zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Spannend!
Spannend!
Spannend Swirls!!
En?????
Test is ongeldig . Alleen is mijn blaas nu ook leeg. Dusss probeer het later vanavond nog eens...
Net weer getest, negatief. Pffff.... Ik ga me haast zorgen maken. Nu vind ik het niet meer leuk! Laat me nou gewoon ongesteld worden of zwanger zijn (laatste het liefst natuurlijk). Dit is echt 3 keer niks zo...
Hè jakkes swirls die onzekerheid is echt niet leuk!! Hoop snel dat er verandering in komt...
balen Swirls :(
Balen zeg! Is de test wel voldoende sensitief omdat je s avonds test en nog een redelijk lege blaas had?
@ Swirls: Welke af gebruikt je en wanneer ben je daarmee gestopt? Ik dacht de prikpil, klopt dat? Dan is die onregelmatige cyclus normaal maar natuurlijk niet minder vervelend...

Even wat uitleg daarover gekopieerd:

ZWANGER WORDEN NA PRIKPIL

Wil je met de prikpil stoppen dan kan je de driemaandelijkse afspraak bij je huisarts opzeggen. De hormonen, die je iedere drie maanden ingespoten kreeg, krijg je dan niet meer. Gedurende drie maanden verdwijnen de hormonen langzaam uit je lichaam.

Hoe snel kan ik zwanger worden?

Na het stoppen van de prikpil blijft het hormoon nog minstens drie maanden in het lichaam. Het kan dan makkelijk een jaar duren voor je cyclus weer volledig is hersteld. Je kan in deze periode zwanger worden, maar het is dan wel lastig in de schatten wanneer je precies zwanger bent. Wil je zekerheid over je zwangerschap dan kan je zwangerschapstesten doen of nog condooms gebruiken tot je zeker weet dat je cyclus weer hersteld is.
@ Sfietje: goeie opmerking, misschien moet ik een sensitievere test kopen...

@ Sue: ik had een spiraaltje, maar ook daarvoor geldt dat je cyclus in het begin flink van slag kan zijn (al is die van mij nooit regelmatig geweest).
@ Swirls, of mogelijk met ochtendurine testen?
Wat jammer Swirls en zo vervelend die onduidelijkheid.

Juffert; een super mooie dag gewenst!!!!
@ Sfietje: ja, ik denk dat ik binnenkort maar weer met ochtendurine ga testen. Ik geef het nog een weekje... Teveel testen achter elkaar met negatief resultaat is toch elke keer weer een kleine teleurstelling.
Vandaag is m'n laatste ontrekkingsbloeding begonnen. Dus NOD is dan 9juli als m'n cyclus normaal verloopt!
Dat snap ik Swirls, vervelend die teleurstelling steeds
Spannend Dekentje!!
Als je nooit regelmatig was, dan zou ik afwachten swirls... ik tel helemaal geen dagen tussendoor. Schrijf altijd wel op wanneer ik ongesteld ben geworden. Maar ja ik voek het als ik ongesteld word en dat is een stuk makkelijker. Anders spookt het toch heel de dag ergens in je hoofd. Heb nu voor de grap even geteld zit vandaag ook op dag 40 van mijn cyclus. Maar dat is normaal.

Snap echt wel dat het heel vervelend is swirls, maar steeds testen is ook niet wat...
Daar heb je ook wel een punt hoor Choccolientje! Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n lange cyclus.
Leuk, dekentje! Over een paar dagen voelt het dan helemaal echt, tenminste dat had ik wel!

Swirls, ik hoop echt voor je dat je snel ongesteld wordt, zodat je gewoon duidelijkheid hebt! Lijkt me zo lastig als je niet weet waar je aan toe bent. En steeds negatief testen is ook vervelend, want telkens heb je natuurlijk wel een beetje hoop op een positieve test.

Ik heb gister tegen m'n beste vriendin verteld dat ik gestopt ben met de pil. Ik weet dat zij ook het liefst nu al zou stoppen, maar dat kan door omstandigheden nog niet. Dus ik vond het wel fijn om haar alvast een beetje voor te bereiden zeg maar. Ze wist al wel van onze sterke kinderwens, maar ik vind het ook wel fijn voor haar dat ze straks niet helemaal overvallen wordt met het nieuws dat ik zwanger ben als het zover is.
Oja en Juffert, hoe was je bruiloft?
Ja Juffert! Ben benieuwd Maar je bent vast nog wel lekker aan het nagenieten
succes dekentje!

dat is wel fijn knotje, met zo iets kan je toch wel zitten hoor kan ik me voorstellen. vast een soort last van je schouder's dan ook dat je het heb kunnen vertellen en ze goed reageerde.

ik heb mijn testdag de 23e. spannend!
Swirls jij hebt nog geen cyclus, die moet nog op gang komen en het kan best een paar maanden tot een half jaar duren voordat je de eerste keer ongesteld word.

Als je geluk hebt heb je wel een eisprong en kun je wel zwanger raken maar het kan ook goed zijn dat je die niet hebt.

Je zult helaas moeten afwachten en als je na 4 maanden nog steeds niet ongesteld bent zou ik eens de dokter bellen.

niet jezelf gek gaan maken met testen meid , ik weet dat het lastig is maar het is wel vrij normaal.
Wat MiAnoo zegt Swirls!

Even een positief verhaal mbt lang wachten op een menstruatie ( of uitblijvende menstruatie)... Schoonzus vertelde afgelopen weekend ( we waren een weekend weg met de familie, richting Voldendam) dat zij maar 1x per half jaar ongesteld werd. En toch, binnen 4 maanden zwanger toen ze stopten met de condooms.

Hier nu al een week bloedverlies, niet te vergelijken met een normale ongesteldheid.. Ik vind het heel apart. Hopelijk stopt het ergens de komende dagen en vanaf dan tel ik gewoon weer vanaf het begin.. Raar dit! Het is dat ik bloed zie, anders had ik nooit aan een MS gedacht. MS startte 13 dagen te vroeg.. Dat is al een raar teken.. Nou ja, even afwachten wat de komende weken gaat gebeuren. En anders bel ik huisarts even om te vragen wat te doen. Ik zit er niet op te wachten om weken achter elkaar ongesteld te zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven