Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
zaterdag 11 juni 2016 om 13:27
quote:kiwi87 schreef op 10 juni 2016 @ 08:38:
Ik vond het einde van Bloodline 2 een beetje tegenvallen. Jullie ook? En las dat het nog maar afwachten is of er een seizoen 3 komt.Ja maar ik was wel weer heerlijk in een keywest achtige zomer stemming. Einde jammer maar wel bloedstollende delen gezien.
Ik vond het einde van Bloodline 2 een beetje tegenvallen. Jullie ook? En las dat het nog maar afwachten is of er een seizoen 3 komt.Ja maar ik was wel weer heerlijk in een keywest achtige zomer stemming. Einde jammer maar wel bloedstollende delen gezien.

zondag 12 juni 2016 om 01:21
quote:-KING- schreef op 12 juni 2016 @ 01:15:
mooi he penny dreadful. die eva green bezorgt me de rillingen met haar acteerprestaties en dat allemaal naturel.
Ze zijn allemaal zo goed.
En dat zeg ik niet snel.
Maar Eva Green is fenomenaal voor deze rol.
De hele serie is zó Edgar Allen Poe, zo veel wrede schoonheid, zo'n prachtige aankleding, zulke mooie landschappen.
Ik vind het jammer dat ik al door serie twee heen vlieg.
mooi he penny dreadful. die eva green bezorgt me de rillingen met haar acteerprestaties en dat allemaal naturel.
Ze zijn allemaal zo goed.
En dat zeg ik niet snel.
Maar Eva Green is fenomenaal voor deze rol.
De hele serie is zó Edgar Allen Poe, zo veel wrede schoonheid, zo'n prachtige aankleding, zulke mooie landschappen.
Ik vind het jammer dat ik al door serie twee heen vlieg.

maandag 13 juni 2016 om 17:28

maandag 13 juni 2016 om 17:33
quote:snoopylynn schreef op 13 juni 2016 @ 17:28:
The following is heel leuk als je je logisch verstand helemaal op 0 zet want een aantal moorden en verhaallijnen kloppen gewoon niet. En het vriendinnetje van Bacon is maar een zeurend miepje in seizoen 3.
Maar Michael Ealy maakt het weer helemaal oké
Wat een leuke schurk!Dat is bij 95% van de series nodig.
The following is heel leuk als je je logisch verstand helemaal op 0 zet want een aantal moorden en verhaallijnen kloppen gewoon niet. En het vriendinnetje van Bacon is maar een zeurend miepje in seizoen 3.
Maar Michael Ealy maakt het weer helemaal oké
Wat een leuke schurk!Dat is bij 95% van de series nodig.

maandag 13 juni 2016 om 20:23
quote:snoopylynn schreef op 13 juni 2016 @ 17:30:
Penny Dreadfull is mijn volgende zit.
Al eerder aan begonnen maar toen pakte het me niet, 2e kans omdat jullie zo positief zijn en normaal gesproken hou ik wel van dat genre.Topserie vind ik dat! En Eva Green is een fantastische actrice. Veel plezier alvast!
Penny Dreadfull is mijn volgende zit.
Al eerder aan begonnen maar toen pakte het me niet, 2e kans omdat jullie zo positief zijn en normaal gesproken hou ik wel van dat genre.Topserie vind ik dat! En Eva Green is een fantastische actrice. Veel plezier alvast!