Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

woensdag 1 juni 2016 om 05:45
Hoi
Iedereen Ik was vergeten te melden
Ik dacht dat ik niks was afgevallen maar zag dat in de tabel 76 staat dat is nu 75 dus toch een kilo
Ik denk dat ik nu weining afval omdat ik veel sport spieren wegen immers meer dan vet
Merk wel dat het gestroomlijnder word.
Buik is minder aan het worden moet
Moet alleen de balans in het vinden
Heb ook vooral zo iets wil een platter buik
Vooral voor de gezondheid
Iedereen Ik was vergeten te melden
Ik dacht dat ik niks was afgevallen maar zag dat in de tabel 76 staat dat is nu 75 dus toch een kilo
Ik denk dat ik nu weining afval omdat ik veel sport spieren wegen immers meer dan vet
Merk wel dat het gestroomlijnder word.
Buik is minder aan het worden moet
Moet alleen de balans in het vinden
Heb ook vooral zo iets wil een platter buik
Vooral voor de gezondheid

donderdag 2 juni 2016 om 22:41

zaterdag 4 juni 2016 om 21:06
denk het wel, was vorige week ongesteld en behoorlijk chagernijnig en down, en ja deze week had ik ook een paar zware dipjes. tja het gaat niet zo lekker op werk, heb het er steeds minder naar me zin kan niet zo goed met mijn storemanager overweg tenminste ze irriteert me tot op het bot. en ja ik heb na een lange tijd mijn studie weer opgepakt en ben nu ook hard opzoek naar een stageplek om ervaring op te doen en om misschien daarin wat werk te vinden en om me diploma te halen maar soms verlies ik een beetje de hoop omdat het best veel praktijk van me vergt en ik al weinig discipline heb
zondag 5 juni 2016 om 20:07
ah ja dat is zeker even shit allemaal Nijntje. Van sporten krijg je juist energie he.. maakt je hoofd even leeg en met je lijf bezig ipv al het gedoe. Maar niet te streng voor jezelf zijn. Als je weer lekkerder in je vel zit pak je t zo weer op.
Ik ben een week alleen want vriend naar buitenland voor zn werk. Moet steeds oppas regelen of de baby meenemen maar toch 2 keer geregeld. Dus dan moet ik wel gaan sporten haha.
Het lijkt wel of ik me nu meer stoor aan m'n figuur dan 10 kilo geleden.. alsof m'n oude lijf nu minder ver weg is dus het nog irritanter is dat ik nog 10 kilo te gaan heb. Nu al 5 maanden bezig en 'pas' op de helft, alhoewel dat eigenlijk ook heel goed is al! Up ens downs dus hier.. jullie kennen het vast wel
Ik ben een week alleen want vriend naar buitenland voor zn werk. Moet steeds oppas regelen of de baby meenemen maar toch 2 keer geregeld. Dus dan moet ik wel gaan sporten haha.
Het lijkt wel of ik me nu meer stoor aan m'n figuur dan 10 kilo geleden.. alsof m'n oude lijf nu minder ver weg is dus het nog irritanter is dat ik nog 10 kilo te gaan heb. Nu al 5 maanden bezig en 'pas' op de helft, alhoewel dat eigenlijk ook heel goed is al! Up ens downs dus hier.. jullie kennen het vast wel

donderdag 9 juni 2016 om 10:33
druk met sporten voornamelijk had van de week een goed/heftig gesprek met vriendlief... over het feit dat ik al sinds ik hem ken worstel met afvallen en ja basicly heeft hij me een ultimatum gegeven dat ik of nu echt serieus ga afvallen of dat ik er mee stop en het accepteer het. dus ja. wat het grootste probleem bij mij is, het kan heel lang goed gaan een dieptepunt en ik hou het voor gezien. en dat terwijl ik het heerlijk vind om in beweging te zijn alleen dat ik ook me voeding moet aanpassen wordt ik een beetje cranky van. wil gewoon vreten wat ik wil
maandag 13 juni 2016 om 11:07
Lastig he Nijntje.. Ik ben altijd jaloers op mensen die alles maar kunnen eten.
Een ultimatum klinkt nogal onaardig
je zult je hele leven er mee worstelen je zult nooit kunnen eten wat je wilt als je slank wilt zijn. Hij kan je daar beter bij steunen dan zo hard zijn toch?
Hier nog 81,5, schiet niet erg op. Kijk zo uit naar die 7! Komende weken weer even extra streng. Ik heb wel stress want we zijn bezig met een huis kopen en als ik stress heb heb ik de neiging om mezelf wat meer te gunnen..
Een ultimatum klinkt nogal onaardig

Hier nog 81,5, schiet niet erg op. Kijk zo uit naar die 7! Komende weken weer even extra streng. Ik heb wel stress want we zijn bezig met een huis kopen en als ik stress heb heb ik de neiging om mezelf wat meer te gunnen..
maandag 13 juni 2016 om 11:30
Hier hetzelfde als vorige week. 86,7..
Ik heb hetzelfde als jou boertje. Ben bezig met een verhuizing dus telkens een makkelijke hap. En ben idd ook minder streng dus wijntje hier chocolaatje daar....
Moet mezelf weer even herpakken want wil voor m'n verjaardag in augustus -25 dus op de 81 kg zitten. Deze week zal nog lastig zijn maar daarna weer even goed op de rit. Al zit ik nu weer even beetje in een dip...
Ik heb hetzelfde als jou boertje. Ben bezig met een verhuizing dus telkens een makkelijke hap. En ben idd ook minder streng dus wijntje hier chocolaatje daar....
Moet mezelf weer even herpakken want wil voor m'n verjaardag in augustus -25 dus op de 81 kg zitten. Deze week zal nog lastig zijn maar daarna weer even goed op de rit. Al zit ik nu weer even beetje in een dip...

maandag 13 juni 2016 om 14:08
heb vanmorgen niet op de weegschaal kunnen staan, had nogal wat haast morgen maar even kijken
tja dat kan ook wel dubbel zijn, mijn zusje bijvoorbeeld die kan eten wat ze wilt maar ze is wel heel magertjes dat is ook niet altijd leuk. + veel van mijn tantes waren vroeger ook zo.. en nu willen ze allemaal weer afvallen
.. ik hoef geen skinny graat te worden maar wil gewoon een gezond gewicht bereiken. nah steunen deed hij genoeg alleen op dit moment was zijn geduld een beetje op en ja soms heb ik hard zijn wel nodig.
tja dat kan ook wel dubbel zijn, mijn zusje bijvoorbeeld die kan eten wat ze wilt maar ze is wel heel magertjes dat is ook niet altijd leuk. + veel van mijn tantes waren vroeger ook zo.. en nu willen ze allemaal weer afvallen
.. ik hoef geen skinny graat te worden maar wil gewoon een gezond gewicht bereiken. nah steunen deed hij genoeg alleen op dit moment was zijn geduld een beetje op en ja soms heb ik hard zijn wel nodig.

maandag 20 juni 2016 om 08:51
Ik weeg 80,2! Het enige goede van deze operatie
Ik voel me lichamelijk prima, maar mijn keel doet afschuwelijk veel pijn. Sinds vrijdag heb ik daar morfine voor gekregen, daardoor slaap ik ook eindelijk weer. Ik voelde me gisteren voor het eerst beter dan de dag ervoor, dus ik hoop dat die lijn doorzet. Praten lukt ook niet zo goed en eten en drinken doet veel pijn. Drinken forceer ik maar en eten... tja... ik doe een half uur over een bakje vla en een uur over een zacht bolletje met ei. Daarna moet ik een uurtje slapen om bij te komen
Ik heb uit verveling vorige week een hele stapel kleren besteld in maat 42 en alles paste en stond hardstikke leuk! Een korte broek, topjes, drie jurkjes, heel blij mee!
Ik voel me lichamelijk prima, maar mijn keel doet afschuwelijk veel pijn. Sinds vrijdag heb ik daar morfine voor gekregen, daardoor slaap ik ook eindelijk weer. Ik voelde me gisteren voor het eerst beter dan de dag ervoor, dus ik hoop dat die lijn doorzet. Praten lukt ook niet zo goed en eten en drinken doet veel pijn. Drinken forceer ik maar en eten... tja... ik doe een half uur over een bakje vla en een uur over een zacht bolletje met ei. Daarna moet ik een uurtje slapen om bij te komen
Ik heb uit verveling vorige week een hele stapel kleren besteld in maat 42 en alles paste en stond hardstikke leuk! Een korte broek, topjes, drie jurkjes, heel blij mee!
maandag 20 juni 2016 om 09:34
Hey dames,
Vanochtend niet gewogen; ga ik morgen doen. Ik ben echt mijn motivatie kwijt
En dat terwijl de zomervakantie als over een week of 6 begint. Waarom lukt het me nou niet om streng voor mezelf te zijn???
Ik overweeg dat boek van Mieke Kosters te gaan lezen; 'Het geheim van slanke mensen'
Hierboven werd het ook al aangegeven; ik wil ook gewoon eten waar ik zin in heb.
Eigenlijk doe ik dat ook alleen zou het wat meer 'Met Mate' moeten
Qua beweging fiets ik lekker rond; heb ook de avondvierdaagse gelopen en zo.
Nu alleen de motivatie weer vinden.
Pfffff!!! Blegh
Vanochtend niet gewogen; ga ik morgen doen. Ik ben echt mijn motivatie kwijt
En dat terwijl de zomervakantie als over een week of 6 begint. Waarom lukt het me nou niet om streng voor mezelf te zijn???
Ik overweeg dat boek van Mieke Kosters te gaan lezen; 'Het geheim van slanke mensen'
Hierboven werd het ook al aangegeven; ik wil ook gewoon eten waar ik zin in heb.
Eigenlijk doe ik dat ook alleen zou het wat meer 'Met Mate' moeten
Qua beweging fiets ik lekker rond; heb ook de avondvierdaagse gelopen en zo.
Nu alleen de motivatie weer vinden.
Pfffff!!! Blegh