Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 05 juni 2016 @ 16:45:

[...]

Niet mee eens. Er zijn anderen die stoken, maar daar hoort LV niet bij. Mijn mening.Ja vind ik wel hoor.
Pfoe, nu is het warm buiten. De zon is er. Al dagen niet gezien hier.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 16:44:

[...]

Was het trouwens nog een leuk gesprek via pb over mij?Niet alleen via pb, ik doe de hele dag niet anders dan aan jou denken, over jou praten, jou analyseren en nog meer aan jou denken.
Ik vind wel dat LV een perma verdient.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:lemoos2 schreef op 05 juni 2016 @ 16:42:

@Wizky:

Hoezo 'moeten'? Als ik (zijnde een vrij marginale forummer) het idee had dat eenieder mij hier zou uitkotsen dan zocht ik een ander forum. Eentje waar ik wel eens meer dan twee zinnen kon typen zonder bedolven te worden onder kommaneukerij.

Ik heb ook voorkeuren. Zeer weinig forummers waar ik echt omheen forum omdat het echt niet mijn bloedgroep is. De meeste forummers zijn voor mij 'neutraal', dan ben ik het met hen eens in topic x, in topic y ben ik het weer hartgrondig oneens.

Meen je dit?

Dus: in deze digitale samenleving mag je alleen meedoen als men vindt dat je erbij hoort. En als je een beetje anders bent moet je je maar aanpassen en anders wegblijven.

Toch maar DENK stemmen dan.
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 16:11:

Speculatie dus.

Netjes hoor. Vooral om dat even stellig te komen melden als iemand minstens een maand geen weerwoord kan geven.Dat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 16:46:

[...]

Meen je dit?

Dus: in deze digitale samenleving mag je alleen meedoen als men vindt dat je erbij hoort. En als je een beetje anders bent moet je je maar aanpassen en anders wegblijven.

Toch maar DENK stemmen dan.Digitale samenleving?
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 16:46:

Ik vind wel dat LV een perma verdient.StokerT.
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 16:46:

[...]

Niet alleen via pb, ik doe de hele dag niet anders dan aan jou denken, over jou praten, jou analyseren en nog meer aan jou denken.Ja dat blijkt. Tjonge jonge hé. Heb ik honing aan mijn kont ofzo
quote:doornroosje9 schreef op 05 juni 2016 @ 16:47:

[...]

StokerT.Die tassen waren echt zwaar.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 16:48:

[...]

Ja dat blijkt. Tjonge jonge hé. Heb ik honing aan mijn kont ofzo Ik ben dol op honing, jammie.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 16:44:

[...]

Was het trouwens nog een leuk gesprek via pb over mij?PB? We hebben een complete FB groep over jou, joh.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 16:38:

[...]

Ik lees prima. Weer.

Jij hebt geen idee wat het betekent om als persona non grata op het forum te moeten functioneren omdat je hier niet de juiste vriendinnetjes hebt gekregen. Daar heb ik al 17 jaar last van.

Zolang je dat niet erkent is verdere discussie zinloos.Ben jij pas 17? Dan mag je hier helemaal niet forummen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 16:46:

[...]

Meen je dit?

Toch maar DENK stemmen dan.

Ja dat meen ik. Je zit hier toch om je te amuseren, verveling te verdrijven. Toch niet om nieuwe ergernissen op te doen? Zo zou ik het geen uur kunnen volhouden op GeenStijl. Hoeven die lui op GS zich toch niet allemaal aan te passen aan mijn digitale persoontje?

Kan ook dat mensen het juist fijn vinden om de luis in de pels te zijn. Dat is niet mijn ding dus daar zou ik nooit voor kiezen. Net zoals in de echte samenleving heb je op het net tig keuzes qua doelgroep/stroming.
quote:doornroosje9 schreef op 05 juni 2016 @ 16:47:

[...]

StokerT.Dit!
What have we done....
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 16:48:

[...]

Ik ben dol op honing, jammie.Ja dat merk ik.
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 16:48:

[...]

Die tassen waren echt zwaar.

O ja. Volledig mee eens.

Dat moet ze eerst maar eens goedmaken.
quote:doornroosje9 schreef op 05 juni 2016 @ 16:49:

[...]

O ja. Volledig mee eens.

Dat moet ze eerst maar eens goedmaken. Zeer eens.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 16:48:

[...]

PB? We hebben een complete FB groep over jou, joh.Ik weet het. Ik ben fantastisch! Helaas heb ik soms wel gestoorde fans. Dat is de keerzijde.
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 16:49:

[...]

Ja dat merk ik.Vooral lekker in combinatie met een bepaald soort vrucht. Kan er alleen niet meer opkomen welke ook alweer.
quote:lemoos2 schreef op 05 juni 2016 @ 16:49:

[...]

Ja dat meen ik. Je zit hier toch om je te amuseren, verveling te verdrijven. Toch niet om nieuwe ergernissen op te doen? Zo zou ik het geen uur kunnen volhouden op GeenStijl. Hoeven die lui op GS zich toch niet allemaal aan te passen aan mijn digitale persoontje?

Kan ook dat mensen het juist fijn vinden om de luis in de pels te zijn. Dat is niet mijn ding dus daar zou ik nooit voor kiezen. Net zoals in de echte samenleving heb je op het net tig keuzes qua doelgroep/stroming.

Juist. Helaas ga je voorbij aan mijn vraag.

Heeft op dit forum iedereen, (dus de gemiddelde forummer zoals jij en de luis in de pels zoals ik) evenveel bestaansrecht ?
Het was vast geen kontvrucht.
Wizky jouw Nederlands is geweldig luis in de pels
quote:Kwejeebo schreef op 05 juni 2016 @ 16:38:

[...]

Misschien omdat je dit forum als een soort dagboek gebruikt om je eigen gedachtes het universum in te sturen. Neem aan dat je dat irl niet doet.Dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik ben net zo irritant hier als irl! Ongelovelijk he!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
O sorry ik loop alweer mijlen achter, ik moest ff nassen ja!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven