Miskopen
maandag 13 juni 2016 om 20:22
Was mijn kast aan het uitruimen vind ik opeens dit soortvan jurkje(tutu?). Heb dit ooit via internet gekocht en toen zag het er nog wel leuk en schattig uit. In het echt not so much haha. Het is gewoon de goede maat maar dat rode stofje bedekt nog niet eens mijn gehele achterwerk. Is toch erg mensen.
Jullie nog miskopen gedaan de laatste tijd?? Show het hier of vertel erover xx
http://nl.tinypic.com/r/168ej3q/9
Jullie nog miskopen gedaan de laatste tijd?? Show het hier of vertel erover xx
http://nl.tinypic.com/r/168ej3q/9
maandag 13 juni 2016 om 20:28
Er was een tijd dat ik aan de stevige kant was, en besloot dat ik wel klaar was met lijnen en dat het tijd werd om mijn lijf maar gewoon te accepteren. Een flinke lading nieuwe en vooral goed passende kleren gekocht en die stapel was niet goedkoop.
Gek genoeg lukte het afvallen toen ineens wel. Voor mijn gevoel heb ik daar niks voor gedaan, gewoon gegeten volgens de richtlijnen van het voedingscentrum (en dat is nog best veel). Na een half jaar was alles drie maten te groot.
Heb de hele stapel gedoneerd via een weggeefhoek. Zonde.
Gek genoeg lukte het afvallen toen ineens wel. Voor mijn gevoel heb ik daar niks voor gedaan, gewoon gegeten volgens de richtlijnen van het voedingscentrum (en dat is nog best veel). Na een half jaar was alles drie maten te groot.
Heb de hele stapel gedoneerd via een weggeefhoek. Zonde.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 13 juni 2016 om 20:29
Een BH die meestal onderin de kast ligt. Best een leuke. Heel af en toe vraag ik me af waarom ik dat ding nooit aan heb. En trek ik m alsnog aan. Als ik dan op mijn werk ben weet ik een paar uur later weer heel goed waarom dat ding altijd onderin de kast ligt. Er zit een heel irritante prikkel in!!!!!!
maandag 13 juni 2016 om 20:46
maandag 13 juni 2016 om 20:55
quote:retrostar schreef op 13 juni 2016 @ 20:49:
Ik heb twee jassen gekocht in zeer sprekende kleuren, maar na twee keer dragen heb ik het gevoel dat ik ze teveel draag.
Ik vind ze nog steeds fijn, maar ik had een neutrale kleur moeten nemen.Ai dat is balen! Jassen zijn niet goedkoop. Bonnetje ook nog kwijt zeker?
Ik heb twee jassen gekocht in zeer sprekende kleuren, maar na twee keer dragen heb ik het gevoel dat ik ze teveel draag.
Ik vind ze nog steeds fijn, maar ik had een neutrale kleur moeten nemen.Ai dat is balen! Jassen zijn niet goedkoop. Bonnetje ook nog kwijt zeker?
maandag 13 juni 2016 om 21:05
maandag 13 juni 2016 om 21:06
quote:Bblientje schreef op 13 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Ai dat is balen! Jassen zijn niet goedkoop. Bonnetje ook nog kwijt zeker?Ja, ik vond ze leuk dus meteen gedragen. Ik was er blij mee maar ik denk dat ik weer op zoek moet naar iets in middelgrijs, kaki of iets dergelijks.
[...]
Ai dat is balen! Jassen zijn niet goedkoop. Bonnetje ook nog kwijt zeker?Ja, ik vond ze leuk dus meteen gedragen. Ik was er blij mee maar ik denk dat ik weer op zoek moet naar iets in middelgrijs, kaki of iets dergelijks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 13 juni 2016 om 21:12
quote:Cathelyne schreef op 13 juni 2016 @ 20:46:
Disney vans instapmodel.
Ik moesteen zou ze hebben, half uur gedragen en mijn beide hielen tot bloedens aan toe gelopen. 5 dagen met pleisters en al gelopen om het daarna weer te proberen... nou je raad het al
En ze zijn zo mooooooi!
Ps eerste x dat ik plaatje plak hoop dat het lukt!
[afbeelding]
Als de achterkant echt te hard is kun je ze een heel klein stukje inknippen. Dan wijkt de achterkant iets uit en zit hij opeens wel lekker.
Disney vans instapmodel.
Ik moesteen zou ze hebben, half uur gedragen en mijn beide hielen tot bloedens aan toe gelopen. 5 dagen met pleisters en al gelopen om het daarna weer te proberen... nou je raad het al
En ze zijn zo mooooooi!
Ps eerste x dat ik plaatje plak hoop dat het lukt!
[afbeelding]
Als de achterkant echt te hard is kun je ze een heel klein stukje inknippen. Dan wijkt de achterkant iets uit en zit hij opeens wel lekker.
maandag 13 juni 2016 om 21:13
Ik noem veel te korte jurkjes altijd darmenkijkertjes. Want als je bukt, kun je zo iemands endeldarm inkijken. Maar hij ziet er niet heel kort uit, dat jurkje. Misschien heb je een maat te klein gekocht.
Ik doe niet zoveel miskopen eigenlijk. O ja 1 winterjas die eigenlijk te groot was. Nooit geruild, nooit gedragen. Veel te log en vierkant en geen mooie kleur. In de winkel stond ie mooier dan thuis, denk ik.
Ik doe niet zoveel miskopen eigenlijk. O ja 1 winterjas die eigenlijk te groot was. Nooit geruild, nooit gedragen. Veel te log en vierkant en geen mooie kleur. In de winkel stond ie mooier dan thuis, denk ik.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 13 juni 2016 om 21:13
quote:Ollie92 schreef op 13 juni 2016 @ 20:58:
Bblientje, wat een ontzettend leuk jurkje! Waar heb je 'm vandaan? Jammer dat hij niet mooi valt zeg.
Ik ben niet zo'n shopper en doe dus ook niet zoveel miskopen. Laatst wel een wit shirt dat achteraf ontzettend door bleek te schijnen.Bij de Wehkamp maar ik zie aan het labeltje dat hij van de c&a clockhouse collectie afkomt xx
Bblientje, wat een ontzettend leuk jurkje! Waar heb je 'm vandaan? Jammer dat hij niet mooi valt zeg.
Ik ben niet zo'n shopper en doe dus ook niet zoveel miskopen. Laatst wel een wit shirt dat achteraf ontzettend door bleek te schijnen.Bij de Wehkamp maar ik zie aan het labeltje dat hij van de c&a clockhouse collectie afkomt xx