Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dank u dank u. My sentiments exactly.
quote:WD-40 schreef op 02 juni 2016 @ 14:35:

Ik zit meer te ergeren aan het overdreven gedoe om te vertellen hoe vaak en waar naar toe leden op vakantie gaan.

En dan elke keer weer een topic openen, even naar beneden scrollen en ze hadden zo verder kunnen gaan op een ander topic.Dat zijn de topics die het best lopen : vertel hoe vaak je wast, je onder de dpuche staat, waar je heen gaat op vakantie, wat je verdient en wat je spaart.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juni 2016 @ 14:40:

[...]

Dat zijn de topics die het best lopen : vertel hoe vaak je wast, je onder de dpuche staat, waar je heen gaat op vakantie, wat je verdient en wat je spaart.Inderdaad, luchtkastelen topics bouwen noem ik dat altijd
quote:WD-40 schreef op 02 juni 2016 @ 14:38:

[...]

Neuh, hunniebunnie vroeg om een kotssmiley Ik zag het, maar vond het zo grappig dat de Zensmiley plots ging kotsen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 14:48:

[...]

Ik zag het, maar vond het zo grappig dat de Zensmiley plots ging kotsen
quote:WD-40 schreef op 02 juni 2016 @ 14:41:

[...]

Inderdaad, luchtkastelen topics bouwen noem ik dat altijdAhh het wordt weer tijd voor; wie kan er het hardste liegen over zijn inkomen en uitgaven topic komen. Tonnen verdienen en leven van 3 euro in de maand. Altijd bijzonder vermakelijk
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
quote:Sgaap_2015 schreef op 02 juni 2016 @ 14:55:

[...]

Ahh het wordt weer tijd voor; wie kan er het hardste liegen over zijn inkomen en uitgaven topic komen. Tonnen verdienen en leven van 3 euro in de maand. Altijd bijzonder vermakelijkJa, boodschappen doen voor 20 euro in de week, kon iemand makkelijk, later las ik dat ze elke avond op haar werk mee kon eten.
quote:WD-40 schreef op 02 juni 2016 @ 14:59:

[...]

Ja, boodschappen doen voor 20 euro in de week, kon iemand makkelijk, later las ik dat ze elke avond op haar werk mee kon eten.Ik blijf hopen op DE TIP, wie weet kan ook ik ooit rijk worden en geen geld uit geven. Dus je blijft ze toch lezen...
quote:Sgaap_2015 schreef op 02 juni 2016 @ 14:55:

[...]

Ahh het wordt weer tijd voor; wie kan er het hardste liegen over zijn inkomen en uitgaven topic komen. Tonnen verdienen en leven van 3 euro in de maand. Altijd bijzonder vermakelijk

En altijd wat leuks vinden in de kringloopwinkel en een miljoentje op de bank voor je weet maar nooit.

Ik vind nooit wat n de kringloop. Ik hoop ook altijd dat ik niks vind, want ik vind dat eigenlijk heel vies

En als ik zie wat al die minimaal HBO opgeleide forummers verdienen ben ik blij dat ik niet verder heb geleerd. Het sop is de kool vaak niet waard.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juni 2016 @ 15:03:

[...]

En altijd wat leuks vinden in de kringloopwinkel en een miljoentje op de bank voor je weet maar nooit.

.

Ik vind regelmatig iets leuks, maar heb geen miljoentje op de bank.

Zal er nooit komen ook.
quote:WD-40 schreef op 02 juni 2016 @ 15:07:

[...]

Ik vind regelmatig iets leuks, maar heb geen miljoentje op de bank.

Zal er nooit komen ook.Same here. Heb mijn mooiste borden uit een ruïne in de buurt bij mijn ouders gehaald
Mijn ervaring hoe groter de zooi bij de kringloop de groter de kans dat je mooie dingen vindt.

Maar die miljoenen. Ben er bang voor.
quote:Sgaap_2015 schreef op 02 juni 2016 @ 15:11:

Mijn ervaring hoe groter de zooi bij de kringloop de groter de kans dat je mooie dingen vindt.

Maar die miljoenen. Ben er bang voor.Daar heb ik nou helemaal geen last van. Denk ik. Want nul ervaring op dat vlak.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juni 2016 @ 14:40:

[...]

Dat zijn de topics die het best lopen : vertel hoe vaak je wast, je onder de dpuche staat, waar je heen gaat op vakantie, wat je verdient en wat je spaart.Je vergeet de hoevaakhebjijseks-topics
Je bent zelf een theepot
Raar account dat van scheerschuim.
Huh? Ik was nog aan het bijlezen in het topic van een stiefmoeder die ontzettend verdrietig is omdat haar stiefkinderen op haar verjaardag bij hun eigen moeder zijn. Verdrietig en teleurgesteld zelfs. Doe nog es zo'n kotsdinges, WD?
quote:Hunniebunnie schreef op 02 juni 2016 @ 15:23:

Huh? Ik was nog aan het bijlezen in het topic van een stiefmoeder die ontzettend verdrietig is omdat haar stiefkinderen op haar verjaardag bij hun eigen moeder zijn. Verdrietig en teleurgesteld zelfs. Doe nog es zo'n kotsdinges, WD?Even op de smiley gaan staan, en afbeelding opslaan.
quote:Hunniebunnie schreef op 02 juni 2016 @ 15:23:

Huh? Ik was nog aan het bijlezen in het topic van een stiefmoeder die ontzettend verdrietig is omdat haar stiefkinderen op haar verjaardag bij hun eigen moeder zijn. Verdrietig en teleurgesteld zelfs. Doe nog es zo'n kotsdinges, WD?Wat mij betreft mag ze verdrietig en teleurgesteld zijn. Maar vele stiefmoeders worden hier behandeld als voetveeg terwijl ze het beste voor hebben met de kinderen.
Ha.
Scheerschuim bevestigt net dat hij uit Noorwegen komt.
quote:Oudblond schreef op 02 juni 2016 @ 15:28:

Scheerschuim bevestigt net dat hij uit Noorwegen komt.Goh
Je bent zelf een theepot
Of dat zijn zoon Johan heet. Dacht ik althans. Ik zal dat loepen ook nooit leren...
quote:SuzanneSuus schreef op 02 juni 2016 @ 15:31:

[...]

GohIk vond het wel grappig. Het is de eerste keer dat ik een TO dat zie toegeven. Hi Suus!
Oh, dat heb ik nog niet gelezen Blond ( waar?? ) maar ook zonder dat wist ik het

Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven