Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Joepie! Lekker dicht bij huis.
Alle reacties Link kopieren
Snel.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Vakantie in Nederland....ik vind het net zoiets als van baan ruilen met iemand die hetzelfde werk doet als jij....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 03 juni 2016 @ 18:55:

Vakantie in Nederland....ik vind het net zoiets als van baan ruilen met iemand die hetzelfde werk doet als jij....

Ook goeiedag zeg, gezellig

Je bent trouwens niet op vakantie he, je gaat gewoon even naar de kroeg. Tssss.
Yay net op tijd thuis voor een nieuw café! En zo dichtbij ook dat scheelt een hoop gereis zo aan t begin van het weekend.
The owls are not what they seem
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 18:56:

[...]

Ook goeiedag zeg, gezellig

Je bent trouwens niet op vakantie he, je gaat gewoon even naar de kroeg. Tssss.Oh ja.... Goedenavond! Iemand een wijntje?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 03 juni 2016 @ 18:55:

Vakantie in Nederland....ik vind het net zoiets als van baan ruilen met iemand die hetzelfde werk doet als jij....Ik vind op vakantie gaan sowieso al nergens voor nodig, Egmond is in dezelfde provincie als mijn huis, dus dat zou nog gaan. En mijn zoon woont er in de buurt, dat is ook leuk.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Hayek schreef op 03 juni 2016 @ 18:57:

[...]

Oh ja.... Goedenavond! Iemand een wijntje? Lekker! Of toch maar niet, dan komen die notulen nooit op de mail.
quote:Hayek schreef op 03 juni 2016 @ 18:57:

[...]

Oh ja.... Goedenavond! Iemand een wijntje? Doe mij maar een spa rood.
quote:Solomio schreef op 03 juni 2016 @ 18:58:

[...]

Ik vind op vakantie gaan sowieso al nergens voor nodig, Egmond is in dezelfde provincie als mijn huis, dus dat zou nog gaan. En mijn zoon woont er in de buurt, dat is ook leuk.Drie kwartier met de auto voor mij. Dat is best ver als ik het op het fietsie wil doen.
Ik heb er een jaar gewoond, in Egmond aan Zee. Nog nooit zo'n leuke zomervakantie gehad: even wat handdoeken in de tas gooien, badkleding aan en vijf minuten later zaten we op het strand. En als we toch onverhoopt iets vergeten waren haalden we dat thuis even op.
quote:fietsie schreef op 03 juni 2016 @ 19:01:

[...]

Drie kwartier met de auto voor mij. Dat is best ver als ik het op het fietsie wil doen.Hangt ervan af hoe hard je fietst, en van hoe hard je auto rijdt.
Leuk, in eigen land. Scheelt weer verhuiskosten enzo.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 19:02:

[...]

Hangt ervan af hoe hard je fietst, en van hoe hard je auto rijdt.

Ik fiets niet hard, wel veel. Nu iets minder want werk is te ver om te fietsen.

Ik had ooit een intake bij de sportschool en daar werd gevraagd hoeveel km ik per week fietste. Ik had toen geen auto dus ik fietste zeker 40 á 50 km per week. Dat vond die meneer wel heel sportief, tot ik vertelde dat ik daarvoor wel tien keer of meer per week mijn fiets uit het schuurtje haalde.
Hi guys 'n dolls.

Coole spot hebben we weer LV!

Ben weer thuis.

De ochtend voelde ik me ellendig maar toch ging het filmen goed gelukkig. Vanmiddag ging het weer beter en het is geweldig gegaan.

Ik ben hier echt blij mee en trots op.
Eigen haard is goud waard

Hoiii
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juni 2016 @ 19:10:

Hi guys 'n dolls.

Coole spot hebben we weer LV!

Ben weer thuis.

De ochtend voelde ik me ellendig maar toch ging het filmen goed gelukkig. Vanmiddag ging het weer beter en het is geweldig gegaan.

Ik ben hier echt blij mee en trots op.Fijn.
Voel me gelijk weer thuis. Goed uitgekozen LV.

Ik hou van Egmond
Joehee in Egmond, dan kom ik morgen ff op de fiets naar het café. Wij zitten een dorp verder op de camping. Wat leuk zeg.
I like being a mess. It's who I am.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven