Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 juni 2016 @ 18:40:

Ja snap ik LV t is ook niet jouw zorg.

(

Dat zeg je nou, maar die kat alleen al kostte me handen vol geld.

Moest nog ingeënt, en gecastreerd, want daar waren ze natuurlijk nog niet aan toe gekomen . En als kers op de taart vrat mevrouw haar hechtingen op nadat we haar hadden laten castreren, en toen waren we dus nog een keer zeventig euri kwijt om de boel weer dicht te laten naaien
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 04 juni 2016 @ 18:46:

[...]

De verwarming is toch niet aan, dus je kunt ze overal neerleggen hè.Ik zou niet weten waar ik 30 van die beesten moet laten
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 18:40:

Kunnen knuffels in de droger zonder dat ze dood gaan?De meeste knuffels kunnen niet in de droger, dan gaan ze idd dood.
Moi, kun je ze niet in twee keer wassen? Eerst de ene helft, die laten drogen op de vensterbank en daarna de volgende helft?
quote:elfje12 schreef op 04 juni 2016 @ 18:49:

Moi, kun je ze niet in twee keer wassen? Eerst de ene helft, die laten drogen op de vensterbank en daarna de volgende helft?Daar is het nu al te laat voor
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 18:48:

[...]

Ik zou niet weten waar ik 30 van die beesten moet laten

Buiten, in de zon dus.

En wie wast er nou dertig knuffels tegelijk .

Ik was ze nooit. Heb ik nog heel wat zorgen om gehad, toen ik knuffels moest meenemen naar de IC om bij zoon te leggen. Ik was echt bang dat ze het AMK zouden bellen. Maar ze vertrokken geen spier en legden die smerige dingen doodgemoedereerd bij zoon in bed, onder wat gemompel van 'ach het zijn toch eigen bacteriën' .
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 18:50:

[...]

Daar is het nu al te laat voor Tuurlijk kunnen die in de droger! Toen ik nog werkte, moest ik tig knuffels uitwassen per keer. Gewoon in de droger gestopt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 18:51:

[...]

Buiten, in de zon dus.

En wie wast er nou dertig knuffels tegelijk .

Ik was ze nooit. Heb ik nog heel wat zorgen om gehad, toen ik knuffels moest meenemen naar de IC om bij zoon te leggen. Ik was echt bang dat ze het AMK zouden bellen. Maar ze vertrokken geen spier en legden die smerige dingen doodgemoedereerd bij zoon in bed, onder wat gemompel van 'ach het zijn toch eigen bacteriën' .

Zo een keer per 2 jaar bedenk ik me dat ik die beesten moet wassen. Normaal doe ik alleen de 8 favorieten, maar dacht deze keer handig te doen en alles in 1x te wassen

Waarom kan 30 niet? Past precies in de machine.

Ik zal de droger op een lage temperatuur zetten. Volgens mij kan dat.
Ik heb ook een soort van probleem. Mijn oren zijn te klein. Wat voor oortelefoontje ik ook koop, ze floepen er altijd uit. Mijn dochter heeft hetzelfde probleem. HELP!!!

Overigens: verder doen onze oren het meer dan prima, dus we hoeven niet naar de huisarts. Denk ik.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 19:12:

Ik heb ook een soort van probleem. Mijn oren zijn te klein. Wat voor oortelefoontje ik ook koop, ze floepen er altijd uit. Mijn dochter heeft hetzelfde probleem. HELP!!!

Overigens: verder doen onze oren het meer dan prima, dus we hoeven niet naar de huisarts. Denk ik.

Vervelend.

Ik heb die iPod dingen en die zitten bij mij heel fijn.

Bij de Hema heb je ze met verschillende grootte dopjes.
Hier wordt ik gelyncht als ik de knuffels niet in de droger doe.

Wel droger= zacht en fluffy

Geen droger= hard en taai
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 19:15:

[...]

Vervelend.

Ik heb die iPod dingen en die zitten bij mij heel fijn.

Bij de Hema heb je ze met verschillende grootte dopjes.

Ah, volgende keer naar de Hema dus.

Voorlopig duw ik ze er maar zo ver in dat ik ze vacuum hoor ploppen. De bas van deze is trouwens wel helemaal geweldig
quote:feow schreef op 04 juni 2016 @ 19:18:

Hier wordt ik gelyncht als ik de knuffels niet in de droger doe.

Wel droger= zacht en fluffy

Geen droger= hard en taai

Doe jij ze gewoon heet?

Ik mag het nooit, want dat is zielig.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 19:21:

[...]

Doe jij ze gewoon heet?

Ik mag het nooit, want dat is zielig.Ik denk eigenlijk dat het wel kan, heet. Als je droger maar goed vol zit, met knuffels.
Ik heb van de week nog bijna 100 ingezamelde knuffels op een laken op de tuintafel laten drogen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 19:29:

[...]

Ik denk eigenlijk dat het wel kan, heet. Als je droger maar goed vol zit, met knuffels.

Dat zit-ie wel. Ik zet hem voor de zekerheid op laag. Als ik een knuffel vermoord wordt het een drama.

Ik heb geen tuintafel Yette. Ook niet iets anders om het op te leggen
Ik heb wel een tuintafel, maar daar passen echt geen 100 knuffels op. Of ik moet ze in groepjes verpakken in waszakken, maar dan drogen ze weer niet.
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 19:33:

[...]

Dat zit-ie wel. Ik zet hem voor de zekerheid op laag. Als ik een knuffel vermoord wordt het een drama.

Ik heb geen tuintafel Yette. Ook niet iets anders om het op te leggen Ja laag lijkt me een goed idee.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 juni 2016 @ 19:37:

[...]

Ja laag lijkt me een goed idee.

Wel lastig om het tafeltje er dan weer onder te krijgen.

Hi Boots!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 juni 2016 @ 19:55:

Poezie!!!
Er werd hier vanmorgen een doos bloemen bezorgd voor klaag-buren. En die staan er nog. Ik weet nu al dat ik het hoe dan ook niet goed zal doen - of ik ze nou in water zet of in de doos laat versnotteren.

Iemand een ander leuk plan? Commentaar krijg ik toch
quote:yette schreef op 04 juni 2016 @ 19:59:

Er werd hier vanmorgen een doos bloemen bezorgd voor klaag-buren. En die staan er nog. Ik weet nu al dat ik het hoe dan ook niet goed zal doen - of ik ze nou in water zet of in de doos laat versnotteren.

Iemand een ander leuk plan? Commentaar krijg ik toch Keukenrol nat maken, om het uiteinde wikkelen en een plastic boterhamzakje er omheen.
quote:yette schreef op 04 juni 2016 @ 19:59:

Iemand een ander leuk plan? Commentaar krijg ik toch Zet ze lekker buiten bij de knuffels.
Ik zat gewoon wéér in de verkeerde kroeg hè.

Story of my life. Dronken in mijn up en dan iedereen kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven