Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
vrijdag 10 juni 2016 om 23:10
Veel voorpret Lady!
Ooit via een prijsvraag bij een DoeMaar concert geweest. Prijsvraag was máááánden voor het concert. Loting/prijs werd een WEEK voor het optreden gemeld.
Toch iemand gevonden die op zo'n korte termijn mee kon. Pas in de toegift kwamen de voor ons bekende nummers voorbij
Even wikipedia erop nageslagen. Het zal 2008 geweest zijn....
Ooit via een prijsvraag bij een DoeMaar concert geweest. Prijsvraag was máááánden voor het concert. Loting/prijs werd een WEEK voor het optreden gemeld.
Toch iemand gevonden die op zo'n korte termijn mee kon. Pas in de toegift kwamen de voor ons bekende nummers voorbij
Even wikipedia erop nageslagen. Het zal 2008 geweest zijn....
vrijdag 10 juni 2016 om 23:16
quote:Watervrouw2 schreef op 10 juni 2016 @ 23:01:
[...]
Mijn moeder snapt niet dat het rotbeesten kunnen zijn...
Terrormeeuwen tijdens het broedseizoen zijn zo gewoon dat ze niet de landelijke media halen zoals de terror-oehoe (?) tijdje geleden.
Wel een keer een ouwe meeuw in het nieuws: 40 (!!) jaar, Weet niet meer of ze de pootring tijdens leven of na overlijden konden checken...Het gekke is vooral dat buizerds die hardlopers pakken elk jaar weer nieuws zijn....
[...]
Mijn moeder snapt niet dat het rotbeesten kunnen zijn...
Terrormeeuwen tijdens het broedseizoen zijn zo gewoon dat ze niet de landelijke media halen zoals de terror-oehoe (?) tijdje geleden.
Wel een keer een ouwe meeuw in het nieuws: 40 (!!) jaar, Weet niet meer of ze de pootring tijdens leven of na overlijden konden checken...Het gekke is vooral dat buizerds die hardlopers pakken elk jaar weer nieuws zijn....
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 10 juni 2016 om 23:18
quote:Hayek schreef op 10 juni 2016 @ 23:16:
[...]
Het gekke is vooral dat buizerds die hardlopers pakken elk jaar weer nieuws zijn....Ik ben een keer aangevallen door een broedende meeuw. Was niet leuk. Ik heb me de weken na die feestelijke gebeurtenis fijn met een auto laten afvoeren van de bushalte naar mijn werk.
[...]
Het gekke is vooral dat buizerds die hardlopers pakken elk jaar weer nieuws zijn....Ik ben een keer aangevallen door een broedende meeuw. Was niet leuk. Ik heb me de weken na die feestelijke gebeurtenis fijn met een auto laten afvoeren van de bushalte naar mijn werk.
vrijdag 10 juni 2016 om 23:25
vrijdag 10 juni 2016 om 23:27
vrijdag 10 juni 2016 om 23:30
quote:feow schreef op 10 juni 2016 @ 23:25:
Ik kan gewoon echt niet boos op ze worden.
Ik kan alleen maar hier aan denken:
[afbeelding]
Excuses voor degenen die ik hiermee tekort doe.
Nou ja zeg, dat probleem heb ik dus ook
Ik heb het zoon nog voorgelezen, vorig jaar toen hij zo op apengapen lag. En toen konden de meeuwen inene allemaal geen kwaad meer bij me doen .
Maar de ene meeuw toen was niet lief. Al was het natuurlijk een Uitzondering.
Ik kan gewoon echt niet boos op ze worden.
Ik kan alleen maar hier aan denken:
[afbeelding]
Excuses voor degenen die ik hiermee tekort doe.
Nou ja zeg, dat probleem heb ik dus ook
Ik heb het zoon nog voorgelezen, vorig jaar toen hij zo op apengapen lag. En toen konden de meeuwen inene allemaal geen kwaad meer bij me doen .
Maar de ene meeuw toen was niet lief. Al was het natuurlijk een Uitzondering.
vrijdag 10 juni 2016 om 23:36
vrijdag 10 juni 2016 om 23:43
quote:yette schreef op 10 juni 2016 @ 23:27:
Wanneer broeden die beesten? Ik heb zondag een strandfeest
.Joh, we zitten al een week lawaai te maken in deze kroeg aan de Hollandsche kust, en d'r is nog geen meeuwenei gezien.
Wanneer broeden die beesten? Ik heb zondag een strandfeest
.Joh, we zitten al een week lawaai te maken in deze kroeg aan de Hollandsche kust, en d'r is nog geen meeuwenei gezien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 11 juni 2016 om 01:02
quote:linjmh schreef op 11 juni 2016 @ 01:00:
Lekker!!
Dank. Ik hou niet zo van bier maar dit lust ik
Gaan jullie nog door solo en jonari? Ik ga aftaaien, om 8:00 staat de kleuter naast m'n bed te springen dat ie wil opstaan.
Even m'n virtuele biertje opdrinken en dan moet t maar.Hier geen kleuters meer, maar helaas ben ik altijd vroeg wakker. Dus zo'n kaartavondje hakt er behoorlijk in.
Lekker!!
Dank. Ik hou niet zo van bier maar dit lust ik
Gaan jullie nog door solo en jonari? Ik ga aftaaien, om 8:00 staat de kleuter naast m'n bed te springen dat ie wil opstaan.
Even m'n virtuele biertje opdrinken en dan moet t maar.Hier geen kleuters meer, maar helaas ben ik altijd vroeg wakker. Dus zo'n kaartavondje hakt er behoorlijk in.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar