Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 18:04:

[...]

Nu is het een probleem dat mensen die een ban hebben niet over gepraat mag worden omdat ze zich niet kunnen verdedigen. Ik sta echt perplext. Men heeft zovaak over andere forummers gehad die zich ook niet konden verdedigen.'Men' ??? Forummers kunnen zichzelf niet verdedigen of toelichten als ze niet kunnen forummen. Suggesties zoals die over Elle gedaan werden zijn gewoon not done. Al zo lang als ik hier rondhang. Net zoals forummers geen boodschappen van gebanden mogen plaatsen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 18:07:

[...]

Ik heb meer te doen dan hier op napraat lezen of de vriend van ook een probleempje heeft.Ga dat 'meer' dan doen. Want als je forumt met je halve aandacht maar intussen wel een hele sterke mening verkondigt... en daarna met dit fabeltje komt
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 17:54:

[...]

Sap je draait en verdraait. Doe dat ajb niet, het staat je niet.Hoe weet jij dat nou? Was je er soms bij? Ik vind het ook echt ontzettend laag van Moirai.
Oh moi wat een compliment lees ik

Je bent 'hier' populair.

Zo gezellig
quote:Ttass28 schreef op 05 juni 2016 @ 18:04:

[...]

Nu is het een probleem dat mensen die een ban hebben niet over gepraat mag worden omdat ze zich niet kunnen verdedigen. Ik sta echt perplext. Men heeft zovaak over andere forummers gehad die zich ook niet konden verdedigen.Dit is voor het eerst in jaren dat ik iets van jou lees waar ik het volledig mee eens ben.
Er is een verschil tussen iemands forumgedrag bespreken (dat staat open en bloot te lezen voor iedereen) of suggeren dat iemand dronken is tijdens het posten, terwijl ze daar zelf nooit met een woord over gerept heeft en dat staat dus helemaal nergens, het is pure speculatie.

Dat onderscheid is wel duidelijk toch?
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 18:12:

[...]

Hoe weet jij dat nou? Was je er soms bij? Ik vind het ook echt ontzettend laag van Moirai.Was jij er bij?
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 18:10:

[...]

'Men' ??? Forummers kunnen zichzelf niet verdedigen of toelichten als ze niet kunnen forummen. Suggesties zoals die over Elle gedaan werden zijn gewoon not done. Al zo lang als ik hier rondhang. Net zoals forummers geen boodschappen van gebanden mogen plaatsen.Er wordt soms vrolijk om gelachen op napraat hoor. En ja, ik heb ervaring.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 18:14:

Er is een verschil tussen iemands forumgedrag bespreken (dat staat open en bloot te lezen voor iedereen) of suggeren dat iemand dronken is tijdens het posten, terwijl ze daar zelf nooit met een woord over gerept heeft en dat staat dus helemaal nergens, het is pure speculatie.

Dat onderscheid is wel duidelijk toch?Ik suggereer te pas en te onpas dat jij loopt te zuipen tijdens het forummen hoor
quote:Amaqanda schreef op 05 juni 2016 @ 18:14:

Je bent 'hier' populair.

Zo gezellig Je leest niet goed zo is bipolair. Das heel wat anders
I like being a mess. It's who I am.
quote:Amaqanda schreef op 05 juni 2016 @ 18:14:

Je bent 'hier' populair.

Zo gezellig Ah, je hebt de app ontvangen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:AllyMcBeal schreef op 05 juni 2016 @ 18:16:

[...]

Je leest niet goed zo is bipolair. Das heel wat anders
quote:Miu schreef op 05 juni 2016 @ 18:12:

[...]

Hoe weet jij dat nou? Was je er soms bij? Ik vind het ook echt ontzettend laag van Moirai.Ze draait en verdraait hier en nu. Dus ja daar was ik bij.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 juni 2016 @ 18:14:

Er is een verschil tussen iemands forumgedrag bespreken (dat staat open en bloot te lezen voor iedereen) of suggeren dat iemand dronken is tijdens het posten, terwijl ze daar zelf nooit met een woord over gerept heeft en dat staat dus helemaal nergens, het is opure speculatie.

Dat onderscheid is wel duidelijk toch?Nee. Dat onderscheid is niet duidelijk. Want bij een ban wordt alle correspondentie verwijderd waardoor er maar 1 kant van het verhaal overblijft. En de gebande kan niet meer reageren. Dus nee. Dat onderscheid is niet duidelijk.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 18:15:

[...]

Er wordt soms vrolijk om gelachen op napraat hoor. En ja, ik heb ervaring.Zie het antwoord van Leo
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 18:16:

[...]

Ah, je hebt de app ontvangen.

Ik voelde dat er iets was en idd, was gewoon opgetrommeld.
quote:Amaqanda schreef op 05 juni 2016 @ 18:19:

[...]

Ik voelde dat er iets was en idd, was gewoon opgetrommeld.Heel fijn.
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 18:17:

[...]

Zie het antwoord van LeoZie mijn antwoord op Eleonora-1
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 18:17:

[...]

Nee. Dat onderscheid is niet duidelijk. Want bij een ban wordt alle correspondentie verwijderd waardoor er maar 1 kant van het verhaal overblijft. En de gebande kan niet meer reageren. Dus nee. Dat onderscheid is niet duidelijk.Waarom heb je in vredesnaam de moeite genomen om hier terug te komen als je hier al zeventien jaar lang zo'n kutleven hebt?
quote:Amaqanda schreef op 05 juni 2016 @ 18:15:

[...]

Ik suggereer te pas en te onpas dat jij loopt te zuipen tijdens het forummen hoor

Logisch.

Ik zit niet voor niks zo vaak ik de kroeg hier.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 18:20:

[...]

Waarom heb je in vredesnaam de moeite genomen om hier terug te komen als je hier al zeventien jaar lang zo'n kutleven hebt?Geen gekke vraag
quote:Mikadoos schreef op 05 juni 2016 @ 17:50:

YellowDiamond, wat heb je een schitterde avatar

Wizky

Hé lekker ding! Alles snor?

Kus.
quote:Amaqanda schreef op 05 juni 2016 @ 18:15:

[...]

Ik suggereer te pas en te onpas dat jij loopt te zuipen tijdens het forummen hoor Wat heb jij nou weer geslikt?
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 18:11:

[...]

Ga dat 'meer' dan doen. Want als je forumt met je halve aandacht maar intussen wel een hele sterke mening verkondigt... en daarna met dit fabeltje komt Vind jij de vraag wie is jullie en sterke mening?? Hahahaha ja ik heb inderdaad meer te doen en ik heb vriendje van niet voorbij zien komen is dat zo raar?
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 18:20:

[...]

Waarom heb je in vredesnaam de moeite genomen om hier terug te komen als je hier al zeventien jaar lang zo'n kutleven hebt?Geen idee. Het is wel een beetje een PVV-vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven