Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
quote:qwertu schreef op 21 oktober 2008 @ 17:32:

[...]

Het lost in ieder geval het probleem van de overvloed aan beesten-topics op. Ik denk dat er meer mensen blij zijn als de lege Vivapijler straks gebruikt wordt voor de dierentopics dan dat we het moeten vullen met alle "discussiegroepjes" waar niet gediscusieerd wordt maar wel hinderlijk zijn .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat is jouw mening, MV. Ik vind dit leuker.
quote:ambrosia9 schreef op 21 oktober 2008 @ 16:17:

Geve, zoals ik al eerder zei heeft Maricke er een handje van om altijd lullig, onbenullig of zelfs hatelijk te reageren. Ze geeft verder ook geen uitleg bij dit plaatje en als haar gevraagd wordt om het weg te halen is haar antwoord: Nee! Het is puur bedoeld om te kwetsen verder niet.Eens,ze is bloedirritant en mensen wijzen haar er al vaker op maar ze heeft er gewoon lak aan,waarom forum je hier eigenlijk als je alleen maar lullig kan doen,bah!
Ben ik dan een van de weinigen die dat plaatje niet zo schokkend vond? Erger nog, ik heb er hardop om moeten lachen, ik vond het best gevat.

Nee, het was misschien niet aardig, maar een ban gaat veel te ver.
Je kunt het toch negeren?

Als ik een topic aanklik en het is van die idioot dan klik ik snel weer weg.

Laat gaan en maak je niet zo druk.
quote:mylenevalerie schreef op 21 oktober 2008 @ 16:51:

- ik hoop trouwens dat de "lol" van het dagelijks openen van diverse discussiegroepjes snel overgaat -Eens. De grap is er al lang af.
quote:qwertu schreef op 21 oktober 2008 @ 17:39:

Dat is jouw mening, MV. Ik vind dit leuker.Ik wacht gewoon rustig tot al die topics gezakt zijn. Moet wel eerlijk zeggen dat ik je nieuwe topic "Discussie Niet-groepje" erg onhandig gekozen vind. Je schrijft heel netjes in je OP dat het niet over de Nietjes gaat maar toch, het is de topictitel van het kletsgroepje. Maar we zien wel of er geen "grapjassen" zullen komen om het aan te grijpen om het erover te hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, dat is de hele grap juist.

(Was verbaasd dat er nog geen Nietje zo'n topic geopend had eerlijk gezegd, dan was de grap nóg leuker geweest. )
quote:kattija schreef op 21 oktober 2008 @ 16:00:

Spelletjes voor babie en kleuter aub verplaatsen naar kinderen.

Dank je wel.

ff uppen hoor wat een discusiie hier! Pfff

Anders ziet die engel mijn request (haha) niet eens.
quote:kattija schreef op 21 oktober 2008 @ 16:00:

Spelletjes voor babie en kleuter aub verplaatsen naar kinderen.

Dank je wel.Wordt verplaatst!
quote:zusenzo schreef op 21 oktober 2008 @ 14:51:

Mag je foto's van dode katten plakken??

Neem eens eens een kijkje bij waar/wat nooit meer kopen?
quote:mylenevalerie schreef op 21 oktober 2008 @ 16:51:

- ik hoop trouwens dat de "lol" van het dagelijks openen van diverse discussiegroepjes snel overgaat -

Eerlijk gezegd, ik hoop het ook. Ik zie de humor er wel van en ben blij dat veel mensen zich er goed mee vermaken (niet ironisch bedoeld!). Overige is een beetje de feest- en geinpijler, maar ik vind het toch jammer dat die paar serieuze topics waar forummers iets aan hebben nu wat verwateren.

Dus laten we hopen dat dit binnenkort weer eens overwaait.
quote:zusenzo schreef op 21 oktober 2008 @ 14:51:

Mag je foto's van dode katten plakken??

Neem eens eens een kijkje bij waar/wat nooit meer kopen?Shockerende dingen mogen niet geplaatst worden, dus het hangt van het plaatje af. Wat in ieder geval niet mag is bewust medeforummers provoceren. Ik ga even kijken en zonodig maatregelen nemen.
Dank je! Ik vind het duidelijk provoceren maar weet niet wat voor regels jullie hier hanteren maar, iig bedankt.
Dank je wel, voor het verwijderen van het plaatje.
Dank voor het verwijderen, Two.

Ondanks dat het arme dier geen sikkepitje leek op mijn poezelige voorkomen, vond ik het plaatsen van het plaatje behoorlijk smakeloos.

Overigens staat er ook in het topic nog een link in een quote naar desbetreffende afbeelding.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 21 oktober 2008 @ 18:28:

Overigens staat er ook in het topic nog een link in een quote naar desbetreffende afbeelding. Bedankt voor het melden, die heb ik ook nog even aangepast.
quote:qwertu schreef op 21 oktober 2008 @ 17:48:

(Was verbaasd dat er nog geen Nietje zo'n topic geopend had eerlijk gezegd, dan was de grap nóg leuker geweest. )Nee joh, dat laten we over aan mensen die zich stiekem een Nietje willen noemen
Ghegh.
quote:qwertu schreef op 21 oktober 2008 @ 17:48:

(Was verbaasd dat er nog geen Nietje zo'n topic geopend had eerlijk gezegd, dan was de grap nóg leuker geweest. )

Ik heb er vanmorgen wel even aan gedacht, maar kom op zeg, spotten met de nietjes is zo not done.

- ik vond hem wel grappig Q -
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik wil hier geen discussie over de discussietopics of een specifiek discussietopic. Het is mooi geweest zo en ik wil graag weer terug naar het melden van dingen die niet door de beugel kunnen en vragen en zo.
Sxhoon de pijler maar op, al die discussiegroepjes worden nu best vervelend.
Geen bijzonderheden
Angel, bedankt voor je aanbod om het topic Nu, 2 jaar later, op een andere pijler te zetten. Weet alleen niet zo goed op welke pijler, ik dacht mss kinderen, maar is het topic daar niet te zwaar beladen voor? Of psyche? Zou jij voor mij de keuze willen maken, ik ga maar van jou expertise uit

Maar het is idd zonde om het zo te laten verdwijnen, ik kan nog wel wat tips en bemoedigende woorden gebruiken op dit moment. Nogmaals dank!
quote:Anoniem123 schreef op 21 oktober 2008 @ 21:07:

Angel, bedankt voor je aanbod om het topic Nu, 2 jaar later, op een andere pijler te zetten. Weet alleen niet zo goed op welke pijler, ik dacht mss kinderen, maar is het topic daar niet te zwaar beladen voor? Of psyche? Zou jij voor mij de keuze willen maken, ik ga maar van jou expertise uit

Maar het is idd zonde om het zo te laten verdwijnen, ik kan nog wel wat tips en bemoedigende woorden gebruiken op dit moment. Nogmaals dank!Ik heb het verplaatst naar Psyche. Dat is een mooie rustige pijler waar topics niet zo snel wegzakken als op Kinderen en waar je vaak serieuze en goeie reacties krijgt.
Verwijderd ivm trollerigheid en provocatie: "Wie was (de filosoof) Edmund Burke? (dus niet de Viva poster"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven