Mode & Beauty alle pijlers

Miskopen

13-06-2016 20:22 73 berichten
Was mijn kast aan het uitruimen vind ik opeens dit soortvan jurkje(tutu?). Heb dit ooit via internet gekocht en toen zag het er nog wel leuk en schattig uit. In het echt not so much haha. Het is gewoon de goede maat maar dat rode stofje bedekt nog niet eens mijn gehele achterwerk. Is toch erg mensen.

Jullie nog miskopen gedaan de laatste tijd?? Show het hier of vertel erover xx

http://nl.tinypic.com/r/168ej3q/9
Alle reacties Link kopieren
Een laptopkabel die helemaal niet in mijn laptop past.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er was een tijd dat ik aan de stevige kant was, en besloot dat ik wel klaar was met lijnen en dat het tijd werd om mijn lijf maar gewoon te accepteren. Een flinke lading nieuwe en vooral goed passende kleren gekocht en die stapel was niet goedkoop.

Gek genoeg lukte het afvallen toen ineens wel. Voor mijn gevoel heb ik daar niks voor gedaan, gewoon gegeten volgens de richtlijnen van het voedingscentrum (en dat is nog best veel). Na een half jaar was alles drie maten te groot.

Heb de hele stapel gedoneerd via een weggeefhoek. Zonde.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Een BH die meestal onderin de kast ligt. Best een leuke. Heel af en toe vraag ik me af waarom ik dat ding nooit aan heb. En trek ik m alsnog aan. Als ik dan op mijn werk ben weet ik een paar uur later weer heel goed waarom dat ding altijd onderin de kast ligt. Er zit een heel irritante prikkel in!!!!!!
Laarzen die zo ongelofelijk hard zijn dat de blaren al op mijn voeten springen als ik er naar kijk.
@Ceylon wat je met zelfacceptatie al niet kunt bereiken
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vorig jaar 2 paar hakken in Oostenrijk (wel goedkoper dan normaal). 1 keer gedragen, ze deden zeer en sindsdien in de kast...
Een knalrode broek. De zwarte variant zat en stond mooi.. Was toen heel goedkoop dus in een opwelling een rode bijgekocht en (nog) nooit aangehad.
God, 3 kwart van mijn kledingkast is een miskoop
Disney vans instapmodel.

Ik moesteen zou ze hebben, half uur gedragen en mijn beide hielen tot bloedens aan toe gelopen. 5 dagen met pleisters en al gelopen om het daarna weer te proberen... nou je raad het al

En ze zijn zo mooooooi!

Ps eerste x dat ik plaatje plak hoop dat het lukt!

Ik heb ook heel gevoelige voeten heel lastig is dat af en toe. In de winkel kunnen schoenen heerlijk zitten maar na aankoop krijg ik alsnog blaren en pijn na een hele dag erop gelopen te hebben. hinderlijk!
Ik heb twee jassen gekocht in zeer sprekende kleuren, maar na twee keer dragen heb ik het gevoel dat ik ze teveel draag.

Ik vind ze nog steeds fijn, maar ik had een neutrale kleur moeten nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 13 juni 2016 @ 20:49:

Ik heb twee jassen gekocht in zeer sprekende kleuren, maar na twee keer dragen heb ik het gevoel dat ik ze teveel draag.

Ik vind ze nog steeds fijn, maar ik had een neutrale kleur moeten nemen.Ai dat is balen! Jassen zijn niet goedkoop. Bonnetje ook nog kwijt zeker?
Bblientje, wat een ontzettend leuk jurkje! Waar heb je 'm vandaan? Jammer dat hij niet mooi valt zeg.

Ik ben niet zo'n shopper en doe dus ook niet zoveel miskopen. Laatst wel een wit shirt dat achteraf ontzettend door bleek te schijnen.
Een tricot jurkje bij H&M die na het wassen ongeveer 20cm korter was. Het is nu net een tuniek. Nooit gedragen.
Rode United Nude enkellaarsjes. Rood is absoluut niet mijn kleur maar op dat moment vond ik dat ik er EUR 180,00 aan uit moest geven. Ik heb ze nog nooit aangehad

Ze passen wel leuk bij het jurkje van TO
Die disney vans zijn wel superleuk!

Mijn Miskoop was een paarse broek uiteindelijk maar 1x aangehad. En zo heb ik nog wel een paar, waar ik zo even niet op kom. Gelukkig heb ik al veel weggedaan en weggeven wat ik toch niet (meer) zo leuk vond.
•°: Don't be the same, be better!
Waarom krijg ik geen plaatje te zien als ik de link van TO open?
quote:Bblientje schreef op 13 juni 2016 @ 20:55:

[...]

Ai dat is balen! Jassen zijn niet goedkoop. Bonnetje ook nog kwijt zeker?Ja, ik vond ze leuk dus meteen gedragen. Ik was er blij mee maar ik denk dat ik weer op zoek moet naar iets in middelgrijs, kaki of iets dergelijks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Yggdrasil- schreef op 13 juni 2016 @ 20:44:

God, 3 kwart van mijn kledingkast is een miskoop 1 dingetje opnoemen ja!

Kan het niet zien anders.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Cathelyne schreef op 13 juni 2016 @ 20:46:

Disney vans instapmodel.

Ik moesteen zou ze hebben, half uur gedragen en mijn beide hielen tot bloedens aan toe gelopen. 5 dagen met pleisters en al gelopen om het daarna weer te proberen... nou je raad het al

En ze zijn zo mooooooi!

Ps eerste x dat ik plaatje plak hoop dat het lukt!

[afbeelding]

Als de achterkant echt te hard is kun je ze een heel klein stukje inknippen. Dan wijkt de achterkant iets uit en zit hij opeens wel lekker.
Ik noem veel te korte jurkjes altijd darmenkijkertjes. Want als je bukt, kun je zo iemands endeldarm inkijken. Maar hij ziet er niet heel kort uit, dat jurkje. Misschien heb je een maat te klein gekocht.

Ik doe niet zoveel miskopen eigenlijk. O ja 1 winterjas die eigenlijk te groot was. Nooit geruild, nooit gedragen. Veel te log en vierkant en geen mooie kleur. In de winkel stond ie mooier dan thuis, denk ik.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Ollie92 schreef op 13 juni 2016 @ 20:58:

Bblientje, wat een ontzettend leuk jurkje! Waar heb je 'm vandaan? Jammer dat hij niet mooi valt zeg.

Ik ben niet zo'n shopper en doe dus ook niet zoveel miskopen. Laatst wel een wit shirt dat achteraf ontzettend door bleek te schijnen.Bij de Wehkamp maar ik zie aan het labeltje dat hij van de c&a clockhouse collectie afkomt xx
Mijn miskopen: een schattig bloementopje waar ik zwanger in lijk en een fantastisch topje met gekleurde kraaltjes waar ik 100 kilo in lijk .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven