Ja eindelijk weer eens Nederlands succes met tennis. Hoop zo dat haar kuit blessure geen problemen veroorzaakt. Wie gaan er allemaal kijken naar Kiki Bertens tegen Serena Williams? Het begint al om 13.00 uuur
Anoniem_126923
vrijdag 3 juni 2016 om 14:14
quote:MonteCara schreef op 03 juni 2016 @ 14:08:
Nou, ik denk dat als Serena er geen zin in heeft dat ze dan ook niet speelt. Voor het geld hoeft ze het niet te doen Ik denk dat Serena zoveel shit over zich heen heeft gekregen de afgelopen 15 jaar dat het aan haar reet zal roesten wat anderen denken. Ze is toch de beste aller tijden.
Anoniem_207915
vrijdag 3 juni 2016 om 14:15
Serena is op en top een sportvrouw. Ze staat niet op de baan om vrolijk rond te huppelen maar om te winnen.
Ik denk dat Serena zoveel shit over zich heen heeft gekregen de afgelopen 15 jaar dat het aan haar reet zal roesten wat anderen denken. Ze is toch de beste aller tijden.Precies
Snik ben gesnapt door m'n baas mag alleen deze game nog afkijken
Anoniem_291793
vrijdag 3 juni 2016 om 14:35
quote:MonteCara schreef op 03 juni 2016 @ 14:15:
Serena is op en top een sportvrouw. Ze staat niet op de baan om vrolijk rond te huppelen maar om te winnen.Serena ziet er wel altijd tiptop uit,de nieuwste NIKE sponsor kleding en schoeisel.Lange nagels,make-up,ze wil er wel goed uitzien op tv:-))
Ik zit er ook voor! Het zal lastig worden ben ik bang, maar wat heb ik een respect voor "onze" Kiki. Ze staat er en ze maakt er wat van!
Anoniem_291793
vrijdag 3 juni 2016 om 14:38
quote:cilly2 schreef op 03 juni 2016 @ 14:34:
Snik ben gesnapt door m'n baas mag alleen deze game nog afkijkenAls je baas van het jaar wilt zijn moet je wel een grote tv in de kantine zetten,popcorn en coca cola erbij voor het personeel vanaf 13.00 uur.Dan werken ze s'morgens en na de wedstrijd wel 2x zo hard;-))
@ habbekrats Heb het net tegen hem gezegd maar kwam alleen wat gegrom uit en iets over al een kerstpakket haha.
Go Kiki!
Anoniem_287941
vrijdag 3 juni 2016 om 14:40
Ben bang dat het een kansloze zaak is...
Anoniem_207915
vrijdag 3 juni 2016 om 14:40
quote:Habbekratz schreef op 03 juni 2016 @ 14:35:
[...]
Serena ziet er wel altijd tiptop uit,de nieuwste NIKE sponsor kleding en schoeisel.Lange nagels,make-up,ze wil er wel goed uitzien op tv:-))Ja, het valt me nog mee dat ze geen grote oorbellen in heeft
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor