
Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 6 juni 2016 om 11:56
quote:nerdopviva schreef op 06 juni 2016 @ 11:36:
[...]
Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.Ja en net alsof er geen producten zijn die je dan bij wehkamp niet kunt kopen, een pak melk of zo...
[...]
Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.Ja en net alsof er geen producten zijn die je dan bij wehkamp niet kunt kopen, een pak melk of zo...
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
dinsdag 7 juni 2016 om 22:21
dinsdag 7 juni 2016 om 22:35
Verhuizen. Nederland doet het weer volop!!!!! Flikker toch op. Dat maak ik zelf wel uit.
Wat ook heel erg is. Een reclame van, ik meen, Renault. Een groep mensen zit in een soort koker op een overhellend stuk berg naar een film te kijken van een auto. Vervolgens rent iedereen uitgelaten de koker uit om de bewuste auto te zien en aan te raken. Zoiets achterlijks.
Wat ook heel erg is. Een reclame van, ik meen, Renault. Een groep mensen zit in een soort koker op een overhellend stuk berg naar een film te kijken van een auto. Vervolgens rent iedereen uitgelaten de koker uit om de bewuste auto te zien en aan te raken. Zoiets achterlijks.
woensdag 8 juni 2016 om 19:23
quote:Lumos schreef op 06 juni 2016 @ 11:49:
Of laatst was er een reclame van Lactacyd(?) die echt compleet foute informatie uitzond in een spotje. Pure bangmakerij met als doel dat mensen het product gaan kopen. Maar ik vind niet dat reclames misleidend mogen zijn door onware informatie te verstrekken. (Dus echt feiten, geen meningen). Wordt daar eigenlijk wel op toegezien? Want het valt me in veel meer reclames op.
Dat vind ik dus ook, het is gewoon niet waar wat ze in die commercial beweren!
En het is niet helemaal hetzelfde probleem, maar bij schoonmaakproducten vind ik de claims vaak twijfelachtig. Zie je zo'n gore barbecue, één keer schoonmaakmiddel X sprayen en je veegt het zo weg: blinkend schoon. Dat is gewoon niet waar, zo werkt het niet. Zou toch eigenlijk niet moeten kunnen, zoiets?
Of laatst was er een reclame van Lactacyd(?) die echt compleet foute informatie uitzond in een spotje. Pure bangmakerij met als doel dat mensen het product gaan kopen. Maar ik vind niet dat reclames misleidend mogen zijn door onware informatie te verstrekken. (Dus echt feiten, geen meningen). Wordt daar eigenlijk wel op toegezien? Want het valt me in veel meer reclames op.
Dat vind ik dus ook, het is gewoon niet waar wat ze in die commercial beweren!
En het is niet helemaal hetzelfde probleem, maar bij schoonmaakproducten vind ik de claims vaak twijfelachtig. Zie je zo'n gore barbecue, één keer schoonmaakmiddel X sprayen en je veegt het zo weg: blinkend schoon. Dat is gewoon niet waar, zo werkt het niet. Zou toch eigenlijk niet moeten kunnen, zoiets?
such reply. wow.

woensdag 8 juni 2016 om 21:29
Er is nu een reclame voor een wrattenverwijdermiddel Wortie. Dat is vloeibare stikstof en dan kan je het zelf doen. Ik moet dan altijd ook denken aan die reclame voor "mijn Chilly". Zal wel een afwijking van mezelf zijn. Maar dan denk ik er ook altijd achteraan. Je zal toch per ongeluk de Chilly met de Wortie verwisselen.
woensdag 8 juni 2016 om 21:35
quote:nerdopviva schreef op 06 juni 2016 @ 11:36:
[...]
Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.Precies. Als je goed bent, heb je de rug van een ander niet nodig om over omhoog te klimmen.
[...]
Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.Precies. Als je goed bent, heb je de rug van een ander niet nodig om over omhoog te klimmen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
woensdag 8 juni 2016 om 21:35
quote:Manonna schreef op 07 juni 2016 @ 22:35:
Wat ook heel erg is. Een reclame van, ik meen, Renault. Een groep mensen zit in een soort koker op een overhellend stuk berg naar een film te kijken van een auto. Vervolgens rent iedereen uitgelaten de koker uit om de bewuste auto te zien en aan te raken. Zoiets achterlijks.Dat is artistiek
Wat ook heel erg is. Een reclame van, ik meen, Renault. Een groep mensen zit in een soort koker op een overhellend stuk berg naar een film te kijken van een auto. Vervolgens rent iedereen uitgelaten de koker uit om de bewuste auto te zien en aan te raken. Zoiets achterlijks.Dat is artistiek


vrijdag 10 juni 2016 om 10:39
quote:Manonna schreef op 08 juni 2016 @ 21:29:
Er is nu een reclame voor een wrattenverwijdermiddel Wortie. Dat is vloeibare stikstof en dan kan je het zelf doen. Ik moet dan altijd ook denken aan die reclame voor "mijn Chilly". Zal wel een afwijking van mezelf zijn. Maar dan denk ik er ook altijd achteraan. Je zal toch per ongeluk de Chilly met de Wortie verwisselen.
Er is nu een reclame voor een wrattenverwijdermiddel Wortie. Dat is vloeibare stikstof en dan kan je het zelf doen. Ik moet dan altijd ook denken aan die reclame voor "mijn Chilly". Zal wel een afwijking van mezelf zijn. Maar dan denk ik er ook altijd achteraan. Je zal toch per ongeluk de Chilly met de Wortie verwisselen.
vrijdag 10 juni 2016 om 12:19
quote:nerdopviva schreef op 06 juni 2016 @ 11:36:
[...]
Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.
En hoe die zwangere griet er dan bij kijkt. Alsof die verkoopster achterlijk is.
Nee, Wehkamp slaat de plank helemaal mis met deze reclame. Nog niet zo lang geleden waren ze juist erg hip en verrassend.
[...]
Inderdaad. Hoe dom kun je zijn om bij een babyzaak te vragen naar boormachines. Sowieso hou ik er niet van om andere winkels belachelijk te maken zodat je kunt laten zien hoe goed jij wel niet bent.
En hoe die zwangere griet er dan bij kijkt. Alsof die verkoopster achterlijk is.
Nee, Wehkamp slaat de plank helemaal mis met deze reclame. Nog niet zo lang geleden waren ze juist erg hip en verrassend.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

vrijdag 10 juni 2016 om 13:29
quote:nerdopviva schreef op 10 juni 2016 @ 07:32:
Die nieuwe reclame van Plus, met de witlof. Elke keer ben ik weer bang dat ze haar vingers afsnijdt met dat ieniemini mesje. En als de witlofsalade klaar is, zie je dat de witlof bijna zwemt in een enorme laag vocht. Ziet er niet echt lekker uit.Nee, en welke knul wil nou salade als hij 's avonds laat thuis komt (dat begrijp ik tenminste uit die reclame) die wil gewoon een stuk kaas of een gehaktbal of andere vette hap
Die nieuwe reclame van Plus, met de witlof. Elke keer ben ik weer bang dat ze haar vingers afsnijdt met dat ieniemini mesje. En als de witlofsalade klaar is, zie je dat de witlof bijna zwemt in een enorme laag vocht. Ziet er niet echt lekker uit.Nee, en welke knul wil nou salade als hij 's avonds laat thuis komt (dat begrijp ik tenminste uit die reclame) die wil gewoon een stuk kaas of een gehaktbal of andere vette hap
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 14 juni 2016 om 18:46


dinsdag 14 juni 2016 om 20:48
Anky/Ankie van Ikea. Ik erger mij aan haar kapsel. Ze heeft zo'n asymmetrisch kapsel, een kant kort, andere kant langer. En ergens valt een pluk niet goed, waardoor een langere pluk ter hoogte van de korte haren zit.
Gaat nergens over, maar ik zie alleen die pluk, en niet meer de advertentie...
Gaat nergens over, maar ik zie alleen die pluk, en niet meer de advertentie...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
dinsdag 14 juni 2016 om 21:07
quote:soetkees schreef op 14 juni 2016 @ 20:48:
Anky/Ankie van Ikea. Ik erger mij aan haar kapsel. Ze heeft zo'n asymmetrisch kapsel, een kant kort, andere kant langer. En ergens valt een pluk niet goed, waardoor een langere pluk ter hoogte van de korte haren zit.
Gaat nergens over, maar ik zie alleen die pluk, en niet meer de advertentie...
Jaaaah! Heb ik ook!
Irritante kop heeft ze ook
Anky/Ankie van Ikea. Ik erger mij aan haar kapsel. Ze heeft zo'n asymmetrisch kapsel, een kant kort, andere kant langer. En ergens valt een pluk niet goed, waardoor een langere pluk ter hoogte van de korte haren zit.
Gaat nergens over, maar ik zie alleen die pluk, en niet meer de advertentie...
Jaaaah! Heb ik ook!
Irritante kop heeft ze ook
Frankly my dear, I don"t give a damn

dinsdag 14 juni 2016 om 22:02

dinsdag 14 juni 2016 om 22:28

