Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 14:40:

[...]

En je punt?

Oh, excuus. Ik kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat iedereen dat ineens snapt. Het is een beetje in de "waar-je-mee-omgaat-word-je-mee-besmet" hoek.

Met andere woorden : de wijdverbreide mening is dat al die aso's en tokkies een hekel hebben aan buitenlanders (vluchteling of niet) en dat de slimme mensen in dit land (die wél belasting betalen) weten wat het beste is voor Jochem uit Renesse én Jachim uit Ramallah.

Beide hebben hun eigen bronnen.

Beide bronnen hebben hun eigen agenda.

Ik geloof geen van beide.
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 13:40:

Jemig hoeveel nicks moet je aanmaken. En een mooie topic verpesten. Mods zouden wat aan die proxy's moeten doen dit is dweilen met de kraan open.

Tegen die proxy's valt weinig te doen.

Jammer dat er zoveel op gereageerd wordt ( op dat topic en in het algemeen).
Je bent zelf een theepot
Hé, Elle heeft een maandban. Waarvoor?
Kun je dat niet terugvinden in je archief?
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 15:27:

Hé, Elle heeft een maandban. Waarvoor?

Huh echt?

Ze schreef vandaag (weer) alsof ze aangeschoten was, maar heb haar niets banwaardigs zien schrijven?
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 14:34:

[...]

De grap van een proxy is natuurlijk dat er niets aan te doen is. Op negeer zetten.Ze kunnen het toch onmogelijk maken? dat het forum niet gaat laden als men erop wil komen via proxy? Of kan dat niet? Ik ben ook zo'n leek
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 15:36:

[...]

Ze kunnen het toch onmogelijk maken? dat het forum niet gaat laden als men erop wil komen via proxy? Of kan dat niet? Ik ben ook zo'n leek Nee, dat kan niet.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Oh iets met een opmerking die 'provoceren' was blijkbaar.
quote:Kwejeebo schreef op 05 juni 2016 @ 15:38:

Oh iets met een opmerking die 'provoceren' was blijkbaar.Dat is nogal arbritrair ;)
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 15:35:

Kun je dat niet terugvinden in je archief?
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 15:42:

[...]

Dat is nogal arbritrair ;)Ja sommige malloten komen er wel mee weg blijkbaar
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 14:31:

[...]

"Wij van WC-eend raden U aan... WC-eend!" idd..
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 juni 2016 @ 15:45:

[...]

Ja sommige malloten komen er wel mee weg blijkbaar malloot: iemand die zich dwaas aanstelt. Dit woord is ontleend aan het Franse dialect, waar malot een soort van wesp of hommel betekent. Het werd echter ook gebruikt voor een druk, dartel meisje. Toen het woord werd overgenomen in het Nederlands, heeft men het verkeerdelijk in verband gebracht met mal. Men beschouwde het als een verbastering van malhoofd, een onbestaand woord, in het verlengde van driftkop. Malloot werd al opgetekend in het begin van de zestiende eeuw.
quote:Kwejeebo schreef op 05 juni 2016 @ 15:35:

[...]

Huh echt?

Ze schreef vandaag (weer) alsof ze aangeschoten was, maar heb haar niets banwaardigs zien schrijven?

Zucht. Dat vermoeden had ik al. Ik heb eerder meegemaakt dat ze aangeschoten was en dan is ze niet meer zo lady-like. Vind het sneu! Ik weet wel wat de meeste van haar vinden maar ik blijf haar een original vinden. Ze is erg vasthoudend aan haar mening, ik heb daar wel bewondering voor.

Elle! Het is mooi weer, geniet ervan en tot over een maand he!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Maar hoe weet men dat van de drank dan?

Ik heb haar daar nooit over zien reppen.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 16:05:

Ik heb haar s nachts een keer gesproken op het forum, nou ja, wel vaker. Weet niet meer precies wat ze zei maar ik kon heel duidelijk merken dat ze gedronken had. Anderen ook hoor.

Ik denk dat het gaat om wat ze vanmiddag zei in het topic over de saaie sex. Ben ff de naam kwijt. Ze zei iets van ....zeug ofzo. Ik vond het al ver gaan maar iemand moet staffen he. Ik doe dat nooit.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
O ja, dan wordt het wel erg warrig wat ze schrijft, niet meer te volgen. Ja, okee, normaal is dat al zo. Ik weet niet meer hoe ik merkte dat ze dronken was eigenlijk, meerdere dingen. Misschien ook intuitie.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 16:05:

Oh even voor de duidelijkheid, dat weet ik niet hoor. Maar soms schrijft ze zulke gekke dingen die ik niet kan volgen. En de andere keer dingen die ik wel kan volgen en dat zijn vaak ook wel sterke posts. Dus daarom dat ik soms bij mezelf denk van ze lijkt wel dronken.

Die specifieke post heb ik niet gemist denk ik, die zo provocerend was.
Speculatie dus.

Netjes hoor. Vooral om dat even stellig te komen melden als iemand minstens een maand geen weerwoord kan geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Sapsorrow schreef op 05 juni 2016 @ 16:10:

O ja, dan wordt het wel erg warrig wat ze schrijft, niet meer te volgen. Ja, okee, normaal is dat al zo. Ik weet niet meer hoe ik merkte dat ze dronken was eigenlijk, meerdere dingen. Misschien ook intuitie.

Dat wil niet zeggen dat ze dronken of onder invloed van drugs is. Misschien is ze gewoon zo.

Ik vind het raar om zoiets zo stellig te beweren.
Feow :hi5:
Ik snap wat je bedoelt, ik lees haar ook vaak in de nacht maar omdat niemand het volgens mij echt weet of ze drinkt vind ik het een beetje tricky om dat als reden aan te voeren.

Voor hetzelfde geld is het totaal niet zo.

Ik zie een andere controversiële forummer regelmatig roepen dat er wijn etc. gedronken wordt en naarmate de nacht vordert, hoe grover de postings maar persoonlijk zie ik dat bij Elle niet.

Volgens mij hint ze zelf in ieder geval niet die kant op.
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 16:11:

Speculatie dus.

Netjes hoor. Vooral om dat even stellig te komen melden als iemand minstens een maand geen weerwoord kan geven.Is voor Elle niets nieuws hoor dat ik mij dat afvraag (en anderen net zo goed). Ze loopt hier al lang zat rond. Was meer van 'goh een ban, heeft ze weer gedronken', met een dikke knipoog. Ik waardeer Elle en haar posts enorm, ook al volg ik ze soms ff niet. (en nogmaals heb die provocerende post niet gezien, voordat ik iemand tegen de benen schop).
Ik ken wel meer mensen die onbegrijpelijk schrijven.
Was het niet neukzeug ofzo, wat ze zei? Het ging over platte sex iig. Ik vraag me gewoon af wie ze gekwetst heeft daarmee. Okee, het mag niet maar is er ook iemand echt kwaad? Daarom snap ik die bannen nooit zo eigenlijk. Bij schelden, vind ik wel dat er iemand zich ook echt gekwest moet voelen. Ik vraag me af wie er gestaft heeft en waar dat over ging.

Ik weet ook niet 100% zeker of ze dronken is bij die posts, nee. Maar heb wel sterk die indruk. Misschien anderen wel van mij hoor, dat mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven