Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Bloem: Mijn God! Wat een vreselijk niieuws!

Ik weet gewoonweg geen woorden te vinden nu.....denk ook niet dat die er zijn.

Meisje ik wens je alle kracht en moed om deze keiharde situatie te kunnen dragen.Ook voor je partner uiteraard!

Blijf alstjeblieft schrijven (als je die behoefte hebt) want ook jouw kindje is een wondertje.

En ik hoop dat je je verdriet kunt delen meis.

Nu hou ik maar op want ik weet niet de juiste woorden te vinden.

Denk aan je!.....
(f)
Bloem.... zit gewoon te huilen achter de computer.. Meisje, wat vreselijk! Weet ook niet wat ik moet zeggen. Wat erg dat jullie dit overkomt. Wat erg dat je afscheid moet nemen van je kindje.. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. (f)
Oh Bloemetje, wat een verschrikkelijk nieuws!!! Woorden schieten tekort.... Ik huil hier letterlijk met je mee

Ik wil jou en je vriend heel veel sterkte toewensen met het verwerken van dit nieuws en de te nemen stappen. Weet dat wij hier allemaal altijd voor je klaarstaan om naar je te luisteren en je te voorzien van digitale knuffels, ook al heb je daar nu misschien niet veel aan.

Veel liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Oh bloem wat ontzettend vreselijk voor jullie. Hier zijn gewoon geen woorden voor. Wat ontzettend, ontzettend spijtig en pijnlijk. Hoop dat jullie de kracht vinden om dit te doorstaan.

Hoop dat je veel steun mag krijgen van je omgeving en ook hier staan er mensen voor je klaar.

Een hele dikke knuffel

meissie
Ik wilde ook nog even reageren op harley. Ook voor jou zo jammer dat de medische mallenmolen nu een feit wordt.

Hoop dat je je gevoel een plaatsje kan geven en dat de toekomst raad brengt.

Dikke knuffel
Aan de anderen, ik reageer later wel weer. Is even te ongepast voor mijn gevoel.

Jeetje mieneetje bloem, ik ben helemaal van slag. Weet niet echt de juiste woorden te vinden nu. Ik vind dit echt verschrikkelijk Mijn hemel wat erg. Ieders nachtmerrie, verschrikkelijk. Sorry meissie ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik kom nog wel even bij je terug al snap ik het wel als je nu even niet hier komt. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje. Ik leef heel erg met je mee
@Harley, voor jou ook een hele dikke knuffel. Gelukkig weten jullie nu waar jullie aan toe zijn ookal is het nieuws zwaar K**. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen om een beslissing te nemen voor de ivf.

Ik reageer later nog wel even, want ik moet het even verwerken allemaal. Mijn collega heeft ook een miskraam gehad en het is even teveel.

Ik heb geen woorden. Alleen maar tranen.

Meid, wat erg! Wat ontzettend erg....
Bloem, wat verschrikkelijk. Ik ben er ook helemaal kapot van en zit te huilen achter de pc. Dit is toch niet te begrijpen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind het zo erg. Ik hoop dat je familie en vrienden goed voor jullie klaarstaan om jullie te steunen en dat jullie ook bij elkaar steun kunnen vinden. Meid heel veel sterkte ik denk aan jullie! Weet dat we altijd voor je klaarstaan hier. Dikke

Blink
Ach nee Bloem, wat vreselijk!!! Ik weet niet wat ik kan zeggen... Wat een verdriet. Ik wens je alle wijsheid, kracht en steun van de hele wereld toe. Als je er behoefte aan hebt, doe dan hier je verhaal. Weet dat we ongelooflijk met jullie meeleven, we staan om jou en je man heen en hopen iets van jullie verdriet voor jullie te kunnen dragen.
.....

Als alle woorden te kort schieten, is alleen stilte nog gepast...
(f) Ja inderdaad.......
Lieve Bloem, je bent geen moment uit mijn gedachten!
jullie berichtjes doen me heel veel. Dank jullie wel.

onmacht en het gevoel van oneerlijkheid overheerst. Ik wist niet dat ik en vriendlief zo erg konden huilen. Vanncht heb ik gelukkig op een slaappil redelijk gelapen, de nachten zijn het ergst. Nou ja het wakker worden, beseffen dat het toch geen boze droom is. De familie en vrienden zijn ontzettend lief en iedereen wil helpen, maar lief en ik willen vooral samen zijn: genieten van de schopjes en ons kindje in mijn buik. Vandaag nemen we afscheid, we maken een strandwandeling en gaan een mooi dekentje kopen om ons kindje in te wikkelen na de geboorte. Zondag wordt de bevalling opgewekt. Ik zie er tegen op. Tegen de pijn, tegen de onzekerheid hoe lang het kan gaan duren (de gyn zei met geluk 24 uur, met pech 4/5 dagen) en tegen het echte afscheid nemen. We hebben straks een afspraak met de begrafenisondernemer wat de mogelijkheden zijn. Voel me wel schuldig dat we daar mee gaan praten terwijl ons kindje nog beweegt in mijn buik, maar we willen voor de bevalling weten hoe het daarna zal gaan. Geeft wat rust voor ons.
Lief Bloemtje,

Huilen is goed, heel goed zelfs en dat mag toch ook?

Het is jullie kindje en ik vind het supermooi dat jullie zo samen

de werkelijkheid laten doordringen en een mooi dekentje kopen etc..

Wat dat regelen betreft..voel je alstjeblieft niet schuldig!

Jullie gaan juist een waardig afscheid regelen voor jullie kindje en dat is bijzonder mooi.

Maar blijf samen met je lief en de mensen om je heen praten hoor.

Want het is zo hartverscheurend wat jullie moeten doormaken.

Ik wens jullie dan ook alle moed en kracht om dit samen te doorstaan.

Jullie kindje treft het maar met zulke ouders.

Het zal liefdevol worden gekoesterd in jullie gedachten en in jullie hart!

En wat Ongeduld al schreef...wij willen hier graag een klein stukje voor jullie dragen in die zin dat we er zijn als je het nodig hebt. Helaas kunnen we de pijn niet wegnemen.

Lief Bloempje.......alle kracht voor jullie....

Gaat nu stoppen want de tranen vloeien alweer.

xxxxxxxx
Ik zit hier maar naar mn toetsenbord te staren om de juiste woorden te vinden.

Wat moeilijk om afscheid te nemen, maar wat een "mooie" manier met die strandwandeling (je begrijpt wel hoe ik het bedoel he, zo moeilijk om het te typen). Ik wens je erg veel sterkte nogmaals, goed dat je je laat informeren. Je wilt het niet, maar helaas moet het wel.

Ik heb de hele avond aan jullie gedacht. We kennen elkaar nu ook al zo'n tijd. Echt meid ik leef zo met jullie mee en met mij alle andere meiden hier. Wij hebben dit ook meegemaakt met vrienden. Dat wordt nu dan 5 jaar geleden, maar die denken ook vaak terug hoe het toen gegaan is. Misschien is foto's maken een idee. Daar heeft mijn vriendin erg veel steun aan als ze het moeilijk heeft.

Lieve Bloem,

Wat ben je sterk! Ik ben diep onder de indruk van de manier waarop je omgaat met dit absurd grote verlies. Ik vind het geweldig dat jij en je vriend zo goed samen bezig zijn om invulling te geven aan deze vreselijke situatie. Jullie zijn continu in mijn gedachten. Er brandt hier een kaarsje voor jullie kleintje.

Wat is het allemaal oneerlijk......
*breekt in*

Djiez wat een berichten hier! Lees vaak met jullie mee (al heel lang stiekem ) Vind het echt verschrikkelijk.

Bloem: heel veel sterkte in deze afschuwelijke periode meis. Ik wou, net als al je lieve vriendinnetjes hier, dat ik iets kon doen om je verdriet minder te maken. Alle kracht wens ik je toe

Harley: wat een schrik, wat ontzettend hard! Als je behoefte hebt aan info of iemand om je verhaal tegen af te schrijven, kun je als je er aan toe bent ook eens komen kijken bij "na een jaar niet zwanger en dan". Nieks hoeft, alles mag! De meisjes daar weten als geen ander wat er nu door je heen gaat. Meis, sterkte, sterkte, sterkte!

Alle andere meiden een dikke knuffel !

*breekt uit*
Lieve Bloem, Bloemman en Bloemkind,

Ook bij mij zijn jullie niet uit mn gedachten geweest. Ik kan me niet indenken hoe je je moet voelen.. Maar vind ook dat je sterk overkomt en aan je woorden te horen zijn jullie op een mooie manier bezig met jullie kindje.

Ik wens jullie nogmaals alle sterkte voor zondag en de moeilijke periode die er voor jullie is en nog aankomt. Ik ben het weekend weg en heb geen internet, maar jullie zijn in mijn gedachten.

Lief Bloemetje,

Ook ik moet alsmaar aan jullie denken en als ik hier dan weer kom lezen, rollen ook de tranen over mijn wangen

Wat kan het leven toch oneerlijk zijn.

Soms is er zo veel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Ja je maakt heel veel mee hier samen....geluk en intens verdriet. Hoop en vrees..wachten en bevestiging krijgen.

Maar het zijn maar woorden.

Het is wat Nadine schrijft....er is zo weinig wat we kunnen zeggen. Hopelijk voel je dat we de pijn met je willen delen.

Dat is wat ik wil....samen dragen alleen het is zo oneerlijk verdeeld. Wij met gevoelens jij met intense pijn!

Meis...ook ik wens je alle sterkte en zeker voor zondag maar ook voor de periode daarna.

Sophy: Wat lief van je meissie. En jij draagt al zoveel pijn en komt hier toch een hart onder de riem steken.

Toppertje ben je.

Harley: Ik zou de uitnodiging van Sophy overwegen meis.

Dat zijn allemaal toppertjes die je overal doorheen slepen samen. Kijk maar of je het wat vindt.

Knuf
bleh wat een jankpiepert ben ik.....
Bloem ik kan de woorden niet vinden.

Maar ik wil je even laten weten dat mijn gedachten naar jullie uitgaan.

Dikke knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven