Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:nijntje021 schreef op 26 mei 2016 @ 22:51:

[...]

ik niet erger me dood, vind het nergens op slaan, ik heb ''het echte turkooise gezien'' in Malta & Griekenland ja vind het echt meer een dom promo filmpje om Turkije een beetje in goed daglicht te krijgenHet is toch die super lange waarbij dat mega sportieve mokkel onder andere aan het kitesurfen is of weetikveel wat en in slow motion dingen in dat water aan het hannesen is steeds?
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik me toch nog een te bedenken die vaak langskomt ook:

de coureur broertjes Coronel in Allsecur.

Zeg eens...van wie is de rode Corsa...

Tel uit je winst!

Doei! Doei!

Ik word er gek van.
Ja die broers idd! Heel irritant die reclame.
quote:Nouschi schreef op 26 mei 2016 @ 21:26:

Lijkt mij juist ideaal zo'n wasmachine. Hoe vaak ik wel niet iets tegenkom wat er eigenlijk ook nog bij had gemoeten.

Ik heb ook een Samsung en die kan je gewoon op pauze zetten, sok er in, play en verder met de was.

Heb ik geen deurtje voor nodig, met kleine kinderen is dat helemaal link dan zitten er ineens Transformers tussen je sokken als je even niet oplet
"App je schade"

En (deze is al eerder genoemd) die kinderen die die volwassenen vertellen wat ze moeten doen, hij is van Mentos. Dat eerste meisje heeft zo'n zeikstem "can I tell you a stooory"
quote:paper-clip schreef op 27 mei 2016 @ 09:32:

[...]

Ik heb ook een Samsung en die kan je gewoon op pauze zetten, sok er in, play en verder met de was.

Heb ik geen deurtje voor nodig, met kleine kinderen is dat helemaal link dan zitten er ineens Transformers tussen je sokken als je even niet oplet Wil ik ook! Geen kleine kinderen meer hier, moet kunnen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ideaal, heb ik net het dekbedovertrek er in gepropt en aangezet, loop ik naar boven en dan kom ik weer een kussensloop tegen die er nog bij moet

Ik ben dus heel blij met mijn pauzeknop !

http://www.wasmachinestore.nl/product/5 ... 1461435951
Owja app je schade. Ik vind haar irritant.
quote:nerdopviva schreef op 27 mei 2016 @ 09:42:

En (deze is al eerder genoemd) die kinderen die die volwassenen vertellen wat ze moeten doen, hij is van Mentos. Dat eerste meisje heeft zo'n zeikstem "can I tell you a stooory" Ja zo'n verschrikkelijk irritant accent
quote:Deadpool schreef op 26 mei 2016 @ 22:59:

[...]

Het is toch die super lange waarbij dat mega sportieve mokkel onder andere aan het kitesurfen is of weetikveel wat en in slow motion dingen in dat water aan het hannesen is steeds?jaah die vreselijk
die reclame van KWF vind ik ook vreemd. Kind dat zegt; Gek he dat je in supermarkten als eerste de sigaretten ziet. Nou ik zie ze als laatste want ze liggen overal bij de kassa. En dan die man die er achteraan zegt: Als wij het normaal vinden dan vinden kinderen het ook normaal. Maar eerder zei het kind het gek te vinden, dus dan kunnen volwassenen het niet normaal vinden, want volgens die meneer denken kinderen hetzelfde als volwassenen dus kind vind het gek (zegt ze zelf) dus ouderen moeten het ook gek vinden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die Deezer reclame vind ik verschrikkelijk. Wat een slechte voice over. En wat een intens nare kop heeft die kerel. Die vrouw trouwens ook.

Er zijn nu ook verschillende reclamespotjes van melk ofzo. Ik begrijp het nog niet helemaal. Zijn dit teasers ofzo? Dat de daadwerkelijke commercial nog moet komen? Enniewee, deze vind ik ook allemaal stom.
Het ''drukwerkdeal.nl'' spotje vind ik zwaar irritant.

Ik geloof dat die gozer door de hele reclame verspreid maar 1 keer zijn adem haalt.
De radioreclame van Klaverblad. 'Bij Klaverblad hadden we laatst een nieuwe koffieautomaat...' Nou meid wat een verhaal!
dat meisje van valdispert. dat haar kinderen gillen en zij dan denkt ja oke doei, omdat ze dan dat spul gebruikt heeft? ik vind de voorbeelden die ze geven in die reclame's om het product te gebruiken zo raar gekozen.
quote:nlies schreef op 28 mei 2016 @ 12:21:

die reclame van KWF vind ik ook vreemd. Kind dat zegt; Gek he dat je in supermarkten als eerste de sigaretten ziet. Nou ik zie ze als laatste want ze liggen overal bij de kassa.

Bij de grootste supermarktketen (en volgens mij ook bij de 1 na grootste, maar daar kom ik niet zo vaak) van Nederland liggen ze bij de klantenservice en daar loop je bij bijna alle filialen als eerste tegenaan.

Overigens hulde aan de eerste supermarkt die het aandurft om die zooi uit de winkel te gooien.
Is de reclame van Ariël al genoemd? Ze wassen 1 laken maar aan het eind laten ze er 2 zien. Terwijl dat hetzelfde laken moet zijn. Mis ik iets?
"innovatieve technologie", iets waar alle bedrijven mee pronken tegenwoordig.

Ja natuurlijk is technologie innovatief, er is geen een baas die zijn personeel nog eens het wiel laat uitvinden. Het gaat toch overal om vernieuwen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die roodharige baardmans . Come op now . Sportschool basic fit .

Heel erg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:Leekje schreef op 03 juni 2016 @ 13:27:

Is de reclame van Ariël al genoemd? Ze wassen 1 laken maar aan het eind laten ze er 2 zien. Terwijl dat hetzelfde laken moet zijn. Mis ik iets?

Ja

Ze hebben 2 lakens en wassen er 1 met Ariel en de wassen ze volgens mij niet. Dan zie je de vieze en de andere die brandschoon is geworden met Ariel (natuurlijk...)
Het oeps-momentje komt ook wel weer erg vaak voorbij. Tenenkrommend.
quote:paper-clip schreef op 03 juni 2016 @ 15:48:

[...]

Ja

Ze hebben 2 lakens en wassen er 1 met Ariel en de wassen ze volgens mij niet. Dan zie je de vieze en de andere die brandschoon is geworden met Ariel (natuurlijk...)Ja maar ze laten het laken zien zoals het voor het wassen eruit zag en na het wassen, alleen wel gelijktijdig. Dat kan toch niet?
Helemaal in het begin zie je dat ze 2 lakens tegen elkaar aanleggen, er zijn dus 2 lakens.

https://youtu.be/oLg6DryDmOI
quote:paper-clip schreef op 03 juni 2016 @ 18:47:

Helemaal in het begin zie je dat ze 2 lakens tegen elkaar aanleggen, er zijn dus 2 lakens.

https://youtu.be/oLg6DryDmOI

Ah mysterie opgelost

Dank je wel
Op TLC zie ik tenenkrommende reclame voorbij komen van V.I.Poo. Spul dat je blijkbaar in de plee sprayt waarna je de hele pot kunt volschijten zonder dat iemand het ruikt.

such reply. wow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven