Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Oh Blond wat ontzettend moeilijk
Het is hier ineens heel mistig. Aan het einde van de straat, waar je normaal gesproken de koeien ziet staan, houdt nu de wereld op.
Oh Blond toch...
The owls are not what they seem

Voor Blond!
Ach Blond, tranen in mijn ogen. .

Ik hoop dat je lieve moeder vrede heeft met alles en dat je haar wens waar kunt maken.

Ik hoop ook dat jij ondanks alle verdriet ook vrede hebt met haar komende vertrek.

Ik hoop ook dat man zich aan haar verzoek zal houden Ik weet dat jullie samen sterk zijn en ik wenste dat het niet zo zwaar en moeilijk voor je was
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 juni 2016 @ 21:37:

Lieve Blond, wat een mooie sterke vrouw is het toch, die maman van jou. Vanaf hier een hele dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte.Ja ze is altijd mijn voorbeeld geweest. Nu heb ik het gevoel dat ik nog niet eens tot aan haar enkels kom. De liefde, de eerlijkheid die ze in zich heeft - ook als het hard voor de ander is - en er dan met raad, daad en praktische hulp staan, de gratie en de manier waarop ze zichzelf staande heeft gehouden tijdens de lange ziekteperiode van vader en er na zijn overlijden voor ons, de kinderen, altijd geweest is. Wij hadden onze vader verloren en dat stond bij haar op 1. Ik maak bij schoonvader iets heel anders mee.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ach Blondie
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Micchan schreef op 03 juni 2016 @ 21:51:

quote:SaveAngie schreef op 03 juni 2016 @ 21:44:

Ach Blond, tranen in mijn ogen. .

Ik hoop dat je lieve moeder vrede heeft met alles en dat je haar wens waar kunt maken.

Ik hoop ook dat jij ondanks alle verdriet ook vrede hebt met haar komende vertrek.

Ik hoop ook dat man zich aan haar verzoek zal houden Ik weet dat jullie samen sterk zijn en ik wenste dat het niet zo zwaar en moeilijk voor je was Dat heb ik denk ik wel. Het moment zit er aan te komen en de pijn zal hetzelfde zijn of het morgen of over een tijdje is. Haar lijden hoort gewoon niet.
quote:fietsie schreef op 03 juni 2016 @ 20:37:

Mijn zoon wil een paar dagen op de fiets weg. Maar hij en zijn vrienden willen niet al te moe worden, dus kiezen ze een camping op zes en halve kilometer van ons huis, voor de vrienden wordt het dan 10 km oid.Dit is precies het vakantieverhaal van mijn vriendinnen en ik uit de pubertijd. Alleen bleek de tent te groot voor op de fiets, dus zijn we uiteindelijk door mijn moeder gebracht.
Wat schrijf je lief en kwetsbaar Blond.

Mooie kennismaking zo met jou, en met je moeder. Wat een angstige tijd moet het voor haar zijn. Fijn dat je haar gerust kon stellen mbt haar wens over gecremeerd worden met vader.
En Oudblond wat verdrietig allemaal. Zoals je over haar schrijft klinkt je moeder als een hele bijzondere vrouw. Heel veel sterkte!
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 21:53:

[...]

Dat heb ik denk ik wel. Het moment zit er aan te komen en de pijn zal hetzelfde zijn of het morgen of over een tijdje is. Haar lijden hoort gewoon niet.Helemaal met je eens.
quote:Kwejeebo schreef op 03 juni 2016 @ 21:59:

[...]

Dit is precies het vakantieverhaal van mijn vriendinnen en ik uit de pubertijd. Alleen bleek de tent te groot voor op de fiets, dus zijn we uiteindelijk door mijn moeder gebracht. Dat denk ik straks ook. Ze hebben niks aan spullen voor op de fiets, dus zullen wij ze wel brengen als het zo ver is. Maar had ook gerust iets verder gemogen.
Rondje van Maman (Wollie zo noem ik haar natuurlijk, lief van je). om jullie te bedanken voor alle lieve woorden. (en toen ze mijn printjes zag zei ze : ' Ze menen het echt he, en ze kennen mij niet eens!')

quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 22:15:

Rondje van Maman (Wollie zo noem ik haar natuurlijk, lief van je). om jullie te bedanken voor alle lieve woorden. (en toen ze mijn printjes zag zei ze : ' Ze menen het echt he, en ze kennen mij niet eens!"

[afbeelding]Proost, op maman
Mijn man is thuis, eindelijk
quote:Toverspiegel schreef op 03 juni 2016 @ 22:00:

Wat schrijf je lief en kwetsbaar Blond.

Mooie kennismaking zo met jou, en met je moeder. Wat een angstige tijd moet het voor haar zijn. Fijn dat je haar gerust kon stellen mbt haar wens over gecremeerd worden met vader.Ik lees een stammer die hier helemaal past. Hop maar vaak binnen spiegel!
quote:SaveAngie schreef op 03 juni 2016 @ 22:18:

Mijn man is thuis, eindelijk Zijn jullie het weekend wel samen vrij?
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 22:22:

[...]

Ik lees een stammer die hier helemaal past. Hop maar vaak binnen spiegel!

Dank je! Voel me welkom

Proost op Maman! (en op de man van angie)
Op maman!
Oudblond.
quote:SaveAngie schreef op 03 juni 2016 @ 22:18:

Mijn man is thuis, eindelijk Fijn!
Op maman! Proost!
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven