Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:LaVidaPura schreef op 31 mei 2016 @ 10:31:

Ben echt blij dat ik door dit topic ben begonnen met The Walking Dead, kijkt heel lekker weg

Ik had verwacht het helemaal niks te vinden omdat ik niet van zombies, bloed en andere rare dingen houd, maar ik kan mij nu wel vinden in wat Dolfje en Arizona15 op blz. 88 en 89 schreven, dat de zombies maar bijzaak zijn.

Het hele verhaal om de zombies heen is gewoon super spannend.

Weet nog dat ik TWD de eerste keer keek icm sushi en dat het slecht viel, maar daar heb ik nu geen moeite meer mee

Heb alleen nog niet kunnen ontdekken waarom Miskotto schreef dat zij sinds deze serie anders tegen lege winkelcentra aankijkt, maar misschien komt dat nog (ik ben nu bijna aan het eind van seizoen 4)..Dat heb ik ook of een afgelegen parkeerplaats.... je verwacht ieder moment walkers
Ik ben ineens weer Netflix-moe..

Ik vind best veel toch stom of saai en/of heb niet zoveel

puf om 600 series te gaan proberen of het wat is.

Op bed gaan liggen tot het gevoel over gaat ?
Ik heb net Kimmy Schmidt achter de rug. Wat hier eerder is gezegd. Seizoen 1 is leuk, seizoen 2 mwah.

Hiervoor Jane the Virgin (leuk) en Modern Family (heel erg leuk).

Ben wel weer even toe aan wat stevigers. Is blacklist wat?

Andere suggesties (geen zombies)?
quote:Zelatrice schreef op 31 mei 2016 @ 22:09:

Ik ben ineens weer Netflix-moe..

Ik vind best veel toch stom of saai en/of heb niet zoveel

puf om 600 series te gaan proberen of het wat is.

Op bed gaan liggen tot het gevoel over gaat ?

Ja.

Luther is af en ik heb ook eindelijk the wolf of wall street gekeken (stond heel lang op mijn lijst).

Misschien moet ik eerst mijn lijst (met voornamelijk films en enkele docu's) maar eens helemaal afkijken, voordat ik me weer op een nieuwe serie stort.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Goede-Fee schreef op 31 mei 2016 @ 22:46:

[...]

Ja.

Ik lig op bed maar nog steeds in Netflix-gevoels-staking (of iets in die richting)

Roxy: dat zou voor mij ook niet gek zijn..
Ik zie pas nu echt je avatar Zelatrice, ik herken je
quote:Zelatrice schreef op 01 juni 2016 @ 11:32:

[...]

Ik lig op bed maar nog steeds in Netflix-gevoels-staking (of iets in die richting)

Roxy: dat zou voor mij ook niet gek zijn..

Misschien helpt het om een rondje beoordelen te doen op Netflix?

Alle films en series die je gezien hebt beoordelen? Krijg je daarna ook weer gerichter series aangeboden die bij je smaak passen.
Ik ben nu Modern Family aan het kijken, zo leuk! Moet er soms echt heel hard bij lachen.quote:EHR schreef op 31 mei 2016 @ 22:24:

Ik heb net Kimmy Schmidt achter de rug. Wat hier eerder is gezegd. Seizoen 1 is leuk, seizoen 2 mwah.

Hiervoor Jane the Virgin (leuk) en Modern Family (heel erg leuk).

Ben wel weer even toe aan wat stevigers. Is blacklist wat?

Andere suggesties (geen zombies)?

Blacklist heb ik met mijn vriend gekeken. Seizoen 1 was leuk, ergens in seizoen 2 zijn we afgehaakt. De serie heeft twee verhaallijnen, elke aflevering een op zichzelf staande over een crimineel die ze gaan zoeken en de globale lijn over de hoofdpersonen. Die globale lijn schoot niet op, terwijl die per aflevering na verloop van tijd wat op elkaar gingen lijken. Maar het eerste seizoen was erg vermakelijk dus als ik jou was zou ik er gewoon mee beginnen.

Maar een betere aanrader vind ik Fargo, als je die niet al lang gezien hebt. Topserie.
The Folowing seizoen 3 staat er op......Crap ik kom tijd te kort opeens komen alle nieuwe seizoenen tegelijk....en ik heb ook nog een stapel te lezen boeken liggen...........
Heb de afgelopen tijd ''Reign'' op Netflix gekeken.

Gaat over het leven van Mary Queen of Scots.

Er staan momenteel 2 seizoenen van de 3 op Netflix (seizoen 4 is in de maak).
Kreeg vandaag van netflix de tip om happy valley te gaan zien, Net erop gezet. Britse misdaadserie, 6 delen. Ik ga een poging wagen dit weekend.
quote:Lilith75 schreef op 31 mei 2016 @ 21:59:

[...]

Dat heb ik ook of een afgelegen parkeerplaats.... je verwacht ieder moment walkers

Zaterdag was ik om 6 uur met de hond aan het hardlopen. In de verte zag ik een groepje dronken mannen, echt straalbezopen. Vond het net walkers.

Toen herinnerde ik mij;

Mocht er een zombie uitbraak komen. Ik kan schieten én 20 km hardlopen.
quote:Pressi schreef op 01 juni 2016 @ 15:36:

[...]

Zaterdag was ik om 6 uur met de hond aan het hardlopen. In de verte zag ik een groepje dronken mannen, echt straalbezopen. Vond het net walkers.

Toen herinnerde ik mij;

Mocht er een zombie uitbraak komen. Ik kan schieten én 20 km hardlopen. Dan sluit ik me bij deze bij jou aan
quote:gizzmo-returns schreef op 01 juni 2016 @ 15:16:

Kreeg vandaag van netflix de tip om happy valley te gaan zien, Net erop gezet. Britse misdaadserie, 6 delen. Ik ga een poging wagen dit weekend.Owwww die gaat ik ook ff opzoeken!!!
en daar was het 'oponverklaarbarewijzemezlefquote-monster weer...
quote:Lilith75 schreef op 01 juni 2016 @ 16:25:

[...]

Dan sluit ik me bij deze bij jou aan

Wel eerst even de standaard vragen van Rick beantwoorden.

Even serieus:

Als ik die serie kijk dan moet ik gewoon op mijn handen gaan zitten. Vind het zò dom dat ze in de bossen blijven rond hangen! Ik heb mijn plan al klaar.
Happy valley net ff opgehad

Gaat hem niet worden.
quote:Zelatrice schreef op 01 juni 2016 @ 18:55:

Gaat hem niet worden.He nee toch, is het niet wat?
quote:Zelatrice schreef op 01 juni 2016 @ 18:55:

Gaat hem niet worden.Wat jammer. Ik zag de poster en het sprak me nog niet aan, maar ik heb wel zin in een nieuwe goede BBC serie, dus ik had hoop dat het toch wat zou zijn
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 11:44:

[...]

Misschien helpt het om een rondje beoordelen te doen op Netflix?

Alle films en series die je gezien hebt beoordelen? Krijg je daarna ook weer gerichter series aangeboden die bij je smaak passen.Dat is een goeie, ga ik vanavond doen.
Ik moet Bloodline nog afkijken.. maar wat daarna?
Ik ben aan Kimmy Schmidt begonnen. Was al weer klaar met iZombie.

Maar Kimmy is ook leuk.
Nou ja dat vind ik, ik heb een rare smaak...

Denk ik
Ik vond Kimmy wel aardig, maar aan het eind vervelen.

Iemand hier had het over Frankie aand Grace (of andersom). Ik zat na tien minuten al afgeleid op m'n mobiel te kijken. Gaat hem dus niet worden.

Toen Blacklist geprobeerd. Erg leuk. En pakte me meteen.

Ik vroeg me wel af of er iema d is die mij in een pb een tweetal spoilers wil verklappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven