Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Toen ik nog aan het daten was wilde mijn dochter een man met hond en een manege
Koek dat is lef hebben! Zijn relatie vertoont barstjes en hij gaat alvast op zoek naar vervanging?? Hij is er ten minste eerlijk over...

Thee, die boeken... hoe lief en attent!

Rens goed dat het zo ontspannen gaat met vaste date. En een paar dagen niet zien is goed, het is nodig om een beetje te missen en dan een nog zo blij weerzien te beleven.

Koek dat zijn inderdaad kopzorgen. Niet opgeven, blijven solliciteren, altijd 2de wil zeggen dat je wel competent bent dus dat zal eens lukken. Hou de moed er in!

Mina ik ben blijkbaar maar enkele jaartjes jonger dan jij. Ook hier geen last daarvan, zit goed in mijn vel, voel me beter dan ooit. Wat ik wel merk is dat eens de 35 gepasseerd de jaren voorbij vliegen. Voor je het weet ben je 40... 45... dus ga je veel bewuster leven, meer genieten, andere dingen belangrijk vinden.

Qua elkaar vaak zien... Lijk alsof ik nooit tevreden ben, de vorige te weinig, deze te veel... Alhoewel ik dit erg leuk vind hoor. Hebben elkaar nu sinds vrijdag maar 1 dag niet gezien en als het van hem afhangt zijn we elke dag samen maar heb daarnet toch gezegd om vanavond over te slaan.

Heb thuis ook nog iemand, dieren, dingen te doen... en wil vermijden dat iemand de ander 'beu' raakt...
Minaa, wat fijn, je klinkt een beetje als verliefde puber (waar helemaal niets mis mee is natuurlijk). Geniet er lekker van.

Saar, moeten we het echt alleen met de info: ik heb een date doen? Veel pleizer alvast!

Mok, jouw date gaat lekker voortvarend te werk, klinkt erg overweldigend. Maar idd als het je niet benauwd dan zal het wel goed zitten.

Treez, we zien elkaar ongeveer 2x/3 weken, we wonen te ver van elkaar af om even langs te gaan (zeker niet in de spits) en ik werk onregelmatige diensten. We proberen wel vaker, maar dat lukt nog niet al te best.

Ik vind het niets dat mijn date niet appt, maar een paar keer per dag bellen zou ik ook wel kriegel van worden. Zoals ik bij mok ook al zei, het klinkt wel heel erg overweldigend, maar als het voor jou niet overdreven voelt gewoon mee door gaan en van genieten. Hoewel deze uitspraak: "om helemaal hoteldebotel te zijn is het te vroeg maar ik geniet wel van de aandacht." mij een klein beetje het gevoel geeft dat je vooral de aandacht leuk vind en niet zozeer de man. Maar ik hoop dat ik het mis heb.

Nona, al een selectie gemaakt uit de 6 matches, zit er wat leuks bij?

Syb, afgesproken, ik ga gewoon genieten.

Gefeliciteerd met je katheterisatie!! Even een paar tips van de pro: die handschoenen aantrekken word vanzelf makkelijker als je geen klamme zweethandjes meer hebt. Gewoon blijven ademen want benauwd zon handeling moeten doen werkt helemaal niet. En na een beetje oefenen word alles makkelijker.

Succes met je profiel, is best lastig idd, maar met jouw taalvaardigheid moet dat echt wel gaan lukken.

Koek, hij is ook niet zon beller, hij heeft ook wel eerder aangegeven dat hij eigenlijk met niemand echt praat/appt over de gewone alledaagse dingen. Maar als ik er naar vraag (met uitleg dat ik het wel belangrijk vind) dan krijg ik ook wel de verhalen te horen. Ik geef het gewoon een kans en ga na mijn vakantie wel kijken of dit contact genoeg is en er verbetering in zit. Ik ben al lang single, dus iets afkappen om dit terwijl hij mij echt wel heel blij maakt zou ik zonde vinden.

Koek, jammer dat er nog geen spontaan leuke date langs is gekomen in jouw datepauze. Van de EM man hoef je het geluk in elk geval niet te hebben. Succes met solliciteren, gewoon blijven volhouden is het enige wat je kan doen.

Renske, wat heerlijk dat het contact met vaste date weer goed is, het klinkt fijn hoe jullie met elkaar om gaan.
Bren ik vind dat je helemaal gelijk hebt dat je het niet te snel afkapt om zoiets als het goed voelt wanneer jullie samen zijn. Maar kan me ook voorstellen dat het geen optie is om een relatie uit te bouwen met iemand die je nog niet eens per week ziet... Kunnen jullie niet in het weekend bij elkaar logeren of zo?

Wat het gevoel betreft... heb dat wel vaker hoor, iemand leuk vinden, leren kennen en dan komt het gevoel... Of net niet... dat zien we dan wel. Hij maakt me wel erg duidelijk dat hij tot over zijn oren verliefd is. En dan zit de kans er denk ik in dat dit bij hem even snel vervaagt als het gekomen is als we elkaar zo vaak zien.

Daarom (en ook om andere redenen) dat ik er hier en daar een dag pauze tussen steek.

En ik vertrek binnen een paar weken op vakantie.
Nona, zal vast wel een leuke tussen zitten. ;)

Syb, wat leuk dat je weer gaat daten! Inderdaad denk ik ook dat je met jouw schrijfstijl vast hele leuke dames aan gaat trekken. En zet die ene foto erop, waar we het bij de forumdate van de winter over hadden!

Koek, What the hell! Wat een flapdrol eerste klas. Haha, ik moest er gewoon hardop van lachen in mijn eentje in de trein. (tweede klas)

Renkse, De rust is bij jou wedergekeerd zie ik. fijn om te lezen.

Minaa, wat word ik blij van jouw berichten zeg! Heel erg leuk!

Mok, haha, herkenbaar. Het is ook nooit goed! Mijn ideaal als ik iemand leuk vind is in het begin 1 keer per week en naarmate we elkaar beter kennen 2 hooguit 3 keer per week. Mocht het een relatie worden wordt dat anders, maar dan is het ook prima om gewoon ieder zijn plannen te laten maken, en óf af en toe mee te gaan, óf gewoon aan het einde van de avond bij elkaar in bed te kruipen na het stappen of zo.

Ik denk dat het vooral in het begin wel verstandig is om elkaar af en toe wat ademruimte te geven. Maar goed, doe wat je gevoel je ingeeft.

Bren, Ik denk dat je er heel goed aan doet om het nog even aan te kijken. Een beetje hetzelfde als mijn situatie nu. Ik ben het niet helemaal eens met Treez dat je minstens iemand vaker moet zien om wat op te kunnen bouwen. Ik ben zelf niet zo’n aanhanger van het idee "Als iemand je echt leuk vind maakt hij wel veel tijd voor je”. Soms gaat dat gewoon niet. En ik vind het ook niet gezond als een persoon dingen af gaat zeggen voor een iemand die hij nog maar kort kent. Maar goed, dit natuurlijk binnen bepaalde grenzen, als iemand structureel pas eens in de 2/3 weken tijd maakt dan zou ik ook wel afhaken.

Wel denk ik dat er op de een of andere manier wat progressie in moet zitten. Dat kan om frequentie van dates gaan, maar kan ook terug te zien zijn in het feit dat je misschien een keertje samen weggaat, of gewoon een keer een weekend samen doorbrengen ipv een avond. Of andere dingen zoals jou in zijn vriendenkring betrekken. Noem maar op. Ik zou me zelf niet zo vastpinnen op die frequentie van dates en smsjes, maar proberen naar het geheel te kijken. (dit zeg ik nu heel leuk tegen jou, maar ik zit zelf nu ook met wat onzekerheden wat dat betreft, altijd makkelijker voor een ander….)

Treez, de kans dat het weer vervaagd zit er altijd in. Net zoals bij Mok is het denk ik inderdaad heel verstandig om af en toe wat adempauze in de lassen. Ik geloof wel dat het werk als je elkaar af en toe een beetje mist. Het moet niet te snel gewoon of vanzelfsprekend worden.

Egohersenspinsels:

Ik wil graag kijken hoe het loopt met Voorjaarsman, maar ik merk dat ervaringen uit het verleden me een beetje parten spelen. De ervaringen met hem, maar ook de ervaring dat als een man zegt het rustig aan wil doen hij eigenlijk niet vol voor me gaan. Etc, etc, etc…. zucht.

Het achterlijke aan dit verhaal is dat ik het rationeel gezien ook rustig aan wil doen, om te voorkomen dat het weer klapt. En dan nog; hoe kan ik in godsnaam van een man verwachten die ik zo kort ken, waar het me klapte, en waar ik bij weggelopen ben, dat hij vol gas met me in het diepe springt!? Hij heeft ook hersens.

Ratio en gevoel rijmen gewoon niet op dit moment en daar kan ik slecht mee omgaan.

Ik heb besloten voor mezelf dat ik deze man toch wel zo de moeite waard vind dat ik het een tijd wil proberen met hem. Bedeesd en rustig, aftastend en ik wil proberen te voorkomen dat onzekerheden en aannames er weer voor gaan zorgen dat het klapt. Als ik na bijvoorbeeld 3 maanden de ballans op maak en de voordelen niet de nadelen met overmacht overschaduwen heb ik het toch geprobeerd en kijk ik er niet met spijt op terug.
Zo, Mok is weer thuis, na een hele dag en avond met Tinderman. Was superleuk! Veel gelachen, veel gekletst, lekker gegeten. Hij is iemand van het rustig opbouwen, er is nog niet eens gezoend, en dat is wel even wennen. Maar ik merk aan alles dat hij me leuk vindt, ik heb geen twijfels daarover. Zaterdag zie ik 'm alweer, dan komt ie bij me eten, de kinderen zijn die avond weg (gebeurt zelden, dus even gelijk gebruik van maken )

Wink: Precies wat je zegt: als je hem de moeite waard vindt, dan wil je er vanzelf tijd en energie in steken. Niet iedereen is van plankgas, en zolang je je er goed bij voelt, go for it.
Rens. Nee, de 2 twijfeldames hadden met het daten een kans. De kans dat het weer gebeurd is simpelweg groot. Ik ben gekke Henkie niet meer die daar weer in meegaat. Geen strubbels meer met date?

Bren. Zou leuk zijn als een vakantieliefde er in zit Ik ben ineens een stukje resoluter geworden. Met een recent lijntje liep het gesprek niet heel vloeiend, maar had wel een date voorgesteld. Daar werd 2 keer niet op gereageerd en heb ik haar succes gewenst.

Zelf zag ik het al gebeuren (niet deprimerend) dat tussen mijn 2 vakanties door het niet meer zou gebeuren iemand tegen te komen. Met de zomer/voorjaarvibes de leuke tijd van het jaar om iemand te treffen. Lekker het sporten opgepakt. Geeft positieve energie.

Wat wink zegt doe je het nu goed door het nog even aan te kijken. De afstand speelt een rol wat even tussendoor afspreken lastig maakt. Dat je wat meer contact wilt snap ik ook. Het kan tegenwoordig elk moment contact zoeken. Alhoewel we vroeger het ook zonder de app en mobiel deden. 1 a 2 keer in de week met de draaischijf telefoon met krulsnoer belden we vroeger met onze liefde. Een moment om naar uit te kijken. De jeugd van tegenwoordig kunnen zich dat niet eens voorstellen. Wat een verschil met nu. We kunnen elke seconde van de dag met elkaar contact hebben. Als ik er goed over nadenk levert dat wat aardig “stress” op de manier waarop we tegenwoordig (snel) kunnen communiceren. Vooruitgang betekent niet altijd beter.

Mina. Leuk om te lezen dat de flow goed is met je date. Om de woorden van Imo te gebruiken. Geeft de burger moed.

Imo. Een exclusieve fwb is fijn om te hebben. Het geeft rust. Je deelt meer met elkaar dan alleen maar platte intimiteit. Er is toch bepaalde band met elkaar. Wat jij hebt als ik alles goed gelezen heb. Een goede fwb zit ook zo in elkaar. Als dat de verkeerde kant op verandert dan komt er vaak toch wrijving. Alhoewel mannen sukkels kunnen zijn, wis de vrouw niet uit. Het zit hem vaak toch in haar/zijn gedragingen en persoonlijkheid.

Mok. Voor jou ook. goed bezig. Ik begrijp nu dat het met de vorige date er niet in zat. Jammer, maar nu contact met een leuke man.

Nana. Een date lang laten wachten heeft het risico dat de aandacht online voor de ander vermindert. Hoeft niet altijd natuurlijk. Met tijd vrijmaken hoeft niet alles opzij gezet te worden. Dat komt wel als zo leuk is om elkaar echt willen leren kennen.

Altijd leuk 6 matches. Afwachten of er leuke gesprekken ontstaan.

Syb. Laat het weten wanneer ik bij bol.com kan bestellen ;) Lees altijd met veel plezier jou berichten. In weinig woorden en zinnen de boodschap goed beeldend en duidelijk kunnen overbrengen. Met soms een beetje humor wat kenmerkend dat het door jou geschreven is.

Ik heb 2 beginnende lijntjes lopen. Zij reageerden op mijn profiel. De vrouwen passen goed in mijn levenssituatie. Gesprekken gaan leuk. Ik wacht het rustig af hoe het loopt.
Goedemorgen,

Had gehoopt gisteren even bij te kunnen schrijven, maar de komende twee dagen worden alleen maar rennen, vliegen, dus van mij alleen even een zwaai en alvast een heel fijn weekend allemaal!

Verder idd een paar leuke gesprekjes nu en minstens 1 waar het heel goed mee klikt . Drankje gisteren ging niet door, hij was ziek.. Kan gebeuren en eigenlijk kwam het mij ook beter uit, dus waarschijnlijk volgende week herkansing.

En Syb, gaaf de ambitie om een boek te schrijven.. je leest idd heel prettig!

Pat, fijn 2 dames met leuke gesprekken, rustig an is altijd goed, benieuwd hoe het loopt

Brennan, hoop dat het lukt om te genieten.. want ondanks dat ie niet veel appt, lees ik wel dat jullie het heel leuk hebben samen!

De rest *zwaaaai*, geniet, droom, zwijmel of "keep calm" en tot later!
Treez: Ik vind niet dat je je gedraagt alsof t nooit goed is hoor. Alles waar té voor staat moet je over twijfelen. En de clou is duidelijk, ik zou daar eerlijk gezegd stapellierend gek van worden hoor.

Mijn ooit eerste relatie na de scheiding had geen 'eigen leven' of hoe zeg je dat. Ja werk, huis, kinderen (grotendeels bij ex) maar daarbuiten niets. Gevolg was dus wel dat hij té veel in mijn leven aanwezig was om mij de ruimte te laten, daarmee bedoel ik inclusief mijn sociale leven. Nog groter gevolg (voor hem) was dat hij nadat onze relatie strandde in een wel erg groot gat viel en mij lastig kon loslaten.

Misschien was t ook een kwestie van dat hij nu wist hoe leuk dat was en t wel een enorme domper was om terug te vallen naar dat niks qua vrienden/sociaal leven.

Heeft hij wel een eigen leven? Vrienden/familie

Wat deed ie ooit voor jouw dan elke dag?

Zomaar wat bedenkingen die bij me op komen n.a.l.v. jouw post hoor.

Ik denk dat er maar 1 ding opzit en dat is grenzen stellen. Maar als ik eerlijk ben zou ik dat zelf niet willen. Ik wil dat een man t zelfde wil als ik en anders moet ie t maar aanvoelen, hahaha.

Sindsdien weet ik in ieder geval dat mannen 'zonder eigen leven' die te veel vrije tijd over hebben niet bij me passen.

Bren: Ik vind t lastig op jouw relatie zinnig commentaar te geven. Met mijn ex (ja die van de nacht) had ik zo'n relatie. En aan t eind trok ik n conclusie dat ik hier niet gelukkig van werd.

Ow ja we hebben geprobeerd t te verbeteren. Elkaar vaker te zien, vaker te bellen, appen.

Maar t lukte niet écht. Ja even en dan verzandde het weer in t zelfde door de praktische omstandigheden.

Ja ook wisselende diensten,de afstand, kinderen, sporten, sociaal leven pfffff

T is ook niet makkelijk om daar tussendoor iets 'op te bouwen' .

Pat: Je klinkt erg rustig en resoluut! Mooi van de lijntjes! Je ligt nog steeds in de markt hahaha, ik vond dat altijd wel fijn om weer ff te weten.

Nona: Alvast fijn weekend! En de klikman klinkt helemaal goed! Go for it! Horen we nog wanneer? Kunnen we meeduimen...

En hier...............t was weer net zo leuk. T is wel n beetje overweldigend en ongelofelijk nog steeds.

To good to be true gevoel.

Gewoon verder gegaan waar we gebleven waren (bij t zoenen hahaha) en t klikte op andere intiemere vlakken ook enorm goed. Veel gekletst ook nog.

En onze horrorstory's en duistere geheimen gedeeld.

Ow en onze dromen.....die verbazingwekkend overeen kwamen. T was al veels te laat voor we er erg in hadden. Nog even met huisgenote kennis gemaakt (studente huurt kamers) die even opmerkte geen uitleg te hoeven hebben 'wat' ik was van hem.

Dat was aan zijn schaapachtige glimlach wel te zien volgens haar. (ahum)

Volgende week al half afgesproken. Ow en de week erna ook al.

Toen ik opmerkte (beiden met de agenda in de hand op de foon) dat dit al wel erg vanzelfsprekend begon te voelen, zei hij t idee dat iemand anders aan me zou zitten niet zou kunnen verdragen.

Kreeg geen kans er verder op door te vragen omdat op dat moment huisgenote buiten erbij kwam zitten.

Aan de ene kant denkt mijn verstand dat dit allemaal veels te snel gaat. Maar mijn gevoel zegt dat t oke is en dat t goed zit. Dat dit 'iets' kan worden.

Nou ja nu n weekje (6 dagen) om t te laten bezinken dus komt mooi uit.

Als we dat volhouden tenminste.

N koffiedate van n half uurtje tussendoor zou misschien ergens passen met onze drukke schema's en hebben we nog achter de hand gehouden voor als we t écht niet vol houden.

Fijn weekend allemaal!

groeten minaa
Minaa, dat klinkt weer als een geslaagd avondje (al zou ik misschien toch wel de weg-ren-kriebels krijgen omdat het zo snel gaat).

Die 6 dagen gaan jullie vast niet redden zo te horen

Mok, leuk dat jouw dag en avond ook leuk was!

Syb, nog gefeliciteerd ook met je bevoegdheid voor katheteriseren! Door het te doen raak je die klamme handjes wel kwijt hoor.

Pat, leuk weer wat lijntjes. En nog leuker een vakantie in het vooruitzicht. Heerlijk. Stiekem jaloers op.

Hier weinig nieuws hoor, potentiële date is dat ene contact wat ik nog heb, waarbij het niet echt vlot, maar waarbij de interesse er nog zeker wel is van beide kanten. Hebben in principe afgesproken, maar nog niets concreets als waar, wanneer etc. afgesproken.

Komt vandaag of morgen wel. En anders niet. Dan is 't jammer, maar ook goed.
Hier alleen een ego post: mijn date belde vanmorgen en conclusie van het gesprek is dat hij het niet ziet zitten om verder te daten. Hij merkt bij zichzelf dat het leuk is als we elkaar zien en maar dat de behoefte om tussendoor contact met mij op te nemen minder wordt. En hij merkt dat ik daar wel de behoefte aan heb en dat dat niet matcht en voor spanning zorgt. Ik heb aangegeven dat ik dat ook merk maar het wel een kans wil geven. Maar hij vind dat ik meer verdien dan dat of waarschijnlijk dat hij denkt iemand leukers te kunnen vinden. Ik ga even uithuilen dit weekend en veel chocola eten.
Oh balen Brennan. Hij is iig wel eerlijk, maar dat maakt het niet minder rot.
Bren had er al een wrang gevoel bij....

Laat de tranen maar goed stomen, niet tegenhouden en keep in mind dat het binnen een paar dagen al veel beter zal gaan!
@Bren, even stil van. Ik vind het ontzettend rot voor je!

Ah, shit Brennan.. dit soort dingen blijft gewoon ff heel rot. Sterkte en ja, laat de boel maar even gaan en een beetje troostvoer hoort daar ook bij..
.
@ lieve Bren, wat vind ik dat rot voor je Inderdaad veel chocola, evt een paar wijntje en uithuilen!
Nona vergeet niet op tijd te ademen tijdens je druk weekend! Zwaai terug

Thee rustig opbouwen is geen enkel probleem maar in dit geval wil dat blijkbaar toch niet zeggen 'elkaar weinig zien'. Leuk zo, geniet er van.

Winkje die ervaringen toch he... Zo veel al meegemaakt en dan beginnen vergelijken met hoe het de vorige keer is gegaan. Klopt niet altijd maar vaak toch wel. Ik zei het nog, hier is het al iets van 'wanneer gaat het deze keer weer mis gaan?'. Op de duur ga je daar gewoon van uit.

Positief aan je ervaring, en dat heb ik intussen ook, is dat je het een tijd gaat geven en dan de balans opmaken, niet meteen als er iets je niet zint, afkappen. Goed bezig Wink.

minaa bedankt voor je erg gevatte reactie. En wat klinkt het ook bij jullie erg leuk. Het gevoel 'gaat veel te snel maar het is ok' herken ik helemaal.

We kennen elkaar vandaag pas een week.

Hij heeft familie, kinderen, vrienden, hobby, werkt waanzinnig veel uren op 5 werkdagen/week.

We zijn 1 dag per week beide thuis en hebben elk een vrije dag dat de ander werkt. Deze week heeft hij spontaan al zijn bezigheden in zijn vrije dag (terwijl ik werk) gepropt.

Hij wil gewoon zo veel mogelijk samen zijn.

Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik ook nog tijd in mijn gezin, sport, vrienden en familie wil steken en dat begrijpt hij wel. Het enige wat hij vraagt is dat hij me mag vertrouwen, dat ik niet met andere mannen ga daten. Vind ik maar logisch en heb gezegd dat ik dat van hem ook verwacht.

Eigenlijk breng ik ook wel graag veel tijd samen door hoor.

En zolang hij me voldoende ruimte laat en niet gaat vitten als ik tijd voor mezelf wil, zie ik geen probleem.

Fijn weekend iedereen!
@ bren, dit is heel rot en vooral omdat het toch wel uit de lucht komt vallen. Ook een beetje flauw dat hij je niet de kans geeft om over jezelf heen te stappen... Maar dit hakt er wel even in.

@ rens, ik doelde niet op mensen die zoals jij iets schrijven voor zichzelf om onder bekenden te verspreiden.

@ minaa, ik kan mij voorstellen dat mensen met een beperkt sociaal leven benauwen. Aan de andere kant zijn er ook mensen die met een paar goede vrienden en zichzelf heel tevreden zijn. Die lijken op elkaar, maar zijn heel anders.

@ wink, ga er gewoon voor! Het is erger om spijt te krijgen van wat je wilde maar niet durfde, dan van wat je durfde en niet helemaal goed afliep.

Ik ga die foto trouwens zeker gebruiken, want die is breed goedgekeurd.
Bren, Wat jammer zeg!

Verwen jezelf even goed. Een paar dagen denkentjes, chocolade en vrouwenfilms, daarna wat afleiding zoeken en dan gaat het na een tijdje wel weer. Heel veel sterkte!
Oh Brennan, wat ontzettend jammer! Hoop dat je genoeg afleiding hebt komende dagen! Tijd om jezelf even goed te verwennen. Kapper? Bosje bloemen? Chocolade, flesje wijn, Ben en Jerry's? Sterkte!
Brennan
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Brennan wat klote zeg! Ik zag het eerlijk gezegd niet aan komen.. voor jou. Ben maar even heel lief voor jezelf dit weekend! ( en daarna...).

Syb: ik snapte dat je dat niet bedoelde hoor. Jij bent goed genoeg voor een groter publiek.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Bren. Dit zag ik ook niet aankomen. Wat jammer zeg! Kan nog zoveel bemoedigende woorden vertellen, maar laat emoties op de vrije loop. Lullig dat er wordt gezegd dat meer contact niet voor meer spanning zorgt. Spanning haal je daar niet uit. Juist door er naar uit te kijken om contact te hebben.

Mina. Jou kind heeft ook een leeftijd die het begrijpt en het kan vertellen. Goed dat je daar open over bent. Je date reageerde goed op je mededeling. Rust en begripvol. Altijd beter dan iemand die het niet begrijpt. Voor mij duurt het nog even voordat ik de 5 aantik. Eerst maar de 4

Nana. Zulke contacten zijn altijd leuk. Gesprekken die vloeiend gaan. Dat triggert ook sneller om af te spreken wanneer het leuk gaat.

Met een lijntje heb ik twijfels of het zou matchen. Ik heb dat laten weten en afgesloten. Met ander lijntje volgende week woensdag een date afgesproken.
Spannend weer Pat!

Mijn date vandaag gaat niet door Tinderman had een hele goede reden (ik zou daar ook een date voor afzeggen) en ik heb m pas nog gezien, maar ik baal als een stekker. Ik kan er niet omheen, heb last van ernstige vlinderitis. Dat heb ik.nog niet tegen hem gezegd, wel dat ik m erg leuk vind. Over 1.5 week is onze volgende date, maar er zal er nog wel eentje tussendoor komen nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven