Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 5 juni 2016 om 18:38
Ff tussendoor en for the record, ik heb elle gestafd na twee opmerkingen waarin ze iemand een zeug noemde. Heb haar eerst gezegd dat ik het te ver vond gaan en nadat haar dat niet bleek te boeien dat ik dat vond heb ik alsnog gestaft. Geloof niet dat ze toen de ban kreeg, opmerkingen zijn toen gewoon weggegumd en dat vond ik ook prima.
Vlak daarna blijkbaar weer provocerende opmerking geweest maar die heb ik niet gelezen, zat lekker aan t water ergens toen.
Ik ben geen staffer echter vandaag wel. Einde van dit bericht.
Vlak daarna blijkbaar weer provocerende opmerking geweest maar die heb ik niet gelezen, zat lekker aan t water ergens toen.
zondag 5 juni 2016 om 18:41
quote:Nicotientje schreef op 05 juni 2016 @ 18:38:
Ff tussendoor en for the record, ik heb elle gestafd na twee opmerkingen waarin ze iemand een zeug noemde. Heb haar eerst gezegd dat ik het te ver vond gaan en nadat haar dat niet bleek te boeien dat ik dat vond heb ik alsnog gestaft. Geloof niet dat ze toen de ban kreeg, opmerkingen zijn toen gewoon weggegumd en dat vond ik ook prima.
Al staf je alles, moet jij lekker weten toch?
En iemand staffen die een ander zeug noemt vind ik niet echt heel raar ofzo, helemaal als aanspreken niet werkt.
En iemand staffen die een ander zeug noemt vind ik niet echt heel raar ofzo, helemaal als aanspreken niet werkt.
zondag 5 juni 2016 om 18:45
quote:Amaqanda schreef op 05 juni 2016 @ 18:41:
[...]
En iemand staffen die een ander zeug noemt vind ik niet echt heel raar ofzo, helemaal als aanspreken niet werkt.[...]
[...]
En iemand staffen die een ander zeug noemt vind ik niet echt heel raar ofzo, helemaal als aanspreken niet werkt.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2016 19:33
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
% gewijzigd
zondag 5 juni 2016 om 18:55
zondag 5 juni 2016 om 18:55
zondag 5 juni 2016 om 18:56
zondag 5 juni 2016 om 19:02
quote:Mikadoos schreef op 05 juni 2016 @ 18:59:
Jaja alles snor hier, Wizky Geniet je een beetje van het mooie weer?
Maandban voor Elle dus. Vind ik erg jammer.
Ik heb niet zo'n heel prettig weekend helaas. Maar uitzicht op betere tijden. Vooralsnog is het weer mij daarom om het even.
Ik snap ook niet helemaal waarom Ellen een maandban krijgt. Ik snap sowiezo niks van bannen. Een beetje alsof je de baas bent van voetballend nederland en dan alle mensen met een handicap niet meer toelaat in het stadion.
Jaja alles snor hier, Wizky Geniet je een beetje van het mooie weer?
Maandban voor Elle dus. Vind ik erg jammer.
Ik heb niet zo'n heel prettig weekend helaas. Maar uitzicht op betere tijden. Vooralsnog is het weer mij daarom om het even.
Ik snap ook niet helemaal waarom Ellen een maandban krijgt. Ik snap sowiezo niks van bannen. Een beetje alsof je de baas bent van voetballend nederland en dan alle mensen met een handicap niet meer toelaat in het stadion.