Bedankt VIVA forum!

09-06-2016 19:23 121 berichten
Het forum heeft mij verschillende keren geholpen.

In december zijn mijn vriend en ik in onze huidige woning getrokken. Achter hebben we nog niks bij de ramen, alleen een krantje hier en daar opgeplakt. We willen namelijk iets dat we echt mooi vinden en gordijnen of lamellen of jaloezieën vinden we niet mooi. Vorige week las ik een topic, ik weet niet eens meer waarover. In het topic vertelde iemand dat ze plissé's had in heel het huis en er erg blij mee was. Plissé's? Nog nooit van gehoord. Dus ik Googlen, blijkt het precies te zijn wat ik wil voor de ramen achter, ik wist alleen niet dat het bestond! En mijn vriend was er ook meteen weg van. Volgende week worden onze plissé's geleverd. Bedankt VIVA forum!

Vorige maand stuurde mijn vriend een boze Whatsapp omdat onze kat overal in huis plasjes had gedaan. Omdat ik op het forum altijd zie hoe hysterisch iedereen wordt als een kat zoiets doet heb ik de dierenarts meteen gebeld. Gelukkig maar, want hij had een blaasontsteking en dat kan bij katers eindigen met de dood als je er niet snel genoeg bij bent. Als ik niet zo vaak op viva had gezeten was ik waarschijnlijk ook boos geweest op de kat en verder niks gedaan. Dus wederom, bedankt forum!

Zijn er dingen waar het forum jullie mee heeft geholpen? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 09 juni 2016 @ 20:44:

[...]

Zou je zeggen, maar het was me nooit opgevallen tot ik het hier op viva las.Dan is Viva best handig
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik heb niet echt iets geleerd hier, maar ik vermaak me wel kostelijk, dus bedankt hiervoor Vivaforum

En ik heb hier liefde gevonden en weer verloren, maar better to have loved and lost than to have never loved at all, dus bedankt hiervoor Vivaforum
quote:Snoesje666 schreef op 09 juni 2016 @ 19:42:

Dasty.

Vevina-crème tegen schuurplekken tussen je benen en onder hangende delen.

Nog nooit van deze crème gehoord, maar dit zou zo maar eens de oplossing voor mij kunnen zijn.

Heb direct een tube besteld.

Bedankt Viva forum (en Snoesje)
Nooit meer zo hard gelachen als met het viola holt topic.

Tranen met tuiten
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 09 juni 2016 @ 20:57:

Tranen met tuiten
When they go low, we go high. (M.Obama)
De jaarlijkse reminder dat de buitenkraan afgesloten moet worden.
quote:Snoesje666 schreef op 09 juni 2016 @ 19:42:

Dasty.

Vevina-crème tegen schuurplekken tussen je benen en onder hangende delen. zo heet die crème dus. Ik kon echt niet meer op de naam komen. Dank je.
Ik heb veel geleerd van het forum, ontzettend gelachen. Kan altijd mijn ei kwijt. Inspiratiebron/ motivatie bron. Inmiddels 20 kilo kwijt ook via het vivaforum veel motivatie en steun gehad met het afvalgroepje. Ik ben wel blij met het vivaforum dat kan je wel zeggen ja.
quote:GateKeeper schreef op 09 juni 2016 @ 19:30:

[...]

Yep, handdoeken erin, baby erop, nog een handdoekje erover. Klaar.

Waarom niet gewoon in de maxi cosie in de badkamer? Of wipstoel?

Dat deed ik altijd.

De wasbak.

Why?
quote:Annelaure schreef op 09 juni 2016 @ 20:05:

Kruiden staan op alfabetische volgorde in het schap in de winkel, heb ik ook hier geleerd.Ach, dat wist ik niet. Dat bespaart tijd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik schrijf misschien niet vaak maar ik lees veel. Vorig jaar heb ik veel in het ziekenhuis gelegen en heb toen heel veel meegelezen op het forum. Dat gaf wat afleiding.

Er viel altijd wel wat interessants te lezen, al was het midden in de nacht. Dat heeft me toen wel geholpen.

Nu lees ik nog steeds vaak maar probeer ook wat actiever te zijn
quote:snoopylynn schreef op 09 juni 2016 @ 20:57:

Tranen met tuiten Die ook ja, heb in m'n broek gezeken van het lachen, wat was dat leuk toen.
Krijg ook de kriebels van de wasbak tip. Stop hier - die enkele keer dat ik douche met de baby - haar ingewikkeld in een badcape in de wipstoel, droog me snel af, dan haar en kleed haar aan. Het idee alleen al dat ze kan vallen, ben nog steeds de val van mijn oudste van het bed niet te boven.
quote:novina schreef op 09 juni 2016 @ 21:08:

De jaarlijkse reminder dat de buitenkraan afgesloten moet worden.Ieder jaar zie ik mijn topic weer
DTEEZ!
Ik heb overigens een Furby aan dit forum te danken. Omdat ik van het Furby topic zó de slappe lach kreeg heb ik er eentje cadeau gekregen.
Uren tijdverdrijf..... Heerlijk
En t besef dat mijn leventje eigenlijk best oké is.....
quote:Fleet schreef op 09 juni 2016 @ 21:44:

Krijg ook de kriebels van de wasbak tip. Stop hier - die enkele keer dat ik douche met de baby - haar ingewikkeld in een badcape in de wipstoel, droog me snel af, dan haar en kleed haar aan. Het idee alleen al dat ze kan vallen, ben nog steeds de val van mijn oudste van het bed niet te boven.

Ik ook hoor, zeer bewegelijke baby's gehad. Ik pakte een aankleedkussen dat ik op de grond legde en daar legde ik mijn kind op in een badcape met hydrofiel.

Ik nam ook een (ander) aankleedkussen mee onder de douche, mijn zeer bewegelijke baby's werden veel te glad onder de douche om vast te houden.
Leuk topic!

1) leuk tijdverdrijf

2) leer er van alles van

3) Autostoeltje met isofix losmaken > Wat was ik blij dat iemand de complete handleiding vond!
Best veel eigenlijk. Dat ik meer waard ben dan mijn manipulerende ex. Dat ik voor mezelf mag kiezen. Maar ook dingen als hoe ik in godsnaam die lelijke puist kon wegkrijgen voordat ik een date had. En ik krijg altijd veel inspiratie van de mode topics
quote:GateKeeper schreef op 09 juni 2016 @ 19:43:

[...]

Dat ook en dat je rompers naar beneden uit kon trekken dus dat je die vieze derrie niet over t hoofdje hoeft te trekken.Ohja, dat ook. Er was toen een keer een topic met een super melige blog van een vader die dat schreef. Ik heb me rotgelachen. Wel vergeten om die blog op te slaan.
Ik heb hier gelezen over Omeprazol, waardoor ik in mijn tweede zwangerschap -in tegenstelling tot de eerste zwangerschap- de laatste paar weken heerlijk maagzuurloos ben geweest. Zo fijn was dat!
quote:Bananendoos schreef op 09 juni 2016 @ 21:57:

Uren tijdverdrijf..... Heerlijk

Dit!

En heel veel steun van al die lieverds in de "het wil maar niet lukken met zwanger worden topics"
Ja, een - nogsteeds bestaand - gezellig groepje van ons 'stoppen met de pil vanaf...' topic.
Dat mishandeling echt niet stopt, hoe hard je ook je best doet.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven