hand en dus die moed bijeen zoeken en voor behandelplan gaan' naar dit ???????????? Onbegrijpelijk. Ik las dat je zus en jij een afspraak met de behandelende arts hebben. Ik hoop dat daar een beetje duidelijkheid en enige troost uit mag komen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik hoop het ook. Heel frustrerend dat ik gisteren een artikel las over een hoopvol nieuw, en (nog) duur medicijn dat bij een bepaalde type kanker (niet kleincellig) succesvol lijkt. Daar zat mijn zus ook al op te hameren. En daar zijn we dus niet eens aan toegekomen. Heel onwerkelijk.
Wat erg HunnieBunnie . Heel veel sterkte gewenst, en ook veel momenten waarop het even niet hoeft, dat sterk zijn.
Dank je wel, Lady. Zo op mijn werk kan ik mezelf nog wel voor de gek houden, net doen alsof alles nog als vanouds is. Behalve dan dat ik omval van de slaap en vooral uit het raam zit te staren. Maar 's avonds in bed is het niet meer te houwen. Doe ik ook niet, huilen helpt. Ik ben niet religieus, 'voel' ook niks. Alleen een verpletterende stilte. En waar ik nu nog geen kant mee opkan: de gedachte dat mijn moeder vanaf nu een herinnering wordt...

Ik ga naar huis. Dank je wel voor jullie lieve woorden. En allemaal een fijne avond alvast.
Hunnie
O lieverd, wat vind ik het moeilijk voor je.

Ik voel met je mee.

Sterkte HB.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oudblond, hoe is het met jouw moeder?
Ik wil een playlist maken met alle bands die we op Werchter willen zien/horen.

Wat is een makkelijke manier om er achter te komen wat dé hits per band zijn. Iemand een idee?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 17:04:

Wat is een makkelijke manier om er achter te komen wat dé hits per band zijn. Iemand een idee?Nee.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 17:04:

Wat is een makkelijke manier om er achter te komen wat dé hits per band zijn. Iemand een idee?Naam intypen bij youtube? En dan maar kijken welke titels hoog staan? Via wikipedia? Daar staan soms lijstjes in.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 juni 2016 @ 17:07:

[...]

Naam intypen bij youtube? En dan maar kijken welke titels hoog staan? Via wikipedia? Daar staan soms lijstjes in.Ja, dat doe ik nu, maar dan komt er zoveel omhoog. En om nou dagen aaneen te gaan zitten luisteren is ook zo wat.
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 17:08:

[...]

Ja, dat doe ik nu, maar dan komt er zoveel omhoog. En om nou dagen aaneen te gaan zitten luisteren is ook zo wat.Hebben ze geen playlist op hun FB/site? Stom.
Welke band wil je zien? Dan zoek ik even mee.
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 17:08:

[...]

Ja, dat doe ik nu, maar dan komt er zoveel omhoog. En om nou dagen aaneen te gaan zitten luisteren is ook zo wat.

Je weet toch dat op de site van Werchter bij elke artiest tenminste één hit staat?

En idd, youtube is de enige oplossing, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
Deze?

https://open.spotify.com/ ... st/1IzEWMPLklNaiT6GKNB7c1
quote:doornroosje9 schreef op 01 juni 2016 @ 17:13:

[...]

Je weet toch dat op de site van Werchter bij elke artiest tenminste één hit staat?Deze zou ik doen idd.
quote:doornroosje9 schreef op 01 juni 2016 @ 17:13:

[...]

Je weet toch dat op de site van Werchter bij elke artiest tenminste één hit staat?

En idd, youtube is de enige oplossing, vrees ik.

Ja, die heb ik al allemaal geluisterd, maar ik wil dus meer van elke artiest die ik wil zien.

Mijn lijst is ook nog te groot, dus ik moet gaan schiften.
quote:Goede-Fee schreef op 01 juni 2016 @ 17:13:

Deze?

https://open.spotify.com/ ... st/1IzEWMPLklNaiT6GKNB7c1Handig! Helaas nog maar 2 of 3 nummers, maar dan heb ik iig een startpunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven