Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Waren jullie in die grote dierentuin in stad vlakbij?
Ik spaar de C1000 zegels voor een gratis boodschappenpakket dus wie ze niet gebruikt mag ze naar mij sturen
Nee, we waren in iets kleinere dierentuin iets oostelijker (Rhenen). Wel een leuke dierentuin, maar slechte bordjes/richtingsdingen. We gaan in de lente naar grote dierentuin, want:

- mooier weer

- meer dieren buiten

- vriendin wilde otters zien

Hier geen C1000 in de buurt helaas Pep. Alleen SuperDeBoer. heeft ook pakketzegels, maar denk niet dat dat dezelfde zijn
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 november 2008 @ 15:53:

Hier geen C1000 in de buurt helaas Pep. Alleen SuperDeBoer. heeft ook pakketzegels, maar denk niet dat dat dezelfde zijn

Zouden ze dat zien?

Die grote dierentuin is sowieso gaaf vinnik. En bij slecht weer kun je best veel binnen zien ook.
Vandaag weer naar huisarts met Ben en Jerry, want hoesten werd niet beter ondanks Flixotide.

3x raden... jawel, longontsteking. Flutzooi.

Antibiotica, extra puffer naast de Flixotide.

En volgende week terug naar huisarts voor controle met waarschijnlijk doorverwijzing naar kinderarts omdat dit echt niet normaal is zo vaak zij iets aan hun longen hebben.

Zat gisterenavond zo ongeveer te janken toen de jongens uren aan het hoesten bleven.
Ach meissie toch

Hoeveelste longontsteking is dit nou, de 3e? Echt niet normaal inderdaad en ben blij dat huisarts dat vindt en waarschijnlijk doorverwijst. Sterkte hoor
Luun, goed hoor. En echt staan op die verwijzing hoor. Want dit is niet normaal meer. Ik zou vragen om een verwijzing naar het ziekenhuis, naar een kno-arts of een longarts.

Beterschap voor de mannen. Ik huil me je mee

Erwt, leuk, dierentuin. Moest erg gniffelen om dieren onder steen ook

Driegangenmenu klinkt goed. Ik ga in NS kijken.Alvast een pre-lees

Pep, om soliicitatie. Gewoon doorzoeken. Check je Volkskrant banen wel eens?

Ik vind mijn huidge baan in principe heel leuk hoor, maar het begint nu echt te kriebelen, het weer in eigen vakgebied willen werken. Culturele sector. Dat is nu heel sterk, dat gevoel en vreet aan mijn zin om te werken en motivatie.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heb gereageerd in NS, Erwteke

En zelf ook iets geschreven. Is followup op verhaal van tijd terug.

Nu film kijken, laatste Mummyfilm. Ben benieuwd. Niet echt mijn ding maar wel vermakelijk
voor Luun. Wat een narigheid zeg. Bah. Kan me zo voorstellen dat je ervan moet huilen. Arme kereltjes

En Erwt
Morgen!

Hoe was de nacht Luun?

En Inad, hoe was de mummyfilm? of beter ?

Over half uurtje gesprek op werk waar leidinggevende niet eens bij aanwezig zal zijn, niet echt zinvol naar mijn mening dus. We gaan ut wel sien.

Kreeg vanmorgen leuke brief van detacheringsbureau op de mat dat ik me niet aan afspraken m.b.t. werkhervatting heb gehouden en dat als ik niet per direct weer 20 uur ga werken dat de loondoorbetaling per 1 november stopgezet zal worden. Niet echt netjes aangezien de arbo-arts een advies aan detacheringsbureau uit zou brengen en ik vervolgens niet van hen heb gehoord dat zij dit advies overnemen (ik snap natuurlijk wel dat ze dit vrijwel automatisch doen maar dan zou ik toch ingelicht moeten worden lijkt me). Probeer ze al hele ochtend te bellen maar niemand bereikbaar. Figures...
Knuffel voor Luun!

Ik was er gisteren niet meer. Erwten-oom&tante kwamen op visite, was gezellig, maar voelde me al belabberd, en vandaag nóg meer. Brrr... heb geen stem (een soort überhese Katja Schuurmanstem, maar dan zó dat niemand me verstaat ) en het voelt alsof ik een kaktus in m'n keel heb .

Leuk trouwens Inad, dat culturele behoefte nu zo sterk is én dat je actie onderneemt!

Pep, pfff... wat een gezeik

Even naar NS.
Peas on earth!
Ha, wilde net m`n berichtje aanpassen want gedoe met detacheringsbureau is alweer opgelost. Gesprek met gemeente ging errug goed en ik begin volgende week weer met 20 uur en enorm aangepaste werkzaamheden. Lees: kopiëren en koffie halen
Vervelend dat je zo`n kaktus-keel heb Erwt, je wilt je zeker niet ziek melden?
Nee, want ziekmelden lijkt dan misschien op 'ze durft niet meer' en daar is Erwt te koppig voor. Maar moet straks nog even op pad en ga dan gewoon lekker iets eerder naar huis, en dán is het weekend!

Fjn dat gezeik opgelost is Pep!
Peas on earth!
Vanmiddag afspraak bij KNO-arts en ben blij toe want voel me hondsberoerd. Hopelijk wordt er nu wat meer duidelijk over oorzaak zodat ontstekingen einde verhaal zijn straks

Luun, hoe ging het vannacht?

Fijn dat detacheringsbureautoestand alweer opgelost is Pep.

Erwtje (ik wou nog vragen of jij geen vacatures hadden voor me, maar laat maar)
Djies Luun, zit ook niet mee daar. Sterkte
Inderdaad weer kaakholte-ontsteking en m`n oog "doet" weer/nog steeds raar. Eigenlijk wil arts me doorverwijzen naar academisch ziekenhuis voor oog en operatie aan neus doen maar ik heb me er even uit weten te lullen. (want voorgaande jaren nergens last van en ja nu al 4e ontsteking dit jaar maar misschien ook door psychische overbelasting enzovoorrrrrts) Nu weer ab voor een week en hele winter anti-allergie pillen blijven slikken en neusspray gebruiken. Als oog "raarder" gaat doen gaat ze naar academisch ziekenhuis doorverwijzen en als ontsteking terug komt wordt het opereren. Dusssss
Ow en komende weken met condoom klussen want andere ab gekregen die niet met pil samengaat godverrrrrr
Pep, misschien operatie wel goed idee juist? Is het een kijkoperatie? dan zou ik het zeker doen. Je kunt jezelf niet eindeloos volsprayen en vol ABen.

Fijn dat detacheergedoe en werkgedoe nu zijn opgelost

Ga je je niet rot vervelen met alleen koffiehalen/ kopieeren?

Erwt, beterschap voor keel. En snap zooo goed dat je nu niet ziek wilt melden. Stoer

Star, heb even geschreven in NS ook.

En Mummy zijn we niet aan toegekomen (en zie NS) en de Mummy gaat dus vanavond in de herkansing

We hebebn heel veel chocola en wijn. Zo leuk, een man die meer chocola eet dan jij doet, dan hoef je je dus nergens schuldig over te voelen en kun je vreten wat je wil
Oh kruispost wat betreft condoom. Ik zou er een topic over openen, Peppa

Pas je wel goed op? of doe maar niet, dan is de babycape tenminste vergeven en kan de rest van ons van bil
Luna! Zou wel met je mee willen janken! Hoe gaat het vandaag met de mannetjes? Trek je het zelf nog een beetje? Ik ga heel hard met je mee hopen dat ze wat opknappen de komende dagen!

Brrr Pep, klinkt niet heel fijn, dat kno-verhaal. Niet te lang mee door lopen modderen, hoor. Dan maar operatie. ALs het helpt, ben je wel in één klap van de ellende verlost.

En brrrrr, condooms! Badcape klinkt aantrekkelijker inderdaad.

Erwt is Zeer Stoer dat ze gewoon werkt! Heb NS gelezen. Zí'j heeft een probleem. Niet jij!

Zag nog meer werknieuws daar.
Loretta is De Mol. Punt.
Neehee, ik wil niet onder volledige narcose terwijl ze via m`n neusgat een stuk tussenschot gaan wegbikken

Eerstvolgende keer dat het mis is moet ik aan de bak dus ga niet tot in oneindige door met ab enzo Heb wel even uitstel van executie nu

Badcape sla ik even over maar bedankt voor het aanbod Dat komt in 20verweg wel een keertje

Rotvervelen denk ik niet, juist erge opluchting nu. Ik ben niet gemaakt om te werken denk ik
Ow en ben ineens onverklaarbaar enorm misselijk. Badcape-achtig verhaal kan het nog niet zijn maar heb andere soort ab dan vorige keer en hoop toch zo dat ik er niet allergisch voor ben
Ach Luuntje wat een drama meis, dikke knuffels. Maar wel fijn dat er nu eens beter naar gekeken gaat worden toch.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven