Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 15:55:

[...]

De hele middelste rij lieverd.Dan wil ik graag de tweede van links.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Leo
quote:Toverspiegel schreef op 05 juni 2016 @ 14:31:

[...]

Ik kan me iets bij de geur voorstellen, maar wat is dit?

(is het mogelijk daar iets in te verduidelijken zonder dat het 'riekt' naar medisch advies? Want ik heb geen oorpijn, ben alleen maar nieuwsgierig naar deze smeermeuk. Dat is geen waarschuwing of ban waard... )Ik heb zure oordruppels, zure oordruppels met antibiotica én brandend rattengif met de prachtige naam triamo/salicyl nogwattus. En hele rare oren, waarvan ééntje een beetje flappert. Mijn medische advies aan anderen komt neer op 'bel de dokter en als zijn/haar adviezen niet binnen afzienbare tijd helpen ga dan naar je dokter toe'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Luv Joe toe Leo. En de rest ook.

Doe mij maar veel drank. Hier mag ik dat van mezelf. IRL sta ik mezelf drank en drugs alleen toe alleen als ik de volgende dag niet moet werken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 15:51:

Beterschap Moi en dochtertje van GG! Dank je voor de cocktail Leo. Ik sluit me helemaal bij je boodschap aan: Deze kroeg en zijn bezoekers zijn TOP!

*En ik vind het zo fijn om te lezen dat het velletje van Leo haar weer beter past*

Ja fijn is dat.

Zo erg dat jij nu zo'n moeilijke periode doormaakt.

Maar ik heb nu dan weer ruimte om te troosten.

Zo wisselen we elkaar af.
Beetje warm gemaakt dan toch wel, die olie?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb niet terug gelezen, hoe is het Blondie?

Hier gesport, vreselijk gelachen met en om 2 jonge knullen daar, een nieuwe trap geoefend (stijve hark in tha house) en een tukkie gedaan.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 16:03:

[...]

Ja fijn is dat.

Zo erg dat jij nu zo'n moeilijke periode doormaakt.

Maar ik heb nu dan weer ruimte om te troosten.

Zo wisselen we elkaar af.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 16:05:

Ik heb niet terug gelezen, hoe is het Blondie?

Hier gesport, vreselijk gelachen met en om 2 jonge knullen daar, een nieuwe trap geoefend (stijve hark in tha house) en een tukkie gedaan.

Dag Hatsie! Zus is bij Maman. De pijnstilling lijkt beter afgesteld en dat is fijn. Geen 'nood-toestanden' meer geweest gelukkig. De coloscopie gebeurt morgenmiddag. Daar is zus-arts bij.

Ik voel me een beetje bezwaard dat ik met mijn verhalen jouw zeer naar boven haal.
Fijn dat de pijnstilling nu beter is

Niet bezwaard voelen, leven gaat nu eenmaal van auw.
Zoon heeft binnenkort een afscheidslunch en moet iets maken. Lastig, want hij lust niets. Hij zat zelf te denken aan een cake oid.

Iemand nog een leuk recept? Graag wel met echt meel e.d.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 juni 2016 @ 13:46:

De vriendin waar we vanochtend mee op een terrasje zaten, raadde ons aan er olijfolie in te gieten - want dat deden ze hier altijd met kinderen met oorpijn. Ze was er erg stellig in en ik vermoed dat als ze op het idee was gekomen, ze aan de ober een fles olijfolie had gevraagd om het direct ten uitvoer te brengen.

Bedankt voor de tip, maar nee bedankt.

Doen wij ook. Werkt vaak prima en proberen kan geen kwaad.

Wel een watje erin tegen lekken

Sterkte!
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 16:16:

Fijn dat de pijnstilling nu beter is

Niet bezwaard voelen, leven gaat nu eenmaal van auw.

Hoe is het eigenlijk met jou?

En met je moeder?

Je bent wel weer heel stoer aan het sporten en proppen etc. maar gaat het mentaal een beetje?
Leo ook nu je lekker gaat!

Waarom zijn we nu lief voor Yas? Liever dan anders? Heb ik iets gemist?
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 16:23:

Zoon heeft binnenkort een afscheidslunch en moet iets maken. Lastig, want hij lust niets. Hij zat zelf te denken aan een cake oid.

Iemand nog een leuk recept? Graag wel met echt meel e.d.

Een 'natte cake' Moi.

Doodgewoon met eieren, suiker, boter en bloem in gelijke delen of zo en dan afgedekt bakken of in een bak warm water of zo.

Lekker moist

Recepten staan vast op internet.
quote:yette schreef op 05 juni 2016 @ 16:33:

Yas is moe.

Heel moe.

Die heeft veel hooi op haar vork en de nieuwe poezen consumeren veel energie.

Dus ik vind dat ze wat extra TLC verdient.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 16:35:

[...]

Een 'natte cake' Moi.

Doodgewoon met eieren, suiker, boter en bloem in gelijke delen of zo en dan afgedekt bakken of in een bak warm water of zo.

Lekker moist

Recepten staan vast op internet.Vinden kinderen dat ook lekker?
Moi ik heb het handgeschreven receptenboekje van Maman gekregen! Zal ik even een receptje voor je opzoeken?
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 16:42:

Moi ik heb het handgeschreven receptenboekje van Maman gekregen! Zal ik even een receptje voor je opzoeken?Ja leuk.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 16:37:

[...]

Vinden kinderen dat ook lekker?

Ja heerlijk!

Het is gewoon cake maar dan overall zacht.
quote:yette schreef op 05 juni 2016 @ 16:33:

Ben een beetje moe. Gezeik op het werk, veel achterstallige dingen te doen in huis, maar er komt niets uit mijn handen. Gewoon wat downerig.

Ben vanmiddag ook de stad niet ingeweest. Geen puf. Ik zit zelfs niet eens buiten met dit zalige weer maar dat ligt aan mezelf. Ik moest nog een wasmand opvouwen en dat doe ik altijd met Netflix. Happy Valley. Ik dacht: 1 aflevering en dan lekker buiten met een boek. Maar ik was gelijk hooked en ben bij afl 6. Briljante Britse parel weer.

Leo, ik neem graag een drankje, ik hou het ook bij alcoholvrij want gisteren op een feestje wat biertjes weggetikt. Was ik ook al om 2300 uur van thuis en gelijk naar bed. Dat is niet des Yas.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 16:42:

[...]

Ja leuk.Of misschien kan je wafels bakken! Dat vond ik als kind heerlijk met aardbeien en poedersuiker!
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 16:55:

[...]

Of misschien kan je wafels bakken! Dat vond ik als kind heerlijk met aardbeien en poedersuiker!Ik heb geen wafelijzer. Was wel heel erg leuk geweest!
OK, nou Yas, een extra voor jou.

Ik heb zin in Pastis. Lekker frans doen. J'ai mis une carafe de l'eau au frigo et j'ai fait des glaçons ... hum!
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 16:33:

[...]

Hoe is het eigenlijk met jou?

En met je moeder?

Je bent wel weer heel stoer aan het sporten en proppen etc. maar gaat het mentaal een beetje?preppen schat, misschien propt Hats ook wel, maar ik vermoed dat je preppen bedoelt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven