Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Zelatrice schreef op 01 juni 2016 @ 18:55:

Happy valley net ff opgehad

Gaat hem niet worden.Oh, had hem al toegevoegd aan mn lijst. Bijna klaar met IZombie (wel grappig/luchtig) en wil wel weer een goede BBC serie. Ben benieuwd.
Heb vanavond 2 afleveringen van Bloodline gekeken, maar het schiet niet erg op. Als dit zo door blijft zagen met vaagdoenerij, dan ga ik afhaken.

Ik vond Breaking Bed en Dexter erg goed. De spanning beviel. The Bridge (Scandinavische versie) was boeiend. Weeds was vermakelijk, maar werd op een gegeven moment erg voorspelbaar. En ik heb ook Orange gekeken, was ook vermakelijk en die verloskundigen serie. Was leuk en zijdelings ook informatief hoe kort geleden dat leven eigenlijk maar was.

Iemand die me iets pittigs kan aanraden? Het moet wel ergens realistisch blijven aanvoelen. Dus zombie's, vampieren of mensen met onmogelijke levens, vind ik niet boeiend. Wat dat betreft zat Dexter nog net op het randje, maar door het telkens 'bijna, maar nét niet' ontdekt worden, bleef het spannend. Zo ook met Breaking Bed. Vergezocht om zo te veranderen en te manipuleren, maar niet onmogelijk.
Ik heb vanavond de eerste aflevering van seizoen 2 van Bloodline gekeken.

Eigenlijk vond ik er geen zak aan.
quote:Roxy21 schreef op 01 juni 2016 @ 11:43:

Ik zie pas nu echt je avatar Zelatrice, ik herken je

Cool is ze he!! Echt ik vind haar geweldig...

(Normaal is 'de psycho' in series een enge kerel, geen bloedintelligente rete knappe vrouw. Die combi is zo lollig...)

Ik heb trouwens iets ontdekt wat wel cool is: (tot nu toe, heb het niet afgekeken want )

Top of the lake. Lekker vaag verhaal over een of ander meisje.

Benieuwd hoe het afloopt dus ik ga het verder kijken.
quote:RegenDruppie schreef op 01 juni 2016 @ 22:34:

[...]

Oh, had hem al toegevoegd aan mn lijst. Bijna klaar met IZombie (wel grappig/luchtig) en wil wel weer een goede BBC serie. Ben benieuwd.

Oww vooral kijken, misschien vind jij hem wel goed.

Ik kon er na 10 minuten nog geen touw aan vastknopen dus ik ben op de helft afgehaakt.
quote:Diamondbooty schreef op 01 juni 2016 @ 15:14:

Heb de afgelopen tijd ''Reign'' op Netflix gekeken.

Gaat over het leven van Mary Queen of Scots.

Er staan momenteel 2 seizoenen van de 3 op Netflix (seizoen 4 is in de maak).Ik heb deze serie ook gekeken maar het 'gaat' niet écht over Mary natuurlijk. Ja, het personage. Maar historisch gezien klopt er helemaal niks van. Ik vond de jurken/kapsels van Mary en haar hofdames ook niet echt van die tijd. Evengoed wel vermakelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Daar gaat het toch om, dat het vermakelijk is.

Boeieehh dat het niet klopt
Voor diegenen die van Britse detectives/politieseries houden, Happy Valley is echt een aanrader!
quote:rastan schreef op 02 juni 2016 @ 08:52:

Voor diegenen die van Britse detectives/politieseries houden, Happy Valley is echt een aanrader!Oww jee dat wordt een forumrel , mij kon het niet boeien. Te veel verhaallijnen door mekaar heen.
quote:Maleficent schreef op 02 juni 2016 @ 07:40:

[...]

Ik heb deze serie ook gekeken maar het 'gaat' niet écht over Mary natuurlijk. Ja, het personage. Maar historisch gezien klopt er helemaal niks van. Ik vond de jurken/kapsels van Mary en haar hofdames ook niet echt van die tijd. Evengoed wel vermakelijk.Daar heb je gelijk in, er zit inderdaad een hoop fictie in de serie.
quote:rastan schreef op 02 juni 2016 @ 08:52:

Voor diegenen die van Britse detectives/politieseries houden, Happy Valley is echt een aanrader!Ik kende hem al, ik vind ook wel te pruimen. Maar ik hou van veel verhaallijnen.
Is Jessica Jones hier al genoemd? Ik ben normaal absoluut niet van de series of films met helden met superkrachten maar deze serie vind ik echt leuk om te kijken!
quote:Protocol schreef op 02 juni 2016 @ 09:26:

Is Jessica Jones hier al genoemd? Ik ben normaal absoluut niet van de series of films met helden met superkrachten maar deze serie vind ik echt leuk om te kijken!Ja en ja vond ik ook leuk en ik hou helemaal niet van het superheldengenre. Ik wacht op het vervolg!
quote:Maleficent schreef op 02 juni 2016 @ 07:40:

[...]

Ik heb deze serie ook gekeken maar het 'gaat' niet écht over Mary natuurlijk. Ja, het personage. Maar historisch gezien klopt er helemaal niks van. Ik vond de jurken/kapsels van Mary en haar hofdames ook niet echt van die tijd. Evengoed wel vermakelijk.Niet Ik dacht historisch goed bezig te zijn. Ipv suffe boeken, leuke series kijken om er wat van geschiedenis op te steken
Yes ik geloof dat ik een leuke heb: 'Top of the lake'.

Heb nu 1 aflevering gezien, nu geen tijd maar ga ik zeker nog even mee verder want het boeit me wel. (En wil weten hoe het afloopt)
quote:Zelatrice schreef op 02 juni 2016 @ 11:01:

Yes ik geloof dat ik een leuke heb: 'Top of the lake'.

Heb nu 1 aflevering gezien, nu geen tijd maar ga ik zeker nog even mee verder want het boeit me wel. (En wil weten hoe het afloopt)Is een mooie.
quote:LaVidaPura schreef op 02 juni 2016 @ 10:06:

[...]

Niet Ik dacht historisch goed bezig te zijn. Ipv suffe boeken, leuke series kijken om er wat van geschiedenis op te steken

Dat was ook een van de redenen om het te kijken, wilde ook wat meer geschiedenis leren. Toen ik eea ging opzoeken op het internet merkte ik helaas op dat niet alles klopte en een hoop fictie is toegevoegd.

De serie ''Tudors'' daarentegen komt dichterbij de werkelijkheid.
Gisteren aan heel fijn tussendoortje begonnen;

Black Mirror, (helaas maar 7 afleveringen) , volgens Netflix: Science Fiction in de trant van The Twilight Zone.
Rock and Roll, Sent Us Insane
quote:Zelatrice schreef op 02 juni 2016 @ 06:00:

[...]

Oww vooral kijken, misschien vind jij hem wel goed.

Ik kon er na 10 minuten nog geen touw aan vastknopen dus ik ben op de helft afgehaakt.Eerste aflevering van Happy Valley gezien. Op naar de tweede. Zeker het kijken waard.
quote:aquarium schreef op 02 juni 2016 @ 01:19:

Heb vanavond 2 afleveringen van Bloodline gekeken, maar het schiet niet erg op. Als dit zo door blijft zagen met vaagdoenerij, dan ga ik afhaken.

Ik vond Breaking Bed en Dexter erg goed. De spanning beviel. The Bridge (Scandinavische versie) was boeiend. Weeds was vermakelijk, maar werd op een gegeven moment erg voorspelbaar. En ik heb ook Orange gekeken, was ook vermakelijk en die verloskundigen serie. Was leuk en zijdelings ook informatief hoe kort geleden dat leven eigenlijk maar was.

Iemand die me iets pittigs kan aanraden? Het moet wel ergens realistisch blijven aanvoelen. Dus zombie's, vampieren of mensen met onmogelijke levens, vind ik niet boeiend. Wat dat betreft zat Dexter nog net op het randje, maar door het telkens 'bijna, maar nét niet' ontdekt worden, bleef het spannend. Zo ook met Breaking Bed. Vergezocht om zo te veranderen en te manipuleren, maar niet onmogelijk.

Is dat een leuke serie? Ik verbeter eigenlijk nooit maar deze was te leuk
Tja..ik heb nu ook 3 afl van bloodline seizoen 2 gezien maar het kan me ook nog niet echt boeien...vind het ook heel vaag allemaal. Weet ook niet meer zo goed wat er nu allemaal in die laatste afl van seizoen 1 is gebeurd met die broer.
.
quote:tattou schreef op 02 juni 2016 @ 14:37:

[...]

[afbeelding]

quote:tattou schreef op 02 juni 2016 @ 14:37:

[...]

[afbeelding]

Haha, goeie

Heb je trouwens naar de tijd gekeken dat ik postte? Misschien was het een onbewust verlangen
Was seizoen 1 van Bloodline wel leuk? Want ik ben nog bij seizoen 1 en als dat ook niet echt wat wordt, dan stop ik gewoon met kijken.
Ik vond Bloodline wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven