Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 04 juni 2016 @ 22:56:

Hoelang zit Star nog op de strafbank?Kan in de openingspost geen aftelkalender met sterretjes?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 23:02:

Tot 14 juni maar liefst.Ze had 4 weken, en heeft dé uitzending niet meegemaakt dus volgens mij volgende week vrijdag/donderdag of zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 juni 2016 @ 23:04:

[...]

Ze had 4 weken, en heeft dé uitzending niet meegemaakt dus volgens mij volgende week vrijdag/donderdag of zo.Ze schrijft het net zelf, elders, dat ze 14 juni weer mee mag doen.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 23:04:

[...]

Ze schrijft het net zelf, elders, dat ze 14 juni weer mee mag doen.Ze kan wel meer zeggen Maar doe haar de groeten en we missen haar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, ik mis haar ook.

Ze is een uitstekende BS detector altijd.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 23:14:

Ja, ik mis haar ook.

Ze is een uitstekende BS detector altijd.Bull Shit?
Ja.

Ze kan zo lekker de angel ergens uithalen vind ik altijd.
Zo ik zit op de bank uiterst tevreden te wezen met het concert dat we met het koor hebben gegeven. Zó gaaf om te doen! En nu een biertje voor de dorst en hopen dat alle muziek een beetje uit mijn hoofd is voordat ik naar bed ga.
The owls are not what they seem
quote:Kittens schreef op 04 juni 2016 @ 22:19:

[afbeelding]Hai Kittens! Hoe ist?
quote:Eleonora-1 schreef op 04 juni 2016 @ 23:22:

Ja.

Ze kan zo lekker de angel ergens uithalen vind ik altijd.

Nou, ergens de angel insteken ook wel.

Star is van de Fleurtje-school, love it.
Adele ligt hier niet goed geloof ik, maar wat vínd ik dit nummer mooi!! ( Ned.3) 'Last in love'.
quote:LadyL0101 schreef op 04 juni 2016 @ 23:27:

[...]

Hai Kittens! Hoe ist?

Hee Lady! Wat leuk, zingen. Dat kan ik niet helaas. Mooi dan he. Als een valse kraai lukt het me best .

Het gaat wel hoor. Ben nu vooral heel erg moe. Heb het naar bed gaan uitgesteld omdat man en kind nog beneden zitten, maar die ga ik nu welterusten zeggen.
Waar is King eigenlijk??
quote:Kittens schreef op 04 juni 2016 @ 23:34:

[...]

Hee Lady! Wat leuk, zingen. Dat kan ik niet helaas. Mooi dan he. Als een valse kraai lukt het me best .

Het gaat wel hoor. Ben nu vooral heel erg moe. Heb het naar bed gaan uitgesteld omdat man en kind nog beneden zitten, maar die ga ik nu welterusten zeggen.

Ik hou van zingen! En in een koor valt t niet zo op dat ik geen heel bijzondere stem heb. Maar wel zuiver, mag ik hopen

Hier ook moe, en t afterparty-biertje valt best heftig. Dus ook zo maar naar bed.

Welterusten alvast Kittens!
quote:Kittens schreef op 04 juni 2016 @ 23:34:

[...]

Het gaat wel hoor. Ben nu vooral heel erg moe. Heb het naar bed gaan uitgesteld omdat man en kind nog beneden zitten, maar die ga ik nu welterusten zeggen.Slaap lekker.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Nu The Script!
quote:Nouschi schreef op 04 juni 2016 @ 23:35:

Waar is King eigenlijk??Goede vraag!
Ik heb het idee dat er wel meer mensen ontbreken hier de laatste tijd.
quote:yette schreef op 05 juni 2016 @ 00:00:

[...]

Goede vraag!

KING melde zich eerder kort in de nieuwe kroeg.

Mijn lijf speelt op. Man is net thuis en beluistert zijn werk van vandaag. Wel gezellig. Maar ik draaikont. Ben niet zeker van mijn beslissing om naar huis te gaan. Terwijl ik weet dat zus bij maman is en dat ze meer dan genoeg drukte had vandaag. Ik herken mezelf niet in de jankebalk die ik nu schijn te zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:dolfje schreef op 05 juni 2016 @ 00:12:

Ik heb het idee dat er wel meer mensen ontbreken hier de laatste tijd.

Yasmijn is even moe, Star mag 14 juni weer meedoen en King is hopelijk leuke dingen aan het doen.

Wie missen we nog meer?
Goedemorgen.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Hier ook al wakker, en dat op zondag...
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 02:08:

[...]

Yasmijn is even moe, Star mag 14 juni weer meedoen en King is hopelijk leuke dingen aan het doen.

Wie missen we nog meer?

Namen ben ik slecht in maar avatar met een paard?

En volgens mij nog een paar.
Goedemorgen.

Wat is de Fleurtje-school?

Ik heb mijn nakijkwerk al af voor vandaag, net even flink doorgeakkerd. Maar wel op het balkon, wat een luxe als dat kan. En het wordt weer een schitterende dag.
Nou ja zeg, ik lees net dat ze hier weer code geel afgeven omdat er weer veel regen wordt verwacht hier.. In Duitsland is de slotdag van Rock am Ring zelfs afgelast..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven