Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zaterdag 4 juni 2016 om 08:00
quote:Toverspiegel schreef op 04 juni 2016 @ 07:16:
Voor jou ook een knuffel Wollenstonecraft. Kun je hem gebruiken?
@feow: Je hoort niet vaak dat de basisschool een jaartje verlengd wordt. Wat is jullie overweging geweest?Haha, ik vind knuffels fijn, ook als ik ze niet per se nodig heb. Dank je voor de jouwe.
Voor jou ook een knuffel Wollenstonecraft. Kun je hem gebruiken?
@feow: Je hoort niet vaak dat de basisschool een jaartje verlengd wordt. Wat is jullie overweging geweest?Haha, ik vind knuffels fijn, ook als ik ze niet per se nodig heb. Dank je voor de jouwe.
zaterdag 4 juni 2016 om 08:00
Blond, ik lees met ontroering jouw stukken over maman. Ik hoop dat haar lijden niet eindeloos lang zal hoeven duren, al wil je dat definitieve afscheid liever niet nooit. En Blond, ik denk dat je moeder enorm trots is op jou en haar andere dochters, schoonkinderen en kleinkinderen. Jullie komen heel hecht en liefdevol over en veel sterkte.
Hats, voor jou doe ik ook een Vanwege die herinneringen.
Bij mij brengen jullie verhalen me terug naar de laatste dag van mijn vader, waar het heel snel ging.
Hats, voor jou doe ik ook een Vanwege die herinneringen.
Bij mij brengen jullie verhalen me terug naar de laatste dag van mijn vader, waar het heel snel ging.
zaterdag 4 juni 2016 om 08:10
Woll, ik was op tijd wakker (weekend weg dus vreemd bed, andere geluiden, lichte gordijnen en dan ben ik ondanks laat naar bed vaak vroeg wakker) en heb in oude en nieuwe kroeg liggen lezen. Snap de knuffels voor jou ook dus bij deze Denk goed om jezelf en bewaak je grenzen!
Heerlijk trouwens, dat ontbijt. Ik ben benieuwd wat wij hier voorgeschoteld krijgen. Kroeg is tijdelijk erg uit de route maar is normaal gesproken te fietsen, al doe ik dat doorgaans in fietsoutfit Strand is sowieso heerlijk om onder handbereik te hebben.
Ik ga eens opstaan en ontdekken welke vogels ik allemaal hoor in de prachtige tuin hier. Heb allemaal een goede dag!
Heerlijk trouwens, dat ontbijt. Ik ben benieuwd wat wij hier voorgeschoteld krijgen. Kroeg is tijdelijk erg uit de route maar is normaal gesproken te fietsen, al doe ik dat doorgaans in fietsoutfit Strand is sowieso heerlijk om onder handbereik te hebben.
Ik ga eens opstaan en ontdekken welke vogels ik allemaal hoor in de prachtige tuin hier. Heb allemaal een goede dag!
zaterdag 4 juni 2016 om 10:29
Goedemorgen. Maman heeft een redelijke nacht gehad. Rond vieren had ze erg veel pijn. De verpleegkundige heeft haar arts (die heeft gelukkig weekenddienst) opgeroepen. Die was er snel en heeft de pijnstilling gewijzigd en heel rustig met haar gesproken. Dat was erg fijn. Ze lijkt nu minder pijn te hebben en ze slaapt rustig. Mijn andere-ver-weg-woon-zus komt vanmiddag en blijft een paar dagen. Ik wilde tot morgen blijven, maar mijn lijf speelt op en ik moet ook even ontspanning nemen. Dus ik rij straks naar huis. Zie wel op tegen de lange rit alleen. Man is gisteren met de trein terug gegaan en werkt vandaag. Misschien dat ik vanavond even naar hem toe ga, wat muziek luisteren (rustig concertje vandaag) is wel fijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 4 juni 2016 om 10:51
Goedemorgen allemaal. Wat is het al warm zeg. Alle zijstukken maar open gegooid in de voortent dus nu komt er een heel klein briesje door. Zo maar een stukje fietsen richting Egmond maar ga mooi niet bij jullie in de kroeg binnen zitten hoor. Wat boffen wij met het weer zeg en dit is niet eens vakantie dit is gewoon ff weg
Moi leuk dat je zoon nog even ziet, hij gaat van het ene naar het andere kamp dus. Nou knuffel hem maar even goed, tenminste als dat nog mag.
Moi leuk dat je zoon nog even ziet, hij gaat van het ene naar het andere kamp dus. Nou knuffel hem maar even goed, tenminste als dat nog mag.
I like being a mess. It's who I am.
zaterdag 4 juni 2016 om 13:06
Pfff, waarom krijgt De Zoon altijd aanvallen als er iets leuks gaat gebeuren?! Hij is voor het eerst zonder ons op weg naar een festival - met een lading noodmedicatie in zijn systeem
De kans dat het later vandaag weer misgaat is +/- 80%
Maar het gaat vast goed. Toch? Hij gaat een topdag hebben!!! Toch???
Oooohmmm * laat losssss *
De kans dat het later vandaag weer misgaat is +/- 80%
Maar het gaat vast goed. Toch? Hij gaat een topdag hebben!!! Toch???
Oooohmmm * laat losssss *