Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit

04-06-2016 12:20 54 berichten
Ik heb vanavond een feestje. Ik heb deze outfit bij elkaar. Ik ben aan de stevige kant denken jullie dat een playsuit kan?

Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 04 juni 2016 @ 12:40:

niet doen+1
Ligt ook aan de leeftijd. Bij een 'verse' twintiger oogt het anders dan bij een dertiger. Ik vind de playsuit prima voor een dagje strand en terras maar niet voor een feestje. Ik ben dan ook een oude doos.

Verder eens met nephthys: het vest is te lang voor de playsuit, van achteren ziet dat raar uit (vind ik dan). En ik snap ook wel wat mensen schrijven over de kleur: erg donker voor de playsuit en tijd van het jaar.

Ik zou het niet doen om bovengenoemde redenen.
Laat je even weten wat het geworden is?! Ben benieuwd. En vest: het is stikheet vandaag. Liever iets blotere benen dan een vest hoor, daar val je denk ik meer mee op, een arm vest. Gooi je je vest oid in de auto, kan je het altijd pakken als het fris wordt of je je toch ongemakkelijk voelt.
Let love rule...
Is zoiets niet wat luchtiger, een dun vest

http://dtpmhvbsmffsz.clou ... 531ef4845e61492134fa6.jpg
quote:Ttass28 schreef op 04 juni 2016 @ 12:31:

[afbeelding]

Voorbeeld van mijn figuur.Dat speelpakje kan echt alleen maar bij 16-jarige hindes met benen tot in het oneindige, niet bij een volwassen vrouw met een normaal postuur, laat staan met jouw figuur (dat overigens erg veel lijkt op mijn figuur).
Ken je bouffante? Die hebben leuke dingen, vind ik. Als je nu een pareo om je kont knoopt? pareo

When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:swifty schreef op 04 juni 2016 @ 12:37:

[...]

De jurk staat haar heel mooi. Maar een playsuit is meer als dit. Ik zou geen vest nog aandoen dan, maar gewoon zonder gaan.

[afbeelding]

Jouw voorbeeld met de jurk is erg mooi.Vind het aan de voorkant wel mooi maar vrees voor de achterkant .
quote:swifty schreef op 04 juni 2016 @ 12:37:

[...]

De jurk staat haar heel mooi. Maar een playsuit is meer als dit. Ik zou geen vest nog aandoen dan, maar gewoon zonder gaan.

[img]https://theinbetweengirls.files.wordpre ... -look1.jpg[/img]

Jouw voorbeeld met de jurk is erg mooi.

Sexyyyyyyyyyyyyy.

Ik vind een playsuit zeker kunnen!
quote:Sapsorrow schreef op 04 juni 2016 @ 13:24:

Ken je bouffante? Die hebben leuke dingen, vind ik. Als je nu een pareo om je kont knoopt? pareo

[IMG]http://i65.tinypic.com/2a65q49.jpg[/IMG]

dat is toch geen gezicht, zeker niet in combinatie met een playsuit.

een pareo is voor op het strand.
quote:dienbladoptafel schreef op 04 juni 2016 @ 13:27:

[...]

dat is toch geen gezicht, zeker niet in combinatie met een playsuit.

een pareo is voor op het strand.

Ow. Maar het is 25 graden vandaag! Ik dacht iets om die kont te verbergen. Maar eigenlijk, kun je beter niet proberen te verbergen. Ik vind een strakke jeans mooier staan bij een dikke kont persoonlijk. Of gewoon een rechte rok ofzo.

Ik vind die playsuit drie keer niks trouwens. Het is gewoon een speelpakje, meer voor in huis, vind ik. En de print vind ik niet zo mooi. De ene bloemenprint vind ik geweldig en een andere helemaal niks. Da's persoonlijk, denk ik. Ik vind deze zo Hawai.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ben ook niet weg van de outfit, sorry maar tegelijkertijd heb ik zoiets van trek aan wat jij leuk vindt. Dus als jij het wel leuk vindt staan dan gewoon aandoen.
quote:Sapsorrow schreef op 04 juni 2016 @ 13:32:

[...]

Ow. Maar het is 25 graden vandaag! Ik dacht iets om die kont te verbergen. Maar eigenlijk, kun je beter niet proberen te verbergen. Ik vind een strakke jeans mooier staan bij een dikke kont persoonlijk. Of gewoon een rechte rok ofzo.

Ik vind die playsuit drie keer niks trouwens. Het is gewoon een speelpakje, meer voor in huis, vind ik. En de print vind ik niet zo mooi. De ene bloemenprint vind ik geweldig en een andere helemaal niks. Da's persoonlijk, denk ik. Ik vind deze zo Hawai.

ja het is warm, maar ze gaat niet naar het strand, ze gaat naar een feest en dan is een pareo niet geschikt.

en ze heeft nou eenmaal billen, die kán je niet verbergen.
Met jouw postuur vind ik zo'n vormloos vest ontzettend lelijk. Je wordt dan een grote vormloze zwarte blob. Het speelpakje vind ik eigenlijk iets voor binnenshuis, ik vind het er nogal slonzig uitzien.
Ik vind het leuk en lekker gedurfd. Een playsuit bij een slank, recht figuur vind ik dan juist weer helemaal niks. Grote billen zijn heerlijk, show them off!
Ik vind het een erg mooie playsuit! En juist geschikt voor een feestje, vooral met deze temperaturen. Op de foto's vind ik het ook mooi staan bij een forser postuur.

En nee, niet iedereen vind het mooi. Maar als jij het maar mooi vind staan toch? Via een forum is het toch lastig oordelen, zonder foto is het niet te zeggen. Vertrouw op jezelf of vraag een vriendin/zus die je goed kent.

Veel plezier vanavond!
Mm, nu snap ik de playsuit, toch best wel mooi bij vrouwen met een maatje meer:

Ik denk alleen dat ik een effen kleur mooier vind, alleen dan geen zwart. Rood of okergeel ofzo lijkt me mooi. Of paars.
Ttass, je lijkt me een vrij zelfzekere dame met een sterke eigen mening.

Ga voor de outfit waarin jij je fijn voelt en die jij hebt uitgezocht. Laat die zelfzekerheid en eigen mening zien!

Ik vind het een leuke combi en ik denk dat het je mooi zal staan.
Dan moet je geen dikke buik hebben
Frankly my dear, I don"t give a damn
En geen cellulitis, zo'n playsuit is vaak gemaakt van dunne stof, zie je alle hobbels en bobbels doorheen. Tenzij je dat graag showt natuurlijk. Overigens hebben de plussize modellen van de plaatjes strakke volle lichamen. Ik weet niet of het geshopt is of dat ze werkelijk zo zijn. Ik zie ze niet in het straatbeeld op deze manier.
Kan wel, vind de kleurcombi niet heel happy met dit mooie weer. Ben je zelf ook getint/donker? Dan zou ik zeker meer kleur dragen... Grote billen vind ik vaak juist mooi, niet bedekken maar goed afkleden.
Maareh, die playsuit is toch hartstikke vrolijk met al dat groen. Begrijp de reacties niet die hem te donker voor dit weer vinden.
quote:Troeteltje schreef op 04 juni 2016 @ 16:05:

Maareh, die playsuit is toch hartstikke vrolijk met al dat groen. Begrijp de reacties niet die hem te donker voor dit weer vinden.

dat komt denk ik door het 1e plaatje in de OP, Ttass wilde een zwart vest aan en dat vind ik en te warm en te donker met dit weer. en het was mij niet duidelijk of Ttass alleen het vest bedoelde of de gehele outfit van het eerste plaatje.

Waar is ze trouwens, zou fijn zijn als ze nog even laat weten, wat het geworden is.
Er zijn 100% outfits die jouw kont beter doen uitkomen, dan zo'n hobbezakje. Worden billen echt nooit mooier van, altijd het effect van een hangende olifantenkont
Erg leuke schoenen en playsuit maar je moet wel een stel mooie benen hebben om zo'n playsuit te dragen. Dat vest vind ik echt niet kunnen erbij, aan de achterkant ziet dat er heel gek uit. Op die manier lijkt je kont trouwens alleen maar groter door er een wijd iets overheen te gooien is mijn idee.

Wat is het geworden?
Playsuit vindt ik niet zo maar jij moet het dragen als jij het leuk vindt zal wel zonder vest doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven