Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
quote:Belgenmoppie schreef op 20 november 2008 @ 15:48:

Daar dienen schermen voor, toch ?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Gelukkig, toch nog mensen met wat humor, maar goed, hopelijk veel gezelligheid en plezier op deze site
Weet waar je aan begint, het is een regelrechte soap hier!
Wehehe... ik heb al kennis mogen maken ;)
Ik heb trouwens totaal geen humor, ik ben een sarcast.

Trouwens, Curiousone, just curious, ik zie "nice to look at", ben je ook "nice to fuck with".. anders, laat maar iets weten.
En je moet minstens 15 jaar schelen!
15 jaar..... zoveel? Mag het ook zo rond de 10 zijn?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
De keuringsdienst van vleesware.... moet moet moet..

Nice to fuck, never heard them complaining..

Sarcasm.. nice to meet you.. Tja, jullie zijn het gewend in Belgie
Toevallig nu op RTL 8 over leeftijdsverschil.... (Dr.Phil)
quote:Curiousone schreef op 20 november 2008 @ 19:47:

Toevallig nu op RTL 8 over leeftijdsverschil.... (Dr.Phil)hahaha INDERDAAD!
Heb ik hier niet RTL8, maar als je 21 bent, gaan we toch niet neuken.
Krijg een smsje van vriendin; hey, je bent bij Dr. Phil!

hahahahahahaha!!
Haha, dan is je zoon niet blij met je
Nou, gelukkig heeft zoonlief geen idee van wat mama in haar vrije tijd uitspookt...
Correctie: wat mama graag zou willen uitspoken...
Vrij(e) tijd? En dan zal ie toch een keer vroeg thuiskomen.

Toch maar eens vaker bij mijn ma langs gaan, wat daar gebeurt... wehehe..
Wil je dat echt zien Curious?! Of vind je het gewoon leuk die arme 'ouwe' vrouw de stuipen op het lijf te jagen?!

In beide gevallen: FOEI!!!

Nee, JG en de kids zijn twee verschillende werelden.

Wil ook helemaal niet over 'de kleintjes' praten hier. Dat voelt al niet gepast. Sexpijlert en al...

Maarre Curious... kom 's over de brug! Waar zijn jouw gedetailleerde beschrijvingen van wat er zich zoal tussen jou en Rijpere Deernes afspeelt, heeft afgespeeld of zich idealiter nog zal afspelen???
Nou nee, dat hoef ik niet te zien.

Wat zich heeft afgespeeld, heb ik wel goeie herinneringen aan. Helaas is dit alleen maar virtueel of telefonisch gebleven.

Nu geen contact meer mee, omdat we het allebei een beetje hebben laten verwateren.

9 jaar scheelde het, maar er was wel degelijk aantrekkingskracht. Als we elkaar zouden ontmoeten zouden we van alles met elkaar doen. Maar volgens mij dorst zij niet echt en ik heb er niet echt op aangedrongen of doorgezet (waarschijnlijk vond ik het zelf ook eng).

Dus eigenlijk alleen maar telefonisch en via pc.. Dat was wel hot en lekker.

Voor de rest wel wat van over mijn leeftijd, maar dat scheelde ook niet echt veel.
Forgive me everyone, it's been (like) 7 weeks since my last confession...

Ik ben wel lekker met jullie blijven meelezen, maar aan het DHfront viel weinig te beleven.

Hoewel, wij sms'en al weer weken, hij belde (doet ie nooit, had zeker erge nood) en gisteren spande de kroon met smsverkeer van midden in de nacht tot vanochtend 8 uur. Ik vrees mijn rekening en ben lichtelijk brak, maar ook bloedgeil en nu zouden we elkaar vanavond eindelijk weer eens zien, is er een sneeuwstorm losgebroken! Kut, ben zo kwaad en gefrustreerd en opgefokt. (Ik zie daar dan weer meteen voortekenen in dat ik hiermee moet kappen.) Gvd! Nu geven we eindelijk weer eens toe dat we gruwelijk veel zin hebben in elkaar en dan dit..

Kan wel janken! Waarom woont ie niet gewoon aan de overkant, deed ik mijn kerstvrouwenpakje aan met hoge laklaarzen en dan mocht ie met me doen wat ie vannacht allemaal beschreef, in de sneeuw, ten overstaan van de hele buurt! Kan mij het schelen, gv, gv, gv.... Zo kom ik nooit meer aan de/een beurt en ik kon hem al weer helemaal ruiken en proeven en voelen, kut, kut, kut!

Zo, het lucht helemaal niet op, maar dan zijn jullie weer enigzins bij... Ik ben er nog, maar het rationele deel van mijn hersenen laat me nu weer even helemaal in de steek.

Met jullie alles goed?
Dag allemaal,

Ben ik weer even. Zit ik gisteren in een vergadering, krijg ik een smsje. Meestal is dat van mijn zus, dus ik klap 'm nietsvermoedend open en toen bleek het een nogal expliciet berichtje te zijn van ikweetevennietmeerhoeikmmoetnoemen. Dat doet ie nooit, overdag niet en door de week.

Ik knalrood, 2 collega's die op de hoogte zijn, schieten in de lach en de rest van de vergadering heb ik geloof ik geen wezenlijke bijdrage meer kunnen leveren.

Straks moet ik zelfs op mijn werk nog schoon ondergoed gaan leggen, voor het geval ik het helemaal niet meer droog hou.

Enfin, ondertussen denk ik weer veel te vaak aan hem. Hij geil, ik geil en dan niet kunnen afspreken. Wordt echt weer eens tijd, ben ik er weer even van af. Hoop ik...
Tja, opeens dat warme gevoel door een stukje tekst he....

Herkenbaar, alleen ook andere collega's kunnen heel snel zien dat je er met je koppie niet bij bent, omdat je je wellicht iets anders gedraagt.

Wens je heel veel plezier met deze jongen, volgens mij wordt het weer hoog tijd. ;)
@desperate: heel herkenbaar!! Ineens lichtelijk van slag door een sms'je.... Niet altijd handig maar oh zo leuk :-) Ben niet in het bezit van een JG maar heb een tijdje een "verboden" liefde gehad.

Volg met veel plezier jullie avonturen ladies :-)
Sjeesus Desperate! Je kan toch niet zomaar zo lang wegblijven!!!! Leer dat nou 's! Djoels is ook al op vakantie, Miss Thang heeft al heeel lang griep ( ), Marianne is ook angstig stil, en ik.... Ik ben al veel te lang zonder JG, en ben heeeeel zielig!!!!

Wil trouwens niet zeggen dat ik het niet heel leuk vind dat er door een heleboel mensen wordt geschreven die geen JG hebben. Echt leuk!!

Maar jij hebt 't misschien nog wel het zwaarst DH; wanneer gaat het er nou eindelijk eens van komen?! En laat je het dan gelijk weten?

Sorry, if I'm being pushy.... Ik ben zelf nu een beetje Desperate....
Hoi Nologoes,

Het gaat even helemaal mis.. Ik zit gewoon te janken achter mijn pc.

Weet je, hij geilt mij 3 dagen vreselijk op, zegt en schrijft precies wat ik wil horen en dan komt er weer een kink in de kabel. Eerst een sneeuwstorm, dan een spoedklus voor hem en nu ben ik ongesteld.

Dus weer gesms over en weer, met een vage toezegging voor een volgende keer en toen weer helemaal niets. Alsof je coldturkey gaat, een echte mindfuck!

Ik pissig en toen ie gisteravond niet meer reageerde, heb ik 'm maar laten weten dat ie een klootzak is.

Ik denk echt dat ik het oke zou vinden om regelmatig alleen maar met hem te neuken, maar dan moet het er wel van komen. Smsfeestjes en berichtjes op mijn werk, allemaal heel leuk en gezellig en opwindend, maar ik schiet er niks mee op..

Geen idee wat ie van me wil en ik wil het wel weten. Maar om nou alleen maar aan het lijntje te worden gehouden..

Ik check zijn hyves (waar we ook al geen vriendjes zijn), baal dat ie niet reageert op mijn smsjes, ik moet echt in therapie en nee, ik ben echt niet gek op hem....hoop ik. Ik moet hier gewoon mee kappen...
DH! Wat kut allemaal! Maar weet je echt zeker dat je niet verliefd op hem (aan het worden) bent? Het doet je toch wel meer dan je zelf zou willen, geloof ik. Maarre, ik heb niet het idee dat dit nou de ideale sv is, iemand die je via sms voortdurend laat horen wat je wilt horen, maar er vervolgens niks meer mee doet, en je ook niet laat weten waarom. Misschien op zoek naar een nieuwe sv? eentje waar je minder gevoelens bij hebt?

Nologoes, haha, griepje is wel over, hoor . Heb zeer regelmatig goeie neukpartijen met mijn sv VGL, en daar genieten we allebei met volle teugen van. Heb 'm afgelopen vrijdag weer gezien, en de vonken spatten ervan af. We hoeven het tegenwoordig niet meer in de auto te doen, en hebben een heel kantoor (!) ter beschikking. Kan je zeggen dat dat vele mogelijkheden biedt .

Vanavond zie ik hem weer, hebben elkaar gisteren de hele dag zitten opgeilen via msn, waarna we besloten hebben dat de druk maar weer van de ketel moet......

Hoe staat het bij jou? Hoe lang moet je nog wachten??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven