Welke GAS bbq ?

12-06-2016 21:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man krijgt voor zijn verjaardag zijn felbegeerde gas bbq..

Ik dus vol goede moed op pad voor het ding.. maarre.. er is best veel.. van heel duur tot heel goedkoop.

Hij wil er 1 met 2/3 branders én een aparte brander waar je bijv. een pannetje op kunt zetten.

stevig materiaal en als het kan een kastje eronder voor gasfles etc zodat dat niet buiten zo staat.

BBQ kan sowieso binnen staan bij niet gebruiken en er komt een overkapping eind dit jaar.. dus hier na kan hij altijd buiten blijven.

Wie heeft er 1 en wil zijn ervaring delen ?
Ik heb er een van Ikea, de gasvariant met onderkarretje (maar die gebruiken we niet, we hebben hem ingebouwd in de buitenkeuken). Hij is geweldig! En hij kan in de vaatwasser, nouja, het rooster en de platen daaronder. De rest kan uit elkaar worden geschroefd, zodat je hem goed kan schoonmaken. Het glas in de kap is heel handig, kun je zien hoever de boel al is zonder warmte te verliezen. Wij hebben die ene zonder zijbrander, maar ze hebben hem ook met:

Wij hebben er eentje van campingaz. Echt super fijn, al jaren.
Wat ik fijn vind aan die campingaz bbq's is dat er vaak een rooster en bakplaat bij zit. Lekker je hamburger, uitjes, broodje en aardappeltjes bakken op de bbq.

Deze van Weber hebben wij. Heel fijn.
IKEA ? Wist niet dat ze daar ook gas bbq hadden.. grappig.. heb ik excuus om naar ikea te gaan om eens te kijken

Camping gaz, welke heb jij Jules ?

Dolfje, die weber is te klein en we missen die zij brander. Ik heb deze bekeken en ook groter model, je kan er mooi onderstel bij kopen maar voor die prijs is er meer te koop wat meer in onze richting is.
Wij hebben er al 10 jaar eentje van Campingaz, net aan de ene kant een werkplankje ernaast en aan de andere kant een gasbrander voor een pan. Ideaal ding.
quote:poldervrouw schreef op 12 juni 2016 @ 22:07:

IKEA ? Wist niet dat ze daar ook gas bbq hadden.. grappig.. heb ik excuus om naar ikea te gaan om eens te kijken

Camping gaz, welke heb jij Jules ?

Dolfje, die weber is te klein en we missen die zij brander. Ik heb deze bekeken en ook groter model, je kan er mooi onderstel bij kopen maar voor die prijs is er meer te koop wat meer in onze richting is.Volgens mij dezelfde als milena omschrijft. Die van mij is al zo oud, dat hij niet meer te koop is. Ze hebben er nu een andere variant op, maar volgens mij net zo goed. Ik zal eens googlen of ik hem kan vinden.
Deze hebben wij:

https://www.campingaz.com ... -adelade-3-classic-l.aspx

Als ik Google zie ik dat ze nergens meer leverbaar zijn. Er zal wel een nieuwere variant zijn nu. Maar ik ben echt te spreken over campingaz. En zo'n bakplaat vind ik ook echt een aanrader.
oke dank kje wel jules. wij hebben meer spul van camping gaz waar we erg tevreden over zijn.. ik ga even op de site neuzen
https://www.campingaz.com ... ries-classic-ls-plus.aspx deze lijkt er wel wat op..
Die lijkt er idd op! En volgens mij nog fijner, want een uitsparing voor een pan.

Wij hebben trouwens ook zo'n gasbrander aan de zijkant, maar die heb ik in al die jaren nog nooit gebruikt . Zo'n uitsparing lijkt mij echt veel fijner!
Ah.. mooi.. ik ga eens naar deze op zoek Er kan ook van alles bij (pizza steen etc.)

. Ze verkopen ze bij de Vrijbuiter en daar woon ik niet zo gek ver vandaan..

Leuk !

Dank voor de tip Jules
Leuk! Veel bbq plezier! Wij gebruiken hem echt heel erg veel. Makkelijk schoon te maken en het smaakt allemaal zo lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven